Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1125 ggr
Punkten
0

Golfar med djur

Hittade inte tråden med de de lurviga små som har blivit stjärnor.. men nu går Golfar med djur äntligen på TV i alla fall.. Hollywood nästa? ;)

fiffiluren
0

såg precis tre supergulliga illerbäbisar :)

Punkten
0

Ja, riktiga små pluttisar :)

Punkten
0

Nu bidde det illermat av den lilla musen.. vilken lycka :D men de verkar inte vilja dela med sig :p

fiffiluren
0

var det inte någon här inne som hade "bidragit" med iller till den där serien?

Aviendha
0

#4 Japp, Guteillerns/Ammi Gottfridsson. Hon startade den andra tråden "Tv 1 kl. 20.00 ikväll (måndag)"

fiffiluren
0

Ok! Har inte sett den tråden, men då var jag inte helt fel ute iaf :)

Gottfridsson
0

#1 Bäbisarna är Birdie, Bogey och Eagle, födda 2008. Mamman är Pyret.

fiffiluren
0

#7 ok, då är det ett tag sen det där är inspelat, tror jag har sett det nån gång för länge sen, kanske, mycket möjligt, vet inte… Skitsöta var dom iaf :) Lite kul det där med att dom ska vara vilda och så är en av dom vit XD Inte det vanligaste i naturen

Gottfridsson
0

#8 Detta var första gången filmen sändes i TV. Filmen spelades in under sommaren 2008 och 2009, och gjordes klar vid klipp och ljudbord under vintern 2009/2010. Det har tidigare endast varit en förhandsvisning på bio, för de som deltagit i inspelningarna.

fiffiluren
0

#9 Ok, måste ha blandat ihop det med nåt annat då. Att det ska ta så lång tid att göra en sån filme egentligen….

Gottfridsson
0

#8 Albino förekommer i naturligt bland de vilda djuren. Så en albino är inte så konstig, även om de som föds albino i det vilda, har svårare att klara sig undan från att bli mat åt andra rovdjur, då de inte har samma kamoflage som den viltfärgade pälsen ger

fiffiluren
0

#11 jag vet det, tyckte ändå det var en kul grej att dom tog med det då de är väldigt ovanligt i det vilda

Gottfridsson
0

#12 Det berodde på att det var en albinovalp i kullen som filmades 2008.

fiffiluren
0

#13 jo det förstår jag väl, men det var kul eftersom det ska föreställa vilda illrar :)