förgrymmade unge!
Sitter framför datorn å pillar lite, plötsligt märker jag att det e väldigt tyst…för tyst med tanke på att rickie e vaken..vänder mig om å vad ser jag? Jo han har tagit sig upp på den illersäkra hyllan, dratt ner 2 blomkrukor å står nu å gräver hejdlöst i jorden. ovanpå mitt vita överkast! den andra blomman ligger mördad i min vita soffa! och hela golvet e fyllt medd jord! plockar fram damsugaren å damsuger under soffan….damsuger fram 4 par strumpor, en toffel, en vante och en petflaska…plötsligt säger det "sluuuurk" sliter ut damsugaren som nu har en rickie i andra änden…fort av med apparaten å plocka loss honom….men tror ni han blivit avskräckt? nejdå 2 sekunder senare e han i full gång i gen med att attackera damsugare…suck dessa djur…
Hahaha vi har två dammsugarmördare här hemma. Men Betty är värst. Hon går och stoppar fram huvudet och vill sugas in. Sen blir hon jätte arg på den.
måste bara berätta om i morse…
Jag vaknar av att jag hör någon som river hela lägenheten… suck stönar jag och orkar inte ens gå upp å kolla så somnar om.. sedan när jag vaknar så stiger jag upp och ser till min förvåning att toxi lyckats klättra upp på fotöljen och hoppat upp till datorbordet (hon har inte ens kunnat klättra upp för varken fotöljen eller soffan innan..) Där har hon rivit ner tangentbord, ett par koss-hörlurar och den trådlösa musen.. sedan ligger det batterier över hela golvet… haha snacka om att jag blev förvånad det trodde jag aldrig hon skulle lyckats med 
(Förlåt sarae om jag gled ifrån ditt inlägg lite)
haha ingen fara! lilla toxi har blivit stor ;) vi får helt enkelt lära oss att inte underskatta dem…
Illrar är Guds sätt att tala om för oss att INGET är barnsäkert