Varför älskar inte alla mig..?
Hmm… En av våra grannar kom förbi och knackade på för att berätta att torktumlaren är sönder eftersom vi har tvätt tiden efter henne idag, så kom Turbo promenerandes och när hon såg honom slängde hon sig skrikande ner för trappen?
Varför är alla så rädda för våran älskling?? Han har väll inte gjort ngn nått ont?? När vi vart hundvakt åt vänners amstaffs och så så har ingen sprungit och skrikit? Haha =D
Turbo bara tittade frågande efter henne och sen på mig "Mamma, tanten är galen"
Får säga till tanta att ta det lugnt nästa gång, inte bra att kasta sig nerför trappor på det där viset i den åldern, herregud det kunde slutat illa, bara för att Dampen ville va hövlig och säga hej 

Haha vad kul!
Söt är han den lille killen!
Ja jag menar det, han är ju helt bedårande 
Det får bli en skylt snart, så är folket förvarnat och får själva bestämma om dem ska knacka eller inte =D Finns ju risk för att flocken kan bli störra ganska snabbt nu när jag har blivit galen i dessa små tassar =P
#0 Springa för en sådan liten sötnos
Jaja, tanten gick miste om en trevlig bekantskap. Skylten verkar vara en bra idé 
#1 Snygg skylt 
#4 Ja verkligen, har man väl fått honom på sin sida så finns det bara käääärlek sen =P Och busnafs såklart =D
hahaha knastant, helt omöjligt att inte älska en sån skönhet..så himla vacker ju..
Haha, ja det är inte undra på att illrar vågar gruffa med större djur än sig själva när människor springer ifrån dem. 
Sara
#6 Tack 
#7 Haha, nej, bara hans ego inte växte för mkt nu! Han styr rätt bra redan hehe
!!??