få bort toahörn?
Helt plötsligt fick de för sig att börja sätta sig precis vid datorn vilket är fy fy.
Därför tänkte jag höra efter bra tips att få bort toa hörn. Känns som jag har försökt det mesta. Först är det mr muscle som gäller för att ta bort det. Låter det ligga ett tag så att golvet suger åt sig. Men icket. Har även försökt med ättika vilket stank. Men utan resultat.
De fyas och sätt på lådan hela tiden. Har ni något tips på andra illaluktande röror som kan få dem att springa åt rätt håll istället?

Här hemma lägger jag massa grejer i det hörn som är "drabbat". Ibland funkar det med bara en filt, ibland behöver jag möblera om mer. Om jag låter det stå så ett tag brukar hon glömma bort att det var roligt att kissa där, så då kan jag ta bort det igen. Ibland blir det återfall, och då får man börja om.

Det där med att lägga någonting mjukt försökte jag med inne i sovrummet. Men Daisy satte sig där ändå..

Indra har också satt sig på filtar, eller precis jämte så att det har runnit dit. Men det är bara om jag lägger filten platt och fint ihopvikt. Testa lägg någonting annat där då? lägg en filt, en trave böcker, ett stort mysigt täcke, en hög med kläder eller något annat finurilgt. Bulsa till tyget lite så att det blir lite större förändrig än bara en platt filt över golvet. För vissa fungerar det att sätta matskålarna där också..

Ställ ern skål me mat….. det funkar här hemma…
#4 det provade vi här hemma… Crystal tittade lite frågande på mig när jag placerade matskålen i hennes bajshörn, sen backade hon in brevid matskålen och klämde allt vad hon kunde..
MORR!!! Hon är totalt hopplös den råttan (brukar hota Kent med att jag ska göra öronmuffar av henne..
)
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#5 Min sambo brukar hota att han ska göra tofflor av illrarna när dom är dumma =P
Ja, men Crystal är så liten så hon räcker inte ens till en toffla… 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Hade typ samma problem! Busan valde att bajsa precis brevid datorn, mitt bland alla sladdarna. Försökte med allt; filtar, folie, matskålar… Kan väl säga som så här: Numera står det en låda intryckt bland alla sladdarna. Gissa vem som vann!!
#8 hahaha Så kan det gå!
Jag kör alltid med matskålar, vid vissa fall lägger jag även foder runt skålen. Funkar inte det så lägg filtar som dom sovit i där och strö ut foder på dom. Går det så försök att knöla in ett helt täcke där.
Sajtvärd på Iller.ifokus
ja, även här funkar det med matskålar nu, kör även med extremt många lådor som ni vet ;) rickie hade matskålen som favorit bajsplats de första veckorna, men nu verkar han även ha fatta vinken ;)

Jag ska försöka nu att ställa ut matskålar. Håller alla tummar och tår för att det ska lyckas!

Sätter man dit en bajslåda så brukar mina helt sluta använda bajsstället. Istället börjar de bajsa utanför någon annan stans…
*flabbar* inte lätt att tolka den logiken.

Hmm vid datorn gick det med mat men hallen var värre.
Tror det är Daisy som promt tyckte att man skulle bajsa på maten där… Mysig iller är hon.

Pucco gjorde så innan.. han hoppade till och med upp på hårdisken ocg kissa. inte kul. men det ända jag gjorde va att fya han. men även att när han spragn in bakom datorn osv så tog jag ut honom och fyade. så nu går han inte ens inärheten av den. det funkade för mig i alla fall.