Amethist Och Grostaquin
Nu inom kort sa parar jag Amethist med Grostaquin i gen hon gick tom forra gangen sa jag hoppas det tar sig denna gangen.
Upp dattering med bilder hur hon ser ut pa sin vulva dag for dag finns pa klasferrets hem sida dar kommer allt att st och aven med bilder; www.klarsferrets.se
då håller vi tummarna och tassarna för dig och Ametist :-)

tack ammi

Hoppas tösen blir dräktig den här gången:) *håller tummarna tills dom blir blå*

tack norrskenets

Sa i dag ned komm Amaethist med valpar har nere 6 stycken mer om dom kommer sedan att kunna lasa pa hem sidan om valparnas utveckling och hur mamma Amethist mar efter mm allt kommer att sta pa engelska da jag ar har nere;
Grattis till valparna :-) Klappa om Amethist och Grostaquin.
Ammi

TACK Ammi det ska jag gora, skulle garna vilja bade vaga och fota i dag men jag later dom vara tills i morgon sa far Amlethist ta i gen sig

i dag har jag fotograferat dem bilder finns pa min hem sida
www.klarsferrets.se dar finns nu alla valpar
Underbara bebisar…grattis…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Grattis till valpar!

Tack ska ni ha
antligen valpar hon lurda mig rejalt forra gangen hihi
Amethist ar valdigt lugn och fin ;

Grattis Anna-Carin, äntligen!
Synd att du är liiiite för långt bort för ett besök den här gången. Du får komma hem så vi får ha illerträff ju.
Grattis :-)

ulrika hihi du kan komma hit med dit gang sa kan vi vandra pa stranden en jatte str grav lada for de sma,
ja det onskar jag att jag kunde ha just nu men det lar nog fa vanta minst 1 ar inann;
gottfridsson . tack

GRATTIS till de små! Pälsangels hoppas att de små ärver sin fars härliga humor =) Alice hälsar att om du stoppar ner dem i en låda och skickar hit dem så kan hon tvätta de små åt dig! Skickar en stor kram till dig!

hihi ska saga till Amethist om denna tjans som erbjuds henne hihihi

i dag ar valparna 5 dagar ovch dom okatr kraftigt i vikt eller sa ar min vag knasig ; eftesom jag inte kan lagga in bilder sa hanvisar jag till valp dag boken hae ,nedan

Åh så sött

19 tack
#20 vassego

#18 Vilken söta små videkisse valpar:)

22 tack

känner första valpdoften och saknar den

mm vist ar den god valpdoften helt underbar