Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1404 ggr
sarae
0

Sov gott mitt hjärta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i kväll hittade jag min älskade Buffy tös insomnad i en puff. Senaste tiden hade hon magrat av lite, men jag har inte hittat något omedelbart fel med henne, men i helgen kunde jag konstatera att hon har binjuretumörer, men ja, det dör dem inte av bara så. Så antagligen var det något mer som var fel, och jag kommer åka in med henne till veterinären imorgon för att få lite mera klarhet

Just nu ligger hon kvar i sin puff, i hagen jag hade satt henne för att de andra inte skulle vara elaka mot henne… och jag klarar inte av att gå dit just nu och ta hand om henne.

Du var en oerhört speciell och underbar iller, inte alls som andra barn, och vi hade en tuff start de första åren.. men ingen annan var som du och ingen annan kommer någonsin att kunna ta din plats.

6 år blev du… på dagen… idag skulle vi fira din födelsedag, men så blev det inte. Nu är du tillsammans med din Stitch igen och vi ses igen mitt hjärta.

Buffy kommer att få begravas bredvid Stitch på landet, tillsammans med Ulrikas Lurvas & Grizzly…de första 4…

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Gottfridsson
0

Beklagar sorgen, hon var en fin tös. Även om det känns väldigt jobbigt just nu, så försök glädja dig åt att hon fick somna in hemma hos dig och sina kompisar.

Ammi

UlrikaD
0

Älskade gumman, är så glad att jag fick gosa med dig en sista gång i fredags. Även ifall det var en hemsk dag för mig då så var det ändå skönt att få träffa dig igen.

Trodde aldrig att det skulle bli den sista. Du har ju varit med ändå från början. Järngänget!

Lurvas och Grizzly håller dig i tassen på vägen till Stitch.

Vila i frid med det gamla kompisgänget!

Madde
0

Beklagar verkligen sorgen sara. Vet hur mycket hon betydde för dig och hon hade det bra hos dig. =(( Usch så ledsen jag blir alla våra gamla illrar blir sjuka och går bort.

Många kramar från oss i örebro. Jag finns här om du vill prata.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

HannaM
0

Buffy. Det värker så förbannnat.

2007 ute i en av stockholms södra förorter i en källarlokal. Det var där vi träffades första gången. Jag var där för att träffa illrar innan jag skaffade min första egna. Jag fick hålla ordning på snälla Stitch och när han tröttnade gick jag och lämnade honom och fick på något vänster Buffy i min famn. Finaste tjejen. När Sarae kom tillbaka och såg oss  höll hon på att studsa ett par meter bakåt. Jag hade helt oanande plockat upp hennes "värstingiller" som alltid bet nybörjare och hade henne nu nöjt i min famn (eller om det var luva). Sen dess har vi gått bra ihop. Buffy och jag har gosat och busat och hon var en så jäkla speciell tjej. Jag kommer aldrig glömma dig och dina tassavtryck går bredvid Elliotts i mitt hjärta. Nu får ni sitta och kasta änder på barnen ihop.

Jättekram Sara.

MaaariaS
0

BeklagarGråter

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

duholm
0

Stackars dig Sara! Beklagar så fruktansvärt mycket.

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Loveferrets
0

Beklagar Gråter

Anothername
0

Usch är det bara jag som tycker det är alldeles för mycket dödsfall bland våra små pälsklingar :'(

Beklagar verkligen sorger :(

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

JossanH
0

Beklagar din sorg Sara :(

Det känns så konstigt att vi börjat komma till den tidpunkt när alla illrar som varit med "från början" nu inte längre är med oss… Men vilket fint avslut att hon bara fick somna in i sin puff…
En liten blomma till Buffy

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Älskade TaffTaff! Du skulle ju bli hundra år och muttra över ungdomens förfall på en parkbänk.. Du med ditt tassdarr, dina bestämda åsikter, grymtande popp och försiktiga pussar. Du klev rakt in i hjärtat på mig och du kommer saknas.

Beklagar så Sara.

Musiken
0

Beklagar verkligen :(

Sara
0

Beklagar! Gråter

Sara

Hayley
0

kommer sent glömma första gången jag träffade både sara, stich och buffy på åhaga. Buffy var en speciell liten pluff som ingen satte sig på och tillsammans med stich var ni verkligen oslagbara. Vila i frid tillsammans med alla andra pälsbollar i iller-himlen! tusen och åter tusen kramar till dig sara, buffbuff satte verkligen ett avtryck i allas hjärtan.

klarsferrets
0

Na lilla sota Buffy; som hadde sina egna iderr om vad som skulle finnas och inte finnas; Hon visade allt var skapet skulle sta;

Vila i frid gumman ;

Du vet att det ar bara att hjota till sa ringer jag upp dig;

en stor bamse kram till dig Sara; Mina tankar och hjarta gar till dig i dag;

[HannahoHenrik]
0

Beklagar så sorgen Sara, hon var en mycket fin tös, stor kram från oss

evelinahornqvist
0

Krama om!

[Sephrenia]
0

Beklagar <3

KerstinL
0

Lilla Buffy… Har jag för mig rätt när jag har för mig att Buffy var släkt med våran Zahara..? Skulle inte förvåna mig i så fall för Zahara har samma bestämda åsikt om allt, och alla lägre stående pälsvarelser i det här hemmet har ingenting att säga till om.. Sov Gott Buffy!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Norrskenets
0

Nej, lilla Buffy tösen. Skönt att hon somnade i sömnen.

Beklagar verkligen Sara. Många kramar från mig och illerflocken <3

elinn
0

Beklagar Sara

Vivalafrance
0

Beklagar sorgen! :(

terkina
0

Tröstkramar från mig och gänget kommer här också…

Som någon tidigare skrivit, det börjar bli på tok för många av de små som vandrat vidare på senare tid.

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

becka89
0

Beklagar sorgen =(

FerretCrow
0

beklagar =(

sofie
0

Beklagar verkligen. Det va verkligen en speciell dam det där. Stor kram från oss här hemma.