Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 176 ggr
sarae
0

Veterinär besök

ja, det börjar luta åt ett litet besök hos farbror doktorn för mina älsklingar. Buffy har fortfarande torra trampdynor, och idag såg det värre ut, så nu är det dags att reda ut vad det kan vara en gång för alla. Sedan ser det ut som att stitch blivit lite väl tunnhårig framme på bogen och på knäna de senaste dagarna, å han har inte minsta antydning till att börja fälla ännu…så nojiga matte tror ju det värsta….så nu skall det bokas dubbel dejt hos veterinären!

hannis
0

Alltid bra att kolla upp, men tråkigt såklart. Hjälpte inte fiskoljan och den där tvålen på Buffy? Vetten kanske har ett mirakelmedel.. hoppas det.  Lycka till!

sarae
0

nope eller jo det har blivit bättre i perioder, men det försvinner inte helt..och nu har det blommat upp igen så jag vill veta vad det beror på om det är möjligt ;)

sarae
0

Nu har jag bokat tid för bebisarna på torsdag…så nu håller jag tummarna att jag bara e över nojig ;)

JossanH
0

hoppas du får nåt svar gällande buffy och hoppas att stitchen bara har blivit lite gubbig och skallig.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

tack ;) ja det e väl det jag hoppas på ;)

kitty
0

våran hund hade torra trampdynor och då tog vi kamomill ( tror ju stenhårt på örter osv).

Du blöter upp en kamomill te påse och låter det dra, sedam håller du det mot tassarna..

sedan tog vi även jukon på hunden

kan man det på illrar?