Illerträff i Örbyhus norr om Uppsala
Då har jag ett datum inbokad. Lördagen den 28 Augusti kl 13.00 ska jag ha en illerträff/dag hos mig. Alla som vill och kan är välkommna. man kan dyka upp när som helst under dagen också.
Egentligen var det tänkt den 7 Augusti, men då min morfar är svårt sjuk och är fortfarande på sjukhus och ska opereras åter igen för 5:e gången.Så känner jag att tiden är knappt.
Man kan ta sig hit till örbyhus via, bil, upptåg och buss. Bussen är nummer 814 från Uppsala eller Tierp. Upptåget från ett antal ställen mellan Gävle - Upplands-väsby. Vägbeskrivning kan mailas för bil.
Jag kommer bjuda på gluten och laktosfritt fika. Om ni har dryckesönskemål så säg till =). Annars tänkte jag väl mer det vanliga, Kaffe, te, saft, läsk osv.
Har tomt och utrymme för era pälsar, flera hagar finns tillgängligt. =) Om vädret är dåligt kan vi sitta inne.
Ni kan anmäla er här nedan eller via PM. ( vill ha någon form av anmäla så jag vet på ungefär hur mycket fika jag behöver
)
Örbyhus, Tierps Kommun

putt

om jag hinner kommer jag gärna förbi, tar inte med rymningsbenägna illrar, men resten ;)

#2 haha låter fantastiskt =) det är några anmälda ska jag tillägga så vi blir några st iaf hittills =) men skulle vara jätte kul om du kunde komma =D

:) celadon, cliff och marita hoppar ju över hagar lättare än en fågel, så det funkar inte.