Less på mina illrar
Hejsan, nu är jag sååå less på mina illrar. Vill någon byta fem lite lagomt begagnade djur mot fem lite mindre begagnade djur. Vore trevligt om de var 100% rumsrena, 100% bitfria, 100% på inkallning. Skulle vara så trevligt att ha dem lösa. Orkar inte uppfostra de jag har så jag tänkte att ni kanske vill byta?
*IRONI*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh bra ide! Jag har en pastell kille här hemma som inte är bitfri och totalt hopplös…ingen som vill byta honom mot en snäll, kastrerad hane? Hade vart kanon! Gärna i göteborgs trakten! Vill inte åka för långt

*Asg*
Audiatur et altera pars
asgarva inte åt mig..jag menar ju allvar

haha, ouuups. Ska verkligen försöka skärpa mig.
Audiatur et altera pars

*skriker av skratt*
#5 sluta skratta! kom på en lösning istället!

Nemen, har du ingen iller du vill byta med mig då? Snälla Mr_twisted ställ upp och hjälp oss lite här.
Audiatur et altera pars

Jag vet en som säkert ställer upp och byter… No name
#7: Du kan byta med oss…du tar två marsvin så tar vi dina illrar eller inte alla men en kanske 

haha, Lotta, låter rätt bra. då får mitt råttsvin lite sällskap. Och jag får lite lugn och ro. Du kan få ta Nikita, hon bits ju faktiskt.
Audiatur et altera pars

Jag har en…. cykel… gå inte det lika bra ??
men min skit då? ingen som vill byta? jag kan kankse tänka mig att åka en liten bit om det skulle vara så…

*ASG* En pizza då…. eller en halvspeciall… en kudde…. eller två ?? En mjukis kanin kanske…. Jaaaaaa jag vet en… brödrost… ???
kom med nått bättre! en ny dator kanske?

Ja mjukis kanin kanske. den lär ju inte bita mig i alla fall. :-)
Audiatur et altera pars
#15 bra tänkt Åsa..det e viktigt att de inte bits! för det kan man ju inte hantera!

Men jag tänkte på en sak. Mjukis kaninen, hur funkar den med inkallning? Vill ju kunna ha den lös utan att den smiter liksom.
Audiatur et altera pars
tror nog den håller sig rätt lugn..men se upp så det inte e en duracell kanin! då får du det inte lätt!

Aha, tänkte inte på det.
Audiatur et altera pars
Haha ja det var ju så jag tänkte….vadå lugn och ro, så du menar att det bara är Nikita du är trött på? Hon biter inte sin gammelmatte så det så =)
#19 men Åsa, att tänka e helt enkelt inte ditt bord..när skall du begripa detta?

#20: Hmm, nu är du bara sååå självsäker. Vi får väl se i morgon. Jag kan nog bussa henne på dig om du vill :-) Bara så du får se hur underbar hon är mot sin gammelmatte.
#21: Hmm, det där var inte snällt. har du glömt vem som är Sajtvärd här? Undrar när jag ska lyckas dressara dig då? Det är ju svårare än att dressera en karl.
Audiatur et altera pars
#22 hehe men åsa..jag gör ju preeecis som du säger i alla lägen, det vet du väl? det var väl därför jag blev Medarbetare?

#23: hmm, och när då? I mina drömmar kanske.
Audiatur et altera pars
men det vet du väl att jag gör…jag tycker ju å tänker ju precis som dig i alla lägen…ljug inte nu

hmm, undrar vem som ljuger här. Du är ju bara såååå hopplös.
Audiatur et altera pars
det säger mamma också.. men hon tycker om mig ändå 

haha, det gör jag med. Konstigt det där. Tror du har hypnotiserat oss eller något.
Audiatur et altera pars
jag? aldrig…jag e ju bara såååå underbar helt enkelt ;)

Okej, vem har nu ljugit för dig??
Audiatur et altera pars
Ljugs det på den här iller sidan? Hmmmundra om jag ska gå tillbaka till hund istället *S*
vi andra ljuger aaaalldrig här inne…det e bara Åsa 

haha, men inne på hund är det bara totalt urspårning som gäller. Och där narras det då till höger och vänster. Bara se hur ni behandlat lilla mig där. Ingen respekt alls trotts att jag är Medarbetare.
Audiatur et altera pars
#33 ja vi får respektera de äldsta i samhället..helt rätt åsa!

äldsta??? Nu du blommar löken. Jag är väl inte den äldsta.
Grymma människa där.
Audiatur et altera pars
nja…var det inte du som känt lotta i en halv evighet? e man inte rätt gammal då?

Men det är ju bara en metafor, för att hon får en timme att kännas som tre. ;-)
Audiatur et altera pars
Åsa 90 *ASG* Och jag lovar även om det är urspårning så är den en j-vla fart där inne. Hmmm ja inte just nu då, tror nästan hela högen har somnat 
#32 jag tror dig helt och fullt…Åsa är en ljugpotta nananaanana

Ge mig Crazy! :P
golf.ifokus.se
ja visst e hon? härinne verkar det sovas frikst oxå…e det möjligt att folk har ett liv å GÖR nått på frdagarna??? va säger ni flickor? skall vi korka upp en flaska virtuellt vin å parta till det?

#38: Japp, helt klart har hundar i fokus ruggigt mycket roligaqre urspårningar än oss. de har humor hundfolket. Undrar vart illerfolket gjort av sin? Har dom somnat och glömt bort den kanske?
Jag är ingen ljugpotta, nu ska ni bara vara snäll. Annars blir du av med dina skrivrättigheter Lotta, och Sara avstängd som Medarbetare. Så kallar jag in Sanna som sådan istället.
Audiatur et altera pars
Nej…nu får vi ha lite kalas tycker jag! nå n som vill vara med?
Stackars Nanna…det barnet får det inte lätt med en stapplig mamma. eller för resten det kan ju faktiskt vara bra för då hinner du ju inte ikapp henne om hon gör rackartyg, För det är svårt att springa med rullator inne hehe

Japp ett knytkalas. då du inte kan baka eller annat som har med köket att göra utan att riskera livet på pälsarna så får du ta med dig saft. Det borde du inte kunna misslyckas med. Inte ens du faktiskt.
Audiatur et altera pars
SARA jag vill vara med…vad ska vi göra sedan då, krogen kanske? Men då lär vi ta rullstol till Åsa *ASG*
jo jag kan misslyckas med saft..tro mig…men jag kan korka upp vin ;) det e jag duktig på!

Oki, då kör vi på vin då. Men vitt ska det vara.
Audiatur et altera pars
Åhh vad gott det ska bli, undrar om du Åsa klarar av ett par glas?
Festen har börjat flickor…eller tja om 2 minuter!

oki, jag ilar till festen nu….
Audiatur et altera pars
#49 #50 Jag kutar som en iller, är snart på plats =)
#51 kan du fixa med lite blandricka oxå?? jag glömde det!
#52 Det fixar jag …är snart framme vid snabbköpet, tror dom har öppet annars bryter jag mig in och hämtar blanddricka och lite snacks ;)
#53 åh kanon! köp ett paket cigg till mig åxå e du gullig!

Ohh, cigg till mig med.
Audiatur et altera pars
Hehe vilken sort tjejer? eller ni kan få en snus av mig i stället. Annars fixar jag cigg medans jag endå är på G.

Right funkar fint. eller jag vad som helst utom marlboro får sådan halsbränna av dem.
Audiatur et altera pars

#39: Såg detta förns nu. Men visst lät bra. Har du någon att byta med då??
Audiatur et altera pars
Hmmm du är så känslig damen…sluta röka så försvinner det hehe

haha, men ack vad trist liv jag skulle få då.
Audiatur et altera pars
vadå kom inte och säg att ciggen är din bästa vän, för då LJUGER du =)
Camel Blue tack!

Hmm, okej, kanske en liten modifiering. Men det är den som håller mig sällskap här hemma i alla fall.
Audiatur et altera pars
Camel blue blir det då =)
Vadå du har ju hela huset fullt med djur…är inte det sällskap nog????

hmm, nepp de har en taskig förmåga att sova när jag vill ha sällskap. Ciggen sover aldrig vet du.
Audiatur et altera pars
#65 inte du heller uppenbarligen

haha, jodå, jag sover visst. Bara inte så ofta och så mycket som andra gör.
Audiatur et altera pars
Gamla tanter sover bara nån timme per natt, så det förvånade inte mig. Och sedan får ju Åsa sova på soffan så henne är det riktigt uselt med *ASG*
#68 ja, å gamla tanter behöver ju ngen skönhetssömn..det e ju redan försent
hehe tänkte inte på det

hihi, nu var ju ni roliga. så kan ni gå och nanna vet jag.
Audiatur et altera pars
mmm..jo…det krävs många timmars sömn för att vara så ofantligt snygg som jag e …. eller inte..det faller sig faktikst helt naturlig för mig ;)

haha, fy sjutton vad knäpp du är.
Audiatur et altera pars
jag? knäpp nej nu får du väl allt ge dig! jag är fult frisk! har det på papper! ------>

hmm, den där ville inte min laptop öppna. Den bara skrek rätt ut här hemma. Höll på att ge mig en hjärt attack. Så det intyget trodde vi inte på. Du är knäpp. så det så.
Audiatur et altera pars
får väl skcika dig en kopia helt enkelt…jobbiga kvinna!

haha japp gör det. ;-)
Audiatur et altera pars
ska bli!
Men allvarligt…hur blir det nu med ille byte? Ingen som vill ha honom? han e ju pastell för gudsskull!

haha, ja exakt. Han är ju pastell. Det brukar vara populärt. Är han tomte Sara, de brukar vara ännu mer poppis.
Audiatur et altera pars
nja…halvtomte eller en kvarting tomte..han har en liten vit hakklapp…men om tomte e vad som beställs så fixar jag det! *hämtar klorin*
# 78 Jag har en bakmaskin jag kan tänka mig byta bort! 
Sara
#81 å vad ska jag med en bakmsakin till? du vet ju vilken kastrof jag e i köket ;)
Meeen, med den här kan du bara inte misslyckas! Den är ju till för icke kökssäkra personer.
Sara
tro mig,jag kan misslyckas!

1# du kan få två! haha
#85 hahaha nu e du väl lite taskig ;)
Jag har en tjej här som löper och bajsar överallt.. man kanske kan bytlånas ett tag??!! Hehe 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

86# nejmen det kan du väl ändå inte tycka? 
jag kan tänka mej och bytas ut jag bits inte så mkt och är 99% rumsren väldigt lat och ställer inte till med besvär. äter dock en hel del men kan va väldigt gosig om man kliar mej bakom örat
intreserad?
hmm hur e det med stamtavla? vaccineringar?
stam tavla kan jag fixa fram, vaccineringar frår fan fråga morsan om vad jag e vaccinerad mot festingar vet ja men stelkramp har jag tagit osv

hmm, ingen som ville byta mina bitpälsar. Kan berätta att alla inte bits. Och de är 99.9% säker på lådan. Det är det där med ovilkorlig inkallning de faller på. Dessutom så har jag ju min bitch Nikita. Hon verkar vara svår att få utbytt. Men hon är ju nästan en DEW. ;-)
Audiatur et altera pars

eller.. nej det räcker med att jag tar en av dom…
hehehe gissa vem 
#92 Jag hoppar in och talar om att Nikita är så snäll hon bet mig inte en enda gång när jag var dit igår, och dessutom låg hon på kommando. Åsa det är fult att ljuga om sötisen…hon är ju jättesnäll även om hon har horn =) Emma tackar för glaset!

#94: haha, ja det gjorde hon ju faktiskt. Men hon kommer inte på komando. hihi
#93: Jadå jag vet. En mörking vid namn Ambra :-)
Audiatur et altera pars

95# vad pratar du om åsa?? :P

#96: Körde en vild gissning där :-)
Audiatur et altera pars