Mr.Frost söker sina syskon och ägarna!!
Hejsan
Eftersom uppfödaren eller vad man ska säga vägrar ge oss uppgifter och sånt så man kan hålla kontakt med våran lilla pastell killes syskon och ägare så måste vi lägga ut ett inlägg här och se om det finns någon som har tagit valp från
Från: Eskilstuna
Av: Fillan
Mamma:Wilja
Pappa: Boobo
Om du har en valp från henne kan du väl pm:a så man iallafall kan hålla lite kontakt!!!
Mvh Rebecka & john

Man kan nog inte kräva att hon ska lämna ut namn och kontaktuppgifter… det måste vara upp till köparna om de vill att sådant ska lämnas ut.
när dom blir 1år så kommer det annordnas en illeträff för dom som vill, nästan alla är på iaf..
Hej.
Jag vet en som har valp därifrån, vet att han är medlem här. Men jag ska hem till han nån dag snart och kan då säga till han om denna tråd.
#3 Är det tommy? som har merlin ^^,
sen har vi Amandus med Cappie,
Christin med timon lucifer,
Sofie och hennes kille med Alice,
Dennis och hans tjej med nera,
Heidii kommer ta Estelle,
Catrin med fam har wille,
Becka och john har mr.frost
och sist Ronja m fam har fozzy
#4 Ja det är det
#1 jo Jag vet men hon sa att hon skulle mejla alla andras mejl adresser till alla som har valp från våran hanes kull så vi kunde ha kontakt med dom, men nu vägrar hon ge ut det bara för att jag har vart med och diskuterat i trådarna här på iFokus :S tycker det är lite dålig still därför jag skriver och kollar om det finns någon som har syskon från Mr.frost kull..
#6 jag har inte lovat något.. nej jag sa inte att jag skulle mejla över alla adresser.. killen var ju fan med när jag pratade med dig, och de du säger nu här har inget med saken att göra.. det är att du allmänt snackar skit om mig och inte bara här..
som sagt jag har ingen rätt att ge dig mejl adresser..
#7 nä men det sa du när vi snackade förut om att ta valp ifrån dig, vadå snackar skit om dig:S:S jag snackar fan ingen skit om dig.Sluta uppföra dig som en snorunge och uppför dig som en uppfödare gör.
#8 jag är inte som alla andra -.-'
det är tråkigt om man ska fÖLJA allas "andras regler" våga vara sig själv istället, du beter dig ju inte mkt bättre..
#9 Våga vara sig själv?
Men man kan väl inte strunta i sina valpar & valpköpare,
när man är uppfödare?
Är det sådan du är så borde du ju helt enkelt inte föda upp djur!
#10, det har inget med det att göra..
Jag struntar ej i valparna eller valpköparna, men om fiolk är otrevliga mot mig, då är jag det tillbaka..
du känner varken mig, eller mina djur så lägg av!
#11*
Nej jag är inte så sugen på att lära känna dig heller,
eller att köpa valp från dig.
För det verkar ju precis som att du struntar i både valparna
& valpköparna.
Och det var ju precis så du sa,
att man måste våga vara sig själv!
Är så sjukt trött på läsa i trådar du skrivit i för jag vet inte en enda tråd du verkar trevlig i.
#12 inte konstigt så som alla skriver om mig..
jag struntar väl i om du inte vill köpa från mig eller lära känna mig det är helt klart ditt beslut..
Jag struntar ej i mina valpköpare eller valpar, har redan sagt det -.-' men du får tro vad du vill för det gör alla andra också. men jag vet ju redan hela sanningen om mig själv..
sluta läs i trådar om mig då? är du tvungen? NEJ!

#13 Jag är nyfiken på en sak, om du vill svara är helt upp till dig eller inte. Men i och med att du hävdar i alla trådar att du bryr dig om både dina valpar och valpköpare så kanske du vill svara trots allt. Ingen annan mer än du kan ju veta om du gör det eller inte.
Men kan du inte då förklara hur det kommer sig att du säljer en valp som du lovar att ta tillbaka om det inte funkar med ägarens hund. Och sen två veckor senare inte vill ta tillbaka trots allt, utan din valp hamnar på Eniro istället, till salu.
Som utomstående så ser det ju inte irekt ut som om du bryr dig om din valpköpare alls, vilket ju man kan diskutera om man ska eller inte. Men det ser inte ut som om du bryr dig om var din valp hamnar någonstans heller.
Så det är inte konstigt att utomstående då som inte känner dig och får höra sådana här historier tror att du inte bryr dig. Det kanske du kan förstå. Folk bildar ju inte sig sina uppfattningar helt på lösa grunder heller.
Man kan nästa kalla det här för komedi,vi har väldigt mycket tjaffs mellan oss och bara för allt tjaffas så har vi sakt flera gånger att vi vill ha tillbax våra pengar och hon får ta honom då hr hon varje gång sakt att hon inte vill ha honom utan att vi skrivit kontrakt:S sen nu helt plötsligt så vill hon ha tillbax honom…Det här är ingen människa man kan kalla uppfödare och ingen jag kan rekomendera.
#12 haha jenny du är bara för härlig=) Bra med att tycka och tänka som man vill…

jag vill bara säga att alla dessa trådar är så tröttsamma. varför kan inte folk ta till sig infomation och lära sig av dem? jag försöker lära mig mer och mer. och är faktiskt tacksam för alla som frågersätter mig och ger mig andra synsätt. det är positivit att höra andras åsikter och tankar för man kommer ofta på saker men tidigare inte tänkt. ville bara säga det, för man lär sig mer än vad man tror. ville bara säga det..vet att detta kom off topic..men jag hoppas att ni hittar syskon =)
#16 det är bra skrivet=) Jo vi hoppas oxå på det, har hittat en av hans syskon och det är en syster.

#17 jätte kul =) jag brukar höra med (som upfödare) om det är ok om jag sätte ihop en "valpköpar lista" så alla köpera kan kontakta varandra. de som inte tycker att det är ok tar jag inte med. men jag hopps att du hittar syskon att ha kontakt med. då jag personligen tycker det är jätte kul =).
Det var det jag också tänkte på.
Då sitter man ju & ljuger för sina valpköpare istället.
Om du nu har lovat att ta tillbaka valpen
om det inte funkar men sedan ångrar dig?
Iofs så som precis i en annan tråd,
Tycker jag också att köparen kanske kan skylla sig lite själv.
Folk försökte ju faktiskt varna henne
så det var ju hennes egna val.
Orkar egentligen inte lägga mig i,
men du kör med en så sjukt dålig stil!

becka, varför vill ni ge tillbaka valpen?
#20 Förut ville vi det för vi inte orkade med "uppfödaren" hon bara tjattar och gnäller och säger att vi ljuger m.m. Det gör att det bara blivit värre än vi redan hade.
Men nu ska vi inte göra det,Mr.frost är min lilla goskille skulle aldrig kunna göra mig av med honom=)

ok, det är väl bara att ignorera henne