Träff i Stockholm!
Svenska Illervänner har träff i Stockholm söndag den 25:e februari klockan 13.00. Platsen är hemma hos mig, Skebokvarnsvägen 265, 3 trappor (i Högdalen). Föreningen bjuder på lite fika!
Anmäl gärna om ni vet att ni kommer dyka upp :) Antingen per mail: hanna@rosafluffmoln.nu eller telefon: 0737-148418
Alla är välkomna med eller utan iller!
(P.S Du kollar väl så att din iller inte har öronskabb innan du tar med den!)

Hej. Jag kommer gärna. Men jag är inte medlem (än). Får man komma ändå? (om jag har tid då villsäga.)
#1, du är jättevälkommen!
Kan ju tillägga att man absolut inte behöver vara medlem i Svenska Illervänner för att få komma, alla är välkomna! :)

woohoo vad kul.
när behöver du senast veta om man kommer eller inte?
tjaaa.. bra fråga haha, du kanske kan hojta till 1-2 dagar innan iaf? :) men om du får veta samma dag att du kan så får du dyka upp oxo heh =)

oki will do. Hoppas verkligen att jag kan komma. Sot (och jag) behöver lite fler illervänner. :)
hm. vore skoj att komma!! jag tror jag och speicher dyker upp :)
Lotta, vad kul! Jag vill jättegärna träffa nya sötnosen :)
Jag och Hobbe kommer också jättegärna. Hobbe ska kastreras på Måndag så jag hoppas han kommer uppföra sig lite bättre framöver
.
#8, Ni är välkomna! haha. och vad bra att han ska kastreras, hormonerna är väl i svallning nu *skratta*

haha, fast så hemsk var inte Hobbe. Kan inte ha varit lätt för honom dock med töser som luktade gott och att inte få göra något. Sedan att min Crazy vart helt crazy på honom kan han ju inte rå för. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men snälla Hanna…..du kan väll inte anordna en träff samma dag som vi ska ha en träff i Gävle heller ! =))) Då kommer ju inte jag att kunna komma ner och gosa med "gammel grabbarna"…suck….dumma dumma Hanna!!! 
Amor vincit omnia
haha förlåt då :) men det var enda datumet föreningen kunde ha i februari och vi har ju en träff i månaden :) men det blir fler tillfällen :)
Ja det hoppas jag *morr*…annars kommer jag och kidnappar allihopa 
Amor vincit omnia
haha. jo det är säkert kul att kidnappa bilbo ;) han är inne i en surperiod nu heh, bet mig skithårt häromdan den lille jäkeln haha, går omkring o ser allmänt sur ut :P förhoppningsvis är han min lilla gosegris snart igen! =)

Ohh, jag vill föja med då Veronica. Vi måste ju köra fel fler gånger ju ;-)
Så nu får de fixa fler träffar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lite sugen på å va med….men Tindra blev lite chockad sist. Får vi det annars?
Ja då Sophia, ni är välkomna =)

Totte åxå ? :oP hihi. om han e snäll så klart

Skebokvarnsvägen… så rock
*puttar lite*
va kul, hoppas alla är välkomna, jag missade förra träffen så det vore jättekul att komma på den här :)

Hur tar man sig dit? Vilken tunnelbana/ buss?
sophia, man åker grön linje mot hagsätra och går av i högdalen. sen får vi väl guida alla hem till oss från tunnelbanan :)
*puttarlite*
här är en liten karta oxo..om man e bra på kartläsning borde man hitta från tbanan ;) länk

#19, med en sån fin start på livet som skebokvarnsvägen 209 kan man undra hur fan han blev djurgårdare…
Kan påpeka att det finns gott om gratis parkering för er som inte gillar tunnelbana

#26 det är för att alla såklart är djurgårdare…

hej. Jag vet nu säkert att jag kommer. :)
Ska man ta med sig nånting? (förutom en skabbfri iller)
hehe nope, du och illern räcker ;) kamera om du vill ta kort, fast det är nog många som tar kort :)

ah jo..jag har ändå bara en gammla klasisk kamera som man måste framkalla och det har jag inte råd me :(

så träffen e hos er hanna?! Så skulle man ju nästa ta sig dit.

#31, ja det är ju inte SÅ långt….

nä, joel det är ju inte det och det hade ju varit kul att se hur ni har det. Ska kolla med micke om han kan
Karin, hehe jag hade faktiskt tänkt o maila dig o höra om ni kunde dyka över, vore jättekul! så tjata på micke nu :))

han verkade ganska possitiv till det igår. vi ska på fest dagen innan bara så det beror väl på hur pigg man e :-) Sen fick vi hem erik och tingeling igår kväll från håkan. men dom klarar ju sig hemma själv visseligen.
vi ska oxo på fest dagen innan heh. blir nog livad söndag ;) ah vad kul, hur är allt med erik o tingeling? vad kul med lite främmande :))

En kompis till mig och hennes iller hänger också med på söndag. Jag hoppas att det e ok annarsh så kollar jag tråden nån gång i morron om det skulle va nått. :)
Soot , nemas problemas! The more the merrier ;) eller hur det nu är man brukar säga..:P
ja man kan nog aldrig få för många illrar på en träff! det e väl ägarna man vill undvika..hihihi ;) lättare att sno med illrarna då!
sara jo haha. ägarna kan ju få komma o lämna illrarna o sen gå hem igen..så kan jag sitta o mysa med maaaaassor av illrar helt själv!! :)
#40 visst va det en bra plan???

Eftersom jag hämtar Tomte idag så måste jag ju va hemma m honom imorgon… men hoppas vi kan få komma på senare illerträffar! Vill ju vänja honom vid det lixom :oP
*puttar* imorgon e det dags! hoppas några kan komma :) som sagt, är det ngn som har problem med att hitta så är det bara att ringa mig så fixar vi det!
Glömde..vi bor 3 trappor upp, står Larsson/Sjögren på dörren, det är portkod så slå en signal när ni är nere vid dörren :)

Om det är någon som får för sig att åka tunnelbana så enkel vägbeskrivning:
När du kommer utanför tunnelbanehallen ta höger, gå genom centrum så långt det går, ta vänster när du kommer fram till kyrkan i slutet av centrum, gå igenom gångtunneln under vägen, gå rakt på gångvägarna, du kommer ha ett grönt fritidshus till höger om dig. När du kommer fram till en parkering gå in på gården mellan husen (är lekpark, sandlåsa å sånt på gården), gena rakt igenom, 265an är vita höghuset i hörnet.
Jag kommer troligtvis oxå.. Har inte med nån iller men en kompis. Hoppas det går bra.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Det ska nog gå bra :) hujja..håller på o panikstädar lite nu i sista stund..lagom bakis o så haha ;)
åååh va avundjuk ja e! jag vill åxå gå på iller träff…. hoppas ni får en toppen dag!

ja det var riktigt trevligt. Sot hadde hur många killar som hellst att välja mellan som änsam tjej. ;) :P