Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 426 ggr
tutu_
0

Iller träff i Örebro trakten?

Hejsan.

Har ju en iller kille som jag köpt från örebro. Och jag undrar om det finns någon i örebro trakten som har lust att träffas snart? Han har nämligen inte fått möjligheten att träffa någon Iller polare ännu. Och det vore verkligen hel kul att få se hur han är bland andra illrar  =)

sarae
0

åh va kul! det finns ett flertal örebroare här inne ;)

[HannahoHenrik]
0

Vi är örebroare med 3 illrar vore jätte kul att dra ihop nåt!

[Liinda]
0

jag har inte iller men ska troligtvis skaffa efter sommaren och jag brukar vara i örebro rätt ofta så har man kanske möjlighet att få komma på någon träff även fast jag inte har iller? Vill ju träffa så mycket iller och iller människor jag kan innan jag skaffarGlad

VeronicaKahlbäck
0

vi är nästan Örebroare, två mil i från;) vi har två illrar och våran nya lilla kille har inte heller fått träffa några illerkompisar!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

tutu_
0

Mer exakt så bor jag i Hällefors som ligger 8 Mil norr om örebro. Jag tycker att det vore roligt om vi kunde ta en träff utonhus kanske, till våren då det är lite varmare? Eller om någon har ett sådant utrymme så att man kan träffas hemma hos någon? Eller kanske både och? Glad

tutu_
0

#3 > Självklart, det kan vara nyttigt för dig att träffa olika illrar så att du få erfarenhet och så, så att du vet vad du ger dig in på.

VeronicaKahlbäck
0

det här låter här verkar ju som att det kan bli skoj, har länge funderat på att skapa en tråd om örebroträff!

vore kul om fler från örebro området kunde ge sej till känna!

johannesorebro
0

tjohoo:D Vi finns ochså i örbero, jag och choppan! Det låter som en kanon idé:)

Malena
0

Tycker det låter som en bra idé men kanske lite närmare vår/ sommar så vi kan träffas utomhus…

tutu_
0

Ja, jag håller fullständight med, det vore en alldeles utmärkt ide. Då kan man ju vara så många som man vill och inte behöva prioritera fram och tillbaka. 

Någon som har förslag på vart man skulle kunna träffas då?

Robinsnel
0

Vi bor i katrineholm. 8 mil från örebro.. vi kan nog också va sugna på illerträff…

tutu_
0

Ja, det låter väldigt kul =)

tutu_
0

När tycker ni att vi ska spika ett datum för träffen då?? Ser verkligen fram emot detta =)

Madde
0

Ja själv så bo jag och chrille med våra 4 illrar i Lindesberg.

Vi kan helt klart tänka oss en illerträff i örebro.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tutu_
0

#14 Okej, där ser man, ja annars vore det ju inte helt omöjligt för oss att komma till Lindesberg och träffas där. Jag har en syster som bor i Storå, som inte ligger alls långt från Linde, och jag brukar ofta hälsa på henne så. Tanken slog mig att om man ändå har vägarna förbi…

[HannahoHenrik]
0

Tråkigt att det ska vara så förbannat kallt ute annars skulle man kunna vara ute, kan ju bli en del illrar och människor vi bor bara i en 84a så kan bli lite ont om plats. Någon som har villa? =)

tutu_
0

#16 Ja visst är det verkligen tråkigt att det är kallt ute :( Nej, är tyvärr inneboende hos min bror för tillfället, så jag tror inte att han blir så glad om vi är typ 10 personer med massa illrar, han tycker att det räcker gott och väl men min lilla iller kille =)

sarae
0

äh det e bara å knö ihop sig ;) vi har vart 27 pers + lika många illrar i min etta ;)

tutu_
0

#18 Sugen på en sån träff igen? =) Haha…

sarae
0

#19 hade jag bott i örebro så hade ni varit välkomna ;) tyvärr e jag i gbg ;)

sofie
0

Vi ska ha en träff i Nyköping 12 mil från Örebro den 14:e April. Ni är varmt välkomna :)

tutu_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 Tack så mycket men det innebär att det blir himla långt för oss att åka tyvärr… Ca 8 Mil till örebro, plus 12 mil till =) Men jag ska höra med min sambo, det kan det verligen vara värt…

VeronicaKahlbäck
0

Vi skulle kunna vara hos mej om vi väntar tills vi flyttat, är inte riktig säker på när det blir men senast 1 april! jag bor 2 mil från Örebro i Kumla;)

Madde
0

En illerträff vore inte helt fel. =)

Själv så kommer jag flytta i slutet av april och då till en trea. =) Vilket gör att vi kommer kunna ha plats för massa trevliga människor ifall folk är intresserade av och ta sig till Lindesberg. =) Själv kan jag åka till örebro, kumla eller någon annan stans. Det är ju supernära. =)

I vanliga fall åker vi Minst 20mil för en träff. =) Som mest 38 mil

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tutu_
0

Okej, det låter ju bra, ja, vi har nyligen flyttat från sköllersta så lite kolla har man på örebor områdena, och inga problem med att hitta =) Japps, men som sagt, vi får se lite närmare här nu, hur vi kan göra i framtiden…