Nu vet jag...
…vad det är som luktat! Delphi har släpat in ungefär 2 kilo torrfoder, rått kött och Mjau blötmat (funderar fortfarande på hur hon lyckats med det) bakom soffan… Så går det när man skämmer bort henne med rådjursfilé! Då vill hon minsann behålla allt själv och inte låta valparna smaka!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Haha, ja dessa små pälsklingar.. ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta ;p
Hahaha, smaskens! 
Duktig Delfi!
Hälsningar Malin

hahaha ja de är duktiga på att gömma saker de små liven. vet inte alls hur många förråd man har hittat här och var ;)
Det konstiga är ju att de gömmer mat, som ruttnar, blir stenhårt och helt oätligt. När har de tänkt äta den?
#6 Haha precis, när de gömt ytterligare 2 kg mat och vintern är kommen. Dessvärre är då all mat hårt som sten. :D
#7 äh går alldeles utmärkt att tugga sig igenom säger mina barn… stärker käkmusklerna om inte annat.. är det dessutom lite luddigt funkar det perfekt som tandtråd :D
#8 :D
#8 Men dina barn är inte som dom ska ;)
Hälsningar Malin
Mercedez äter inte köttet hon får utan gömmer det med allt annat och väntar på att köttet är hårt då kan hon ta några tuggor på det om det finns kvar fösrtås då mr.frost är en glupsk kille som äter allt hon sparar undan:P
Det kan också vara roligt så här: matte lägger ut foder i alla intressanta hörn och det finns också mycket i skålen… "Korv med päls" gör följande: tar fodret och gömmer den någon annan stans tex i sin filt, tar maten ur skålen och gömmer den under foder som ligger på en annan filt i hörnet. Glömmer bort det (antagligen) tar maten och gömmer på ett helt nytt ställe. tex i byxorna som man slänger på golvet under natten. på morgonen gömmer på nytt. Jag misstänker att det mesta av fodret som förflyttat sig aldrig äts, bara transporteras :)