Finaste underbaraste Gimli
Idag var det dags, bokade en tid i början av veckan..Gimli har successivt blivit sämre med sin insulinom, han har haft mkt pigga stunder men ändå sovit mesta tiden. Egentligen var det meningen att Tjabo skulle få somna in samtidigt då dom varit lika dåliga men han har istället gjort en helomvändning och blivit pigg, så han får jag ha kvar en liten stund till även om jag vet att det inte är så länge..
Gimli fick äta hur mycket russin han ville idag, vilket han utnyttjade till max…han var sur över att sitta i transportbur till veterinären så han fick vara i mitt knä istället. Hos veterinären var han pigg o nyfiken och det var så obeskrivligt svårt att se när hon stack honom med sprutan..sen somnade han i min famn och fick den andra sprutan…och sen fick han ligga hos mig tills hans hjärta slutade slå..
Gimli var världens mest underbara kille och det kan nog alla som träffat honom intyga…från den dag han kom hem till mig (vid 11 veckor) så har han aldrig bitit mig hårt..han var lille mysgubben med sin söta korta svans och päronformade mage..
Jag kommer sakna dig så oerhört oerhört mycket min lille guldklimp…vem ska nu riva ur mina sulor ur skorna? Vem ska ligga i mitt knä hela kvällarna när vi tittar på tv? Vem ska tävla med mig uppför trappen?
Sov gott nu älskade…och hälsa Albin o Bilbo däruppe..och Dexter såklart..
Beklagar sorgen så mycket
store fine Gimli :( Beklagar så!
Beklagar sorgen :(
Paulina
Beklagar sorgen! 
Sara
Beklagar 

Beklagar sorgen! 

Beklagar verkligen. Sitter med två sjuka illrar själv här hemma och fick en stor klump i magen nu.
Beklagar verkligen :(
Hälsningar Malin
Så tråkigt, beklagar 

Beklagar
Beklagar 
_No way! Yes way!
Jag saknar honom så mkt att det är helt sjukt…skulle ge medicin nu på kvällen o blandar åt gimli med trots att han inte är här..tårarna rinner hela tiden och jag förväntar mig att han ska komma lufsandes upp för trappen när som helst..det är så obeskrivligt svårt att veta att jag aldrig kommer få gosa med honom igen…
#13, Vet hur svårt det är, sörj så mycket du kan nu så du kan minnas de fina stunderna med glädje sen. (kramar om)
Jag gråter också för den här sötnosen.. :(
Bara en iller i hela världen med världens tjockaste mage, kort svans och sne liten bak-klo…
Man förstår inte hur man orkar utsätta sig för samma situation om och om igen, men man gör det. För man vet att det är värt det. Det gör ont nu. Men vi vet att det lätt var värt det när vi tänker tillbaka på tiden han fanns här. Skulle han inte varit så underbar som han var skulle det inte gjort lika ont. Så att det känns svårt nu bevisar bara att ni haft en fantastisk tid tillsammans, och det är det inte alla som får uppleva!
Sov gott lilla Gimlan. Det blir tomt utan dig <3
Sajtvärd på Iller.ifokus
Beklagar
Många kramar till dig Hanna.
Beklagar verklingen sorgen
Har aldrg träffat han med han verkar vara helt underbar

Beklagar så Hanna 
Beklagar sorgen. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Skickar många stora tröstekramar till dig. Det är hemskt när man sitter med dem i famnen och känner hur hjärtat slutar slå, men det gäller att komma ihåg alla fina minnen och tänka på att de inte har ont eller lider mer. Du är inte ensam om att laga "extra" mat, jag gör det också fortfarande ibland, det är vi nog många som gör…