två illrar 10 månader omplaceras!
http://www.blocket.se/vi/10910791.htm?ca=8_s
vet inte om någon satt in denna?
han ringde mej före han satte ut annonsen och skickade massa bilder och dom är verkligen sööööööta;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Skickade mail te han…. intresserad av dom !!
Mvh Jensen

*Ferdinand skakar av förtjusning*
dom e godkända av honom….
Husse lika kär :P
hade ju vart kul för ferdinand att få lite sällskap ;) han har ju vart ensam ett bra tag!
#0 vet du vart de kommer ifrån? hur mycket han säljer dem för? ;)

Vermonica:Känner du honom i och med att du fick bilder och så menar jag? Jag har ju också varit där och mailat då.
Pastelltomte menar jag…Jag frågade bara var de kom ifrån och ifall de var steriliserade. Frågade aldrig om pris. Det glömde jag totalt av, jag såg bara pastelltomte och sen var jag borta.

nej, jag känner inte honom men han ringde upp på min annons om att jag sökte iller.
hans nummer är **********, dom är i Årjäng har jag för mej!tror att han ville ha 1500 men är inte säker, jag blev jätte kär i pastell tjejen men hon var lite ung för mej tyvärr:(
*Redigerat av ÅsaF, då nummret inte var utlagt i annonsen. Pma hellre för att få nummret*
#6 Du kanske inte borde lägga ut hans nummer i och med att han inte satt med det i annonsen.
Så tokfin… *dreggel*
#5 Ser ut som om hon är rakad på magen, så kanske är hon kasterad..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Det var söta illrar i annonsen vill så gärna ha dom.

Heöt plötsligt vill alla ha tjejer när det är en pastelltomte med i bilden…..
ja pasteller står tydligen högt i kurs….

måste bara säga en sak, till mej sa han att dom var 7 månader men i annonsen så står det 10 så jag vet inte hur gammla dom är..

är den en tjej på 7 månader så vill ja haaaaaaa
golf.ifokus.se
Hon va väldigt söt :)
#10 ja vanligen är det ju hanar som står högst..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja, av någon konstig anledning så är det aldrig några problem att hitta hem till pastell omplaceringar. Tråkigt när folk väljer djur efter färg.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#16 är väl bra att fokk gillar pasteller och vill ha tjejen!!=9 Tänk om ingen hade gillat den. Man får försöka att se det från den ljusa sidan. Jag skulle vilja ha en albino iller nästa gång. Men de är lixsom inget krva om man säger så. Men då är de klart att man blir mer intresserad om de dyker upp en albino. Men inget som säger att jag inte skulle bli ännu mera intresserad av en viltfärgad. Om allt känns rätt.

Jag är intresserad av vilken som av dem…färgen spelar ingen roll…..men det verkar som om många va före mig i kön. Varför hittar jag inte denna annons på blocket då jag söker på iller??? Jag kollar där varje dag ju :o(

Iallafall så är pastellen född i april förra året och kostar 1500. Den andra kostar lika mycket, men fick inte veta när hon var född (för jag frgade inte :P)
golf.ifokus.se
vad jag vet så är töserna okastrerade, ovaccinerade och ochippade…mycket o blev det ;)

Är det någon som har snappat upp dem ännu?
Jag fick också mail tillbaka faktiskt. Men han har inte skrivit så mycket utan lämnat sitt telefonnummer. Men han skrev att han hämtat dem hos en uppfödare i skåne för att han tänkte bedriva "lite avel". De kanske är från fram. Har inte ringt utan legat i migrän hela dagen. Men är de vare sig vaccinerade eller streriliserade så är det ju väldigt dyrt för det borde väl vara dags att sterilisera nu då isåfall?
Vad kostar det förresten att sterilisera en tjej?
Får väl vänta och se ifall Mr_Twisted kommer in i tråden om hans pojk får några flickvänner.
tror mr_twisted avstår från töserna. En kastrering på en hona ligger nog mellan 800-1300 skulle jag tro…..ja och sen tillkommer ju vaccinering och chippning..så det e väl ingen billig historia ;)

Men om de är 10 mån borde de inte ha löpt en gång redan då?

Från uppfödare i Skåne….hmmmm… undrar om det e han som jag tänker på som annonserar på blocket….
1500 styck ?? för ej vacc och kastrerade och ej chipppmärkta.. och förmodligen ingen stamtavla ??
Tack men nej tack….
Ett gott råd till er som går i tankar om dessa…. visst dom e söta och förtjänar ett hem men snälla…
Jaja tack för ordet och från oss till er en bamsekram
Ferdinand med husse Jensen

Kan dom komma från den här ??

haha bedriva lite avel. ;-)
Det var en ny syn på saken. hihi
Audiatur et altera pars

Det e möjligt #25, han säljer många illrar! Man träffar på dem överallt. Inga stamtavlor dock.

men ofta att de ska kosta 1500 om de kommer från Lennart…då har han ju ökat priset med 500 per iller…brukar inte omplaceringar vara billigare än valpar?
golf.ifokus.se

#27 jopp och seriös e han inte heller……. man kan ju få vad som helst från honom…. Nääää tycker att ni som letar iller…. leta vidare istället…
//Jensen
# 25 Ryser bara jag ser hur h*n håller i illrarna.
Sara
vår toxi kommer ifrån lennart och hon är hur go och mysig som helst!

Ja jag har inte hört att det ska va nåt fel på dem. De ska tydligen va stora!
precis.. problemet är väl bara att det är avel utan nån vidare koll. Sen får man ju avgöra om man vill stödja farmare.. Upp till var o en.

*say no more*

#31: Tror visst att hon är jättesöt och go. Ta det inte som kritik mot din tös.
#33: Håller med dig helt och hållet.
Audiatur et altera pars

-från en solsemester i nord iran-mamma är en dvärgpincher,pappa är ett salladshuvud
-----Original Message-----
Subject: Re: Ang. 2 illerhonor
Vart har du fått dina illrar ifrån ?? Stamtavla ??
>Subject: Re: Ang. 2 illerhonor
>Hejsan!-jag har den viltfärgade tjejen kvar-är det något av intresse?
>hör av dig på mob nr xxxxxxxxxx mvh
>
>
>
>-----Original Message-----
>Subject: Ang. 2 illerhonor
>
>
>Hej Jag såg din annons och är intresserad av
>dina illrar… har själv en hane på 4 år som
>letar kompisar.. hur e det me kastrering och
>vacc och sånt ?? hör gärna av dig
>
>Jag bor i Stenungsund
>
>mvh Jensen
>
>Mitt telefonnummer är:
>
>
>Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/10910791.htm

han frågade om jag ville ha den viltfärgade…hmmm…
golf.ifokus.se
allvarligt talat skrev han från en solsemester i nord iran-mamma är en dvärgpincher,pappa är ett salladshuvud ??? e han inte klok?

visst är det tråkigt att det svenska folket inte har någon humor alls
>längre-måste göra dig besviken med
>att jag inte befattar mig med "farmuppfödning"med "jaktillrar"-de här är
>uppfödda i hem miljö-säljer heller
>inte till vem som helst..-speciellt inte till dom som saknar humor..
>
>
>
>-----Original Message-----
>Oki från en farm i skåne då…. bra behåll du dina illrar… tack och ha
>det
>göttans
/jensen

Vilken TÖNT…. hehehe