Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 538 ggr
sarae
0

Party hos mig! 23:45

Ja, nu bjuder jag på kalas denna fredag kväll! så kliv in i tråden, glöm inte ta av er skorna , ta et glas champagne och gör er hemma stadda!

Det är ju ändå fredag!

Faxlin
0

Japp, tackar för inbjudan. Ser riktigt fint ut. det här måste du ha förberett lääänge.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

OBS: för er med dåligt ölsinne: var vänliga spy åt höger..blir så svårt att de tråd översikten annars

sarae
0

OH ja! i flera minuter! men fler överaskningar kommer under kvällens gång! så häng kvar!

Faxlin
0

haha, okej jag stannar snällt kvar. har ändå sååå svårt att slita mig från fotööljen där jag sitter med den nya laptopen iknät :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

låter bra det…för att inte tala om att rullatorn förmodligen e parkerad så långt bort att du inte KAN ta dig därifrån

Faxlin
0

hmm, fast jag måste ju smita ibland för att röka. Har ju inte fått igång det trådlösa nätverket ännu så jag kan inte gå omkring och vara online liksom.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Åsa Faxlin! Jag säger det igen…DU ÄR TRÅKIG! Stoppa upp laptopen i …ja du vet vart och rappa dig hit, vi har världens party ju ;)

sarae
0

#6 det är fullt tillåtet att röka i denna tråd! ska bara hämta ett askfat!

ang3lica
0

Nämen, åhh vad trevligt. Tyvär får jag nog ta och vända i dörren. Ska upp och jobba i morgon. Hoppas ni får trevlig.. Glad

sarae
0

#9 åh va tråkigt! men tack för att du kika in!

Varsågod!

Faxlin
0

Ohh, tackar för askoppen. Vad trist att du inte kunde stanna
ang3lika men du kanske kan komma någon annan gång när vi festar loss.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

#8 Får jag snusa för jag har slutat röka ;)

#9 Tänker du gå redan? Vi har ju knappt börjat *S*

#10 Det ser ut som om vi får ta att bjuda in lite grabbar i stället för dessa gamlingar, har du några på lut? =)

Faxlin
0

haha, hon kan ju bjuda in rikki och stitch. en våldsman och en bög. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hehe nu har du varit rolig för idag…jag vill inte ha en bög, vad har man för nytta av en sån? Och nu var det inte illergrabbar jag pratade om utan livs levande snyggingar ;)

sarae
0

# helt okej att snusa! men hur blev det me d mina cigg?

Rickie å å stitch kan vara med på ett hörn..men bjud dem för guds skull inte på sprit! räcker med en som e bakfull imorgon i detta hushåll!

Faxlin
0

AHA men du har redan en karl så illergrabbar är det enda du får :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja lite livlevande snyggingar hade jag inte sagt nej till! har ni nån på lut?

Lotta
0

Åsa Faxlin nu är du stygg unnar du mig inte lite roligt? Jag får ju för guds skull inte ens sova i samma säng som Jonny snart *urk*

Tack Sara du är väl för snäll =)

Och jag lovar att inte supa illrarna under bordet, för där ligger Åsa *ASG*

sarae
0

hehe ja! Åsa under bordet! åsa under bordet! men inte för att hon ramlat så klart!

Påfyllning?

Lotta
0

Ja tack!!! mmmm så gott det var efter den språngmarchen, jag är helt slut *stön*

Har Åsa redan hamnat under bordet, hon är så tyst????

Faxlin
0

Nepp jag smet iväg och rökte. Elaka tanter.

Audiatur et altera pars

sarae
0

jo jag tror tyvärr det…gav henne en hallonshot innan… *förlåt*

Lotta
0

Åhhh hua Sara det är rent livsfarligt att ge den damen shots, hon går igång och jagar illrar som en tok. Göm dom för guds skull =)

SLUTA RÖK…vi har ju fest, håll dig på mattan k-ärring ;)

Faxlin
0

Hallå, jag är faktiskt vaken och till skillnad från er nykter eftersom det bara är starksprit här. jag dricker inte sådant ju.

Audiatur et altera pars

sarae
0
Lotta
0

Du har varit och tullat på Kalles drika nere i källarn…erkänn!!!!Skrattande

sarae
0

#26 det har hon garanterat gjort!

Faxlin
0

Jaa det såg mycket bättre ut. Nu kanske jag också kan få komma igång. Men det får skjutas upp ett tag. Överger er en sväng. Hundfanananan vill gå ut.
Kommer tillbaka snart igen.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Ta friskluft du det behöver du för du är så odräglig *ASG*

sarae
0

ja, gå ut å promenera ruset av dig…så får vi se om du är välkommen tillbaka!

Lotta
0

Vi låser dörren Sara så dina illrar får vara ifred…dom bli ju miljöstörda annars =)

sarae
0

försent..en av dem kommer ju från åsa…så han e tyvärr skadad från sgrunden stackaren…hmm undrar om jag kan stämma för vanvård eller psykisk misshandel eller nått??

Lotta
0

Jajamensan stäm på, hon åker garaterat *S*

Robinsnel
0

hehe, missade festen.. Var den tänkt till min ära? Visste ni kanske att det var min födelsedag ;)? Här blir partaj på riktigt först imorgon.. till dess blir det soooova.. Natti!

sarae
0

låter bra! skall prata ihop mig med stackars skadade stitch och få fram lite  bevis material här nu…

Lotta
0

Gör det ..vi är ute på hundsidan och kollar en tråd

Theres
0

Goddag allihoppa :P

golf.ifokus.se

sarae
0

Nämen välkommen hit! ta dig en drink å slå dig ner!

-eM-
0

-Kikar in en snabbis-

sarae
0

åh ännu fler! hopas du hittar nån stans att knö dig ner! glöm inte att ta nått att dricka!

Faxlin
0

Ohh, men GRATTIS Robin. Då bjussar du på fest i morgon alltså?

Audiatur et altera pars

sarae
0

Grattis robin! ja, då väntar vi oss kalas imorgon med då?

-eM-
0

Tack för välkomnandet! -sätter sig ner och tar ett glas-

Theres
0

Jag tog mig en stänkare :) Vad händer?

golf.ifokus.se

sarae
0

just nu försöker vi klura ut hur sjutton vi skall få hit lite snygga pojkar till det här kalaset…har ni några förslag?

-eM-
0

Äh, skit i grabbarna!

Therese-jhfd
0

Ramlar in, nappar åt mig en Cider och slår mig nöjt ner på golvet.

Läget tjejer?

sarae
0

bara fint! börjar bli rätt trevlig stämning härinne ju! kan nån skicka mig vinöppnaren föresten?

Faxlin
0

Super roligt att du hittat hit -eM-, nu kanske det kan bli lite fart på dessa två dönickar.

Audiatur et altera pars

sarae
0

tack för den du! du skall vara snäll mot den som bjuder dig på lite socialt umgänge hörrudu!

Faxlin
0

Ohh, nu är vi ju riktigt många. Välkommen ni andra också som smet in medans jag var på dass och tjuvrökte :-)

Men hörrni, hur får vi hit grabbarna då?

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Haha, tyävrr måste jag gå igen. Ska fara och hämta upp lite nersupna människor från krogen. See you babes och ha en riktigt trevlig kväll!

sarae
0

nämen va tråkigt em! vi som hade så roligt!

Ja..frågan kvar står…hmmm….vi får väl charma dme med våra vackra anleten om inte annat ;)

kanske skall starta en ny kategori när vi ändå e i farten åsa? NATTSUDD

Therese-jhfd
0

Borde vi inte slänga in en krok på tex volvovalp? Där är väl bara en massa killar? Flört

Faxlin
0

haha, jo det kan nog stämma att de är mest killar där. Men hur bjuder vi in dessa bestämda valpar hit då?

Audiatur et altera pars

Theres
0

Eller skiter vi i killarna

golf.ifokus.se

sarae
0

Släng in en inbjudan therese! Modellbygge har väl oxå bara karlar hehehe

Faxlin
0

Okej, men det vore lite skojigt med lite grabbar. Fast en tjeje fest är inte helt fel det heller .-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja tjej kväll e kul…men hur sjutton skall man få sig ett hemsläp eller ett fem i 3 ragg om här bara e tjejer?

Theres
0

kan ju bara säga att det blir rätt svårt, för deras trådar har inte varit igång sen igår…asså inte på minst 1,5 timme…

golf.ifokus.se

Faxlin
0

haha, var du in och kollade? hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

aj då…hmmm….plan B någon?  vi kan ju iofs börja med att dreggla över detta vackra exemplar:

Theres
0

jepp :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ohh, jag dregglar med. Jäkla Sara nu började laptopen väsa åt mig. den uppskattade inte dreggel.

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehe..bäst att börja vänja den tidigt,….här hemma dregglas det vilt vill jag lova!

Faxlin
0

Okej, jag har vidarebefodrat det till den nu. Men den bara väser till svar. Tror inte han uppslattade detta.

Audiatur et altera pars

sarae
0

äh…allt e inte en dans på rosor här i livet! hälsa honom att han hade tur som hamnade hos dig! det hade ju kunnat gå såååå mycket värre..han hade ju kunnat hamna hos mig!

Faxlin
0

haha, jag vidarebefodrar även detta. men han små väser fortfarande. Tror inte han tror det kan bli värre.

Jahapp så spillde jag en xider i honom. Så nu skyller han på din fest också.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Han är ju bara så snygg…jag dregglar också ;)

sarae
0

visst e han….suck….och när skall han knacka på mi dörr? han har ju redan fått adressen!

#68 skyll på mig, det gör alla andra…om han inte e snäll så kan han få träffa min kompis MAC han dog en tragisk juice död..

Faxlin
0

haha, okej. Han säger att han hört talas om Mac, det var en tragisk händelse sa han. men han hade blivit rätt nöjd ändå, för Angel ägde honom nu sa han.

Audiatur et altera pars

Theres
0

somnade ni? :P

golf.ifokus.se

sarae
0

#71 vem ägde angel? nu fattar jag noll!

#72 vi e vakna ser du väl ;)

Faxlin
0

haha, Angel äger numera Mac. Två döingar ihop med andra ord. ;-)
Suck, jag börjar nog bli sömsig som svammlar så här. eller så är det x antal xider för mycket. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

tror det e xantal xider som talar nu åsa….angel e för övrigt min! han har lovat att komma hit!

Faxlin
0

haha, men bara för att han är din kan han väl vara ägare till din gamla Mac. hihi Knasluva. Tror du har druckit för många shots jag.

Audiatur et altera pars

sarae
0

det har jag med största sannorlikhet INTE gjort! snarare för lite *går och blandar mig en kanna till* tjoflöjt!

Faxlin
0

Glöm inte att bjuda dina gäster. ja, inte mig då. Jag håller mig till xiderna. Men de verkar vara på upphällningen. Har du fler?

Audiatur et altera pars

sarae
0

Jajemen! måste ju se till att du har nått att dricka så du håller dig trevlig

vad sägs om denna? känns som att det passar dig som alltid e lite sent ute

Faxlin
0

haha, lite sent ute. Var du vitsig nu va?

Audiatur et altera pars

sarae
0
JossanH
0

Och hur mår herrskapet här då, efter nattens sviter?

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

ojojoj mitt huvuuuuudddd…mår illa!!!! Dumma Åsa och Lotta som tvningade mig att shotta! uuuurkkkkk

Faxlin
0

haha, trevligt. Dagen efter kvällen före. Känns jättebra faktiskt. Ingen huvudvärk och inget illamående.

Audiatur et altera pars

sarae
0

#84 snacka för dig själv..morrr…..å så måste jag städa upp efter er flickor! fy sjutton vad ni grisat ner! Näste gång festar vi i någon ananns tråd!

Faxlin
0

haha, okej, vi tar nästa fest i min tråd. Men jag är allergisk mot spyor så sådant får ni sköta någon annanstans faktiskt.

Audiatur et altera pars

sarae
0

#86 party pooper! vad skall vi då hitta på? ;)

Theres
0

#86 håller med, inga spyor tack.

golf.ifokus.se

Lotta
0

Åhhh..vilket party, vart full som en kastrull ett tag där *urk* Sara nästa gång får vi hålla oss till en sort! jag gillar nämligen inte att vakna upp med Åsa under bordet Oskyldig Den människan är ju inte klok..hon har legat och krama mig hela natten, dess utom har hon kallat mig…hmmm få se nu var det Angel tro? Ja som sagt ingen trevlig upplevelse ;) Nästa gång får någon annan ta reda på den damen för jag gör det inte.

När blir nästa party…eller jag tror jag hörde nått om att det var ikväll. Lika bra att man tar en stänkare nu redan då, Åsa blir så mycket snyggare då *ASG*

Lotta
0

Oj jag glömde säga tack för den trevliga festen igår, hemskt ledsen att jag inte hjälpte dig städa Sara men jag var fasthållen av Åsa under bordet :D

Men vi tar det väl hos Åsa nästa gång? Så kan du och jag parkera under bordet med Angel…mums, dreggel ;)

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.