Illerträff i Göteborg imorgon 27/6!
Påminnelse om illerträff i Göteborg imorgon :)
Plats: Botaniska trädgården
Tid: 13.00
Möts: innanför entrén.
Om du åker spårvagn/buss:
www.vasttrafik.se (reseguiden)
Hållplatsen heter botaniska. Gå tillbaka en bit för att komma till gåbron då du kommer över på rätt sida av vägen. (bild finns på gamla tråden)
Om du åker bil: www.hitta.se har vägbeskrivningar :)
Ska bli kul och träffas, Hoppas vi blir många!
Jag och Slaj kommer lite senare då pga hennes tåg. Men ni är på gräsmattan där någonstans så vi hittar er nog.
Sara
Inte helt säkert jag kan komma en, beror på om richard kan köra eller inte..
Men jag hoppas allt att jag kan!
Det är bara att följa den (enda?) större gångvägen rakt fram när man kommer in i Botaniska, följa den en bit (förbi bl.a. växthusen) så kommer man till en större gräsmatta. Själv kommer jag säkert smälta in i gräset med mina gröna skor och gröna jacka, men vi får väl vifta med lite illrar annars 
Eller så kan man slå en signal till min mobil om man känner sig lite borttappad: 0707-291465
Hoppas ni som vill komma kan komma 
_No way! Yes way!

Funderar fortfarande på om man kan få med sig fem stycken uppdelat på 2.5 kg valpar och 2.5 kg feta tjejer.
#4 Om du ska ta med dig valparna + Molly dit så måste jag ju bara ta mig dit! 

#5 Vore ju tråkigt att missa. Ska bara få se till att få ihop det med extra armar osv. De blir ju så många….och tunga. Men valparna vill jag inte lämna hemma (nojjig hönsmamma) och kan ju inte ta med valpar utan mamma Molly, och Nolita kan jag aldrig lämna hemma så….då blir de några stycken iallafall.
Och då lämnar jag ändå sju stycken stackare hemma. Undrar hur man kompenserar någonting sådant?

6# Vi här tycker du ska följa med Ulrika :D blir så mycket roligare med fler illrar och nolita är saknad.
Är det bär hjälp som behövs?
1# ingen fara ni lär inte missa oss sen lämnade ju en sitt nr också.
Ser fram emot imorgon. :)

Inser att jag vill ju träffa Maja igen så vi måste ju komma.
Så om någon vill klappa iller så dyker jag upp med Molly, Nolita och tre trassel-bollar.
Yay, då får Maja någon i sin egen storlek att hänga med också. Fast hon kommer väl krypa upp i närmsta knä och se ynklig ut.
Ska bli kul att se hur hon reagerar på andra illrar utomhus.
Och du får väl se till att gnugga filtar på närvarande illrar så att de sju som är hemma åtminstone kan få lite lukt som kompensation.
_No way! Yes way!

#9 Jag tror tvärtom…om de känner att jag varit otrogen och träffat andra illrar så går de på halspulsådern sen när jag gått och lagt mig.
Vi kan byta, Maja kan få krypa upp i mitt knä som omväxling så kan Nolita låna ditt. Hon kan behöva lite knä-ombyte. Men vem är i Majas storlek, valparna är i kilo-klassen nu och Molly ska du akta dig för så hon inte sätter sig på Maja, då blir hon platt! 1450 vägde fet-lisa idag.
Isf får du allt äta upp det där med att dina illrar minsann inte utnämner dig till tuggleksak när de håller till i sängen 
Jösses, sickna små tjockisar de blivit! Vägde Maja precis för jämförelse - 794 gr… Får akta så att mamma Molly inte tror Maja är en bortglömd bebis och släpar iväg med henne!
_No way! Yes way!

Jag får ge dem ordentligt med mat innan jag går och lägger mig.
Maja är ju normal, Molly är fet. Men risken finns att Molly släpar iväg med henne, hon tog tag i Eriks massiva 2kg och skulle ha med sig förut så…
det är ingen som möjlgtvis skulle kunna ta med sig ett koppel och låna mig? hade egentligen tänkt köpa nytt igår men hann inte det ..

Har tyvärr bara ett men hör med saga85 annars om hon har eller Ulrika.
#12 Bara lite mammafläsk väl, det ska hon inte mobbas för. Släng upp henne på löpbandet några gånger om dagen bara ;P
#13 Tyvärr, jag kollade när du nämnde det i förra tråden men det gamla kopplet verkar vara slängt.
Snart dags att börja dra sig. Undrar om Maja känner på sig det, hon är mer påklistrad och efterhängsam än vanligt.
_No way! Yes way!
Vi ses om en stund allihop..:) Vi kommer med säkerlighet bli lite sena, då de tar en tid att få in karl, barn, vagn och iller i bilen :P
www.blueberryhedgehogs.com
jaha det var väll synd då :( har bara ett koppel, men dom får väll enas dom det :p
Kunde inte ta míg dit :( Så tråkigt!
Hoppas ni hade skoj iallafal (:

#17 Det löste sig ju med sele.
#18 Det var vaaarmt! Lägger upp lite bilder i en annan tråd. Vet att fler har och hoppas de lägger upp också.
Vi får väl ordna en ny träff snart igen :)
#20 ja det tycker jag med :)
När när när? ;D