Björkskogens grottbjörnar 4v
Efter mycket jobbande från min sida har jag äntligen lite tid att lägga upp bilder :) Bebisarna är 4 veckor idag i och fortfarande namnlösa! Men, jag brukar ge namn efter vad jag läser så det blir nog namn ut Grottbjörnens folk :) Först ut, flickorna.

Här är den tös jag tänkte behålla. Får nog heta Ayla efter huvudkaraktären i böckerna. Såg nu på bilden att hon är på g att öppna ögonen. Ville inte sitta still alls!
Åh äntligen bilder :D Ljuvlig tös! Men resten av barnen då? 

De är helt fantastiska:) Aldrig har kiss på handen varit så charmigt;)

det kommer fler bilder, mitt internet krånglar!
här är ayla igen och en bror.

#3 Haha förra omgången blev jag nerkissad avsamtliga valpar tror jag=p

Nästa hona, Iza tror jag hon får heta. Söker ett nytt och kärleksfullt hem tillsammans med andra illrar.

Hehe, den här kullen är mer eller mindre rumsrena, men det är svårt om man inte har en låda i närheten :) idag dög mattan bra.

Men så stora dom blivit! :O Inga små makaroner i mattes knä längre :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vad mysigt! Vi har förresten valt samma namn på våra valpar. Min jag tänkte behålla heter också Ayla! Bestämde att eftersom detta var min första kull skulle alla anmnen börja på A. Ganska svårt att hitta bra flicknamn på A!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

nu dog batterierna till kameran… fler bilder kommer efter reklamen :)

#11 oh no!! inte samma namn på alla hoppas jag?? :)

Haha! Nä, tycker det räcker med en! Du är nog snäppet påhittigare än mig tror jag! Jag googlade bara namn på A medan du kör tema.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Åh så bedårande! 

#14 haha, nja har alltid kört från de böcker jag läser, men blev svårt i år. Dessutom hade jag så bra tatuerings ideer till vissa av namnen så det avgjorde det i slutänden. Håller på att tatuera ngt för alla mina illrar.

*vill ha vill ha*

Fruttis det finns en liten Iza här som vill komma hem till Socker och Lakrits :)

Å alla här hemma utom sur-Petter vill att hon ska komma hiiiiit! :)

3 mot 1 :)

Kille nr 2. Den jag eventuellt funderar på att behålla. Tror inte att han är så smart… eller bara eftertänksam :)

Så, alla killar är bokade OM jag behåller en. Annars finns det en kille kvar. Plus att Iza vill ha ett nytt trevligt hem. Är du intresserad av en mörkt viltfärgad galning? Hör av dig :) Stamtavla många generationer och sjukdomshistorik finns. Pappa Celadon från Ungern och Mamma Mary från min egen uppfödning. Rötter i Storbrittanien.
OJ vilka maffiga björnramar dom har! Otroligt ljuvliga. Härligt att få se hur dem har vuxit.
Söt sötare sötast!
Sara
Åh jag kan inte sluta titta på bilderna. Kommer tillbaka till den här tråden hela tiden. Gostroll är dom hela bunten! Puss på er gullfisar. 
Åh, sötnötar! De kommer bli läskigt mycket sötare när ögonen väl öppnats, och det ser ju inte ut att dröja alltför länge tills dess 
Paulina

Känns snästan som att jag skall ta och smita tillbaka riktigt snart och bosätta mig i köket. Jag lagar så klart mat (om jag får låna en vegkockbok).

ni är så välkomna tillbaka!

Killarna har nu träffat sina nya hem och jag tror att det är kärlek ;) Jag är själv så förbannat kär i kille 2 så jag vettefan om jag kan sälja honom. Ikväll har han legat i mina händer och pussats. Hela tiden sträckte han upp tassarna mot mina kinder. Underbar liten sak!
#34 han är fin, förstår om du inte säljer honom :-)