Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 227 ggr
Sara
0

Trazan gnyar sig

Sitter här framför datorn och lyssnar på Trazan. Han ligger och gnyar på Oscar. *fniss*

De ligger sussande tillsammans i en filt och antingen så ligger Oscar inte stilla eller så tycker Trazan att Oscar tar för stor plats. Kollade alldeles nyss på dem så att Trazan inte hade fastnat eller nått men det enda jag kunde se var att Oscar var lite blöt i nacken och att Trazan låg med bakbenet över Oscars huvud.

Trazan är en sån gnällmoster när det gäller obekvämhet. Han gör inget åt det som att flytta på sig men han gnyar sig tills den andre flyttar sig eller mamma kommer och rättar till honom. Lata djur! Skrattande

Sara

JossanH
0

hahaha, så himla gulligt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

TottsiGirl
0

Hehe känner delvis igen mig fast då brukar det vara jag som gnys på sambon när han snarkar som én hel symfoniorkester..Önskar jag oxå hade en stark mamma som kunde kommaoch flytta på honom vid dom tillfällena Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

UlrikaG
0

#2, jag kör med en vass armbåge, funkar finfint här ;)

#0, sicken lating!! Räcka ut tungan

bnoffan
0

#3 den stilen kör jag med! Och vaknar han av det så förstår han ändå inte vad som hänt :P

gwen
0

*skrattar högt*

#2+4> Även jag kör den taktiken, vass armbåge, sen förnekar jag allt om han vaknar… hehehe… Ännu värre än symfoniorkestern tycker jag det är när de mitt i natten rullar jättenära och börjar flåsa en i ansiktet, om man ligger åt det hållet.

Illern stiffler som ligger nedanför huvudkudden, fast på golvet, snarkar åxå… *suck* Omgiven av snarkare… :-(

Faxlin
0

#0: Gud såå mysigt. Häftigt att han har sådan koll på matte att hon gör som han vill bara han gnyr :-) Han har dresserat matte bra. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

# 6 Ohh ja, skulle säga att så lydig som illrarna har fått mig har ingen annan lyckats med. Skrattande

Sara

Faxlin
0

#7: Men visst är det fatastiskt om man tänker efter vad de små liven kan få en till :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars