Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 146 ggr
elinn
0

O.T Så mycket skit...

Idag har vi haft en riktig städdag här hemma. Har burit ner väldigt mycket grejer (läs skräp) i förrådet och slängt en massa grejer här uppe. Varit ut med sopor, pappersinsamlingen och plastsorteringen. Både jag och Johan har städat våra garderober och tillsammans fick vi ihop 2½ IKEA-kassar med kläder som ska slängas Förvånad Fy vad mycket skit man samlat på sig!!! Jag har väldigt svårt för att ränsa ur och slänga mina grejer i vanliga fall men idag kändes det helt ok faktiskt *såå stolt*  =) Men ingen idé att ge sig på skosamlingen idag, då får jag bara ångest innan kvällen är slut *suck*

KerstinL
0

När jag får mina "ryck" så kastas det ca 2-3 sopsäckar.. Generad

Iofs så är en hel del trasiga leksaker från ungarna och så klart en massa urväxta/krympta kläder.. Mina kläder har en förmåga att krympa i garderoben… Oskyldig, sen är gubben expert på att samla på sig "bra att ha" grejer oxå…

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

elinn
0

"Bra att ha", det är så jag tänker när det gäller mina kläder. Har väldigt svårt för att slänga något utifall att jag någon gång skulle vilja ha eller behöva just den tröjan eller just dom byxorna.

Och Johan blir galen på mina skor som står i klädkammaren. Skulle säkert kunna slänga hälften av alla par för jag använder inte alla men det blir för vårt att välja vilka som ska få stanna och vilka som måste ryka.

Kanske dags att gå i terapi snart, börjar så smått inse att jag har stora problem hehe =)

gwen
0

Vi rensade förrådet för en månad sedan. I förrådet var vad vi trodde bara bra saker. Men vi lyckades ändå slänga hela 11 stora svarta sopsäckar. Sen slängde även jag 2 säckar med kläder… Inom en vecka ska vi börja flytta och då kommer det säkerligen en hel del mer skit som ska slängas från lägenheten. *gulp* Vad med skit man samlar på sig… kan ju va bra å ha, inbillar man sig. :-S