Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 163 ggr
sarae
0

OT Buffy och vampyrerna

Gjorde misstaget att hitta mina 2 Buffy boxar i fredags…duuuumt gjort! Detta ledde till att jag har haft buffy och vampyrera marathon i typ tre dagar…rädda mig! Fast ännu värre är att jag snart kollat klart den 3 dje boxen…vad gör jag då?? abstinens! Tror jag behöver söka hjälp eller nått…men jag total kärat ner mig i Angel och Spike igen….har nog vart singel för länge…..jaja det är väl som vanligt: tjejer gillar farliga killar…men ack så jobbigt det blev ;)  Nån mer som har en förkärlek för dessa monster och vampyrer?

emoflickan
0

skojja inte…fråga Joel hur besatt jag är av Buffy..och Angel med för den delen…har sett alla säsongerna om och om och OM igen haha ;)

sarae
0

ooooohh skönt att höra….men då kan du väl hålla med mig om att man blir lite trött på buffy å hennes vel! Kan hon inte bara vara tilsammans med angel och skita i att han har lite sämre sidor hehehehe…..jag lever ju genom henne just nu! så lite hångel kan hon väl unna mig? men icke…velpotta….hihihi  Måste nog skaffa mig resten av boxarna…bara 3 skivor kvar gaaahhh!

emoflickan
0

haha. jag är den som tycker att hon ska vara med SPIKE ;))

emoflickan
0

jag samlar oxo på mig boxarna, har väl 4 buffy boxar och 3 angel tror jag, och resten på datorn tills vidare ;)

sarae
0

gaaaaaaahhh..jag har bara 3 boxar…suck… mmm spike gillar vi oxå…fast just nu e jag inne i angel perioden….men jag har ju bara kommit till mitten av säsong 3….spike gillar vi mer och mer längre fram ;) *dregglar lite försiktigt*

emoflickan
0

haha ja men då är jag med ;) spike kan man ju dreggla mer över sen i säsong 5-6-7 ;))

sarae
0

yup…. var sjutton hittar jag de säsongerna på nätet då? *desperat* Räcka ut tungan

emoflickan
0

haha. på måånga ställen. jag använde DC++ förut för att tanka serier men nu har jag konto på en asbra torrentsajt där alla tvserier finns! =)) och vill du köpa dom rekommenderar jag verkligen www.dvdboxoffice.com jag tror att säsong 4-5-6 ligger runt 300 spänn styck! det är dessutom fri frakt plus att dom skickar via ett EU land så man slipper tull! hur bra är inte det :))

emoflickan
0

och säsong 7 finns såklart där oxo :)

Alwyn
0

åh får jag va med?!  :o)

sarae
0

haha alla buffy fans e välkomna att balla ur i denna tråd ;) fast angel e min

Nettan
0

Jag älskar också dessa serier. Jösses ! Man blir ju alldeles knäsvag av att se Spike. *torkar dregel*

Jag vill också ha alla boxarna ! Orättvist är det att ni har så många och jag inga.

Faxlin
0

Ohh, i den här tråden kan jag också platsa. Men jag har ingen av boxarna. Synd om mig helt enkelt. Tror Sara får komma hit med sina odjur och så kan vi sträck kika på dessa boxar ihop. Jag står för maten och du för filmerna. Hur låter det?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Jag fattar inte hur du kan med att ha Buffy-maraton utan att bjuda in mig!! Känner mig grymt mobbad och förbisedd.Räcka ut tungan

Så när du köper in nästa omgång så………Flört

sarae
0

#13 självklart Åsa!! låter som en bra plan ;) släpar med mig alla boxarna så har vi maraton i en vecka ;)

#14 förlåååååt men jag trodde du hade dejt med en hink ;)

Men nu har jag placerat en beställning på fler boxar hos min leverantör (läs mamma) så då du! då har vi att göra!

Faxlin
0

#15: Super bra. När kommer du? ;-)
Kanske i sommar när vi har massor med mörker här. Förhoppningsvis i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

jaaa! det jade vart jätte kul…hmm kanske ska vänta tills du har valpisar som jag kan smuggla med mig hehehe slå 2 flugor i en smäll lixom ;)

Faxlin
0

haha, var det inte du som inte skulle ha en valpis.

mörka små valpisar. bara viskar mörka små valpisar.

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

Tyst? Hmm, är väl inte riktigt min stil ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

nej..det e väl inte det…suck..stackars mig ;)

Faxlin
0

haha, ja, stackars Sara. Tänk om du vetat hur knäpp jag var när du köpte Stitch av mig. Då hade du aldrig köpt honom. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehehe…säg inte det…det e väl du som ångrat dig efter att du märkt hur knaäpp jag e ;)

Faxlin
0

haha, nejdå jag ångrar inget alls. Därför jag försöker fresta dig med en liten mörking igen ju :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

haha….du e inte alltför slug…vill du verkligen utsätta en till för allt rosa?

Faxlin
0

haha, jag får väl bussa en tös till dig så slipper hon bli förnärmad av färgen och tappa sin könsroll helt :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

säg aldrig aldrig sarae. Jag säger bara att tänk dig en mörk, mörk tös. :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehe..nope..en mörk mörk kille ;)

Gilla
0

Men…freaky!!!

Kan det vara så att jag funnit folk som är som mig?Illrar, Buffy (har alla boxar utom 7:an o även den dåliga filmen som gjordes innan serien startade)Man känner sig lite udda i världen när folk inte förstår fenomenet Buffy…eller illrar heller för den delen.

(nu har vi bara mani på CSI och Harry Potter kvar…fler frälsta?Fundersam)

Faxlin
0

#30: Jag är lika frälst på CSI och Harry Potter. Så åtminstone här har du en till .

Audiatur et altera pars

pyronella
0

"tokiga illermänniskor", hävdar min kompis jämt. "de verkar vara precis som du!"

sitter ibland och har maraton med min polare som tankat hem alla säsonger, dricker vin, och så slutar det alltid med att vi sitter och ser musikalavsnittet (kommer inte ihåg vad det heter, kanske where do we go from here?) flera ggr på raken "för att det är så bra!"

och japp, csi-maraton också, även det hemtankat. lite tråkitgt att man inte tycker edt är spännannde på tv nu iofs.

icke att förglömma harry potter heller, jag och min syster är ganska fixerade vid hela storyn, och jag har värsta teorierna om sjunde boken, om hur snape kommer att bli martyr osv. skulle kunna snacka om det i evigheter.

emoflickan
0

musikalavsnittet heter once more with feeling ;) (har bara sett det typ 100 gr) ;))

pyronella
0

just det, så hette det!

det brukar vara så… =)

våra dåvarande pojkvänner stod bara och glodde och skakade på huvet när vi var tvungna att kolla på spike i hans och buffys sexscener, många ggr på rad…. =) nepp, jag är inte fjortis….