Katt och råtta...
… men vem är vem:) har precis jagat Celadon i en halvtimme. Han tog sig upp på övervåningen och välte en byrå. Det finns inget roligare i hans värld än att bli jagad där uppe. Satan vad snabb han är, han vet att jag inte får tag på honom :) In under en soffa eller säng, sen swosch till under en matta, tillbaka till soffan, upp i fönstret etc etc. Med mig som gör pateteska försök att fånga honom. Hal som en ål är han dessutom! Hela tiden stannar han upp och kollar att jag är efter. Svansen viftar som på en hund för att det är så sjukt kul att bli jagad och veta att man inte blir fångad.
Jakten slutade med att han blev lite trött och rusade ner två våningar och ut till utegården. Sen stog jag och tittade på när han tog ett dopp i vattenbaljan :) Nu kommer han sova gott i fem minuter 

Var glad för de minuter du får =))
Just nu sitter jag och väntar på små krafs på sopskåpsdörren, så att jag kan räkna ihop mna 8 igen……. suck!!!!!
Jag kan ju inte gå och lägga mig innan jag vet var alla valparna är och sen ska ju hunden ut vid 7- tiden och min son vaknar vid 9…:)
Tänk den som fick sova lite….
Ta väl vara på de minuter du kan få :-)
Underbart! Se det som att du får motion. 
Sara
Vilken rolig lek. 

Kommer ihåg hur dessa "katt och råtta"-lekar med Celadon slutade för vår del ;p

haha, och ändå vill ni ha en avkomma:)

Haha, när uteburen blir klar kan vi bara stänga ut den på balkongen en stund när den blir för vild ;p
#7 Det kommer sluta med att ni sitter där ute när ni vill vara ifred :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 Haha, ja antagligen. Får hoppas att illbattingen lugnar ner sig till vintern bara :p

idag har vi lekt i hallen, badrummet och på toaletten :) En kattsandsäck utgrävd på golvet och en hysteriskt glad celadon när jag jagade honom. Han är så fräck! går fram till en så att han kan röra vid foten om jag står still, sen så fort man försöker få tag på honom slinker han undan! raketer i rumpan på den saken.
men jag vill se bilder på det här!
Sajtvärd på Iller.ifokus

ha! ska ladda videokameran ;)
han har hittat en ny lek, bli jagad av matte, och det är det roligaste han vet, i morse kl 7 när jag skulle åka hoppade han upp på mitt skrivbord. när jag med hög röst sa "gå genst ner ditt monster" så svarade han med att vifta snabbt på svansen och göra en piruett, det mest upphetsande som händer just nu verkar det som.
Hahaha vilket gullefjun.
Hahaha! Snacka om att hetsa upp sig om han tom viftar på svansen- "kom o ta mig då matte, se nu är jag här… Där jag inte får vara!!!"
Sajtvärd på Iller.ifokus

eller hur!! :D