Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1129 ggr
Svartasilverskon
0

en massa selen och koppel säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte sälja selen och koppel och annat smått och gott nu. den rosa selen är som ny då jag köpte den till min hona med hon dog några dagar efter så den är som ny. sen är rullkopplet i nytt skick. Pris = bud. tycker inte att pengarna spelar någon roll bara sakerna kommer till  nytta! vid intresse pma.

Svartasilverskon
0

då min medelande funktion inte funkar så kan ni skicka ett intresse mail till Denrosaillern@hotmail.se ifall ni är intresserad av nått på bilden.

SvonN
0

Tjo! Skickade ett mail åt dig angående dina saker! :)

Filippa-e
0

Hur mycket brukar iller sele+koppel gå på? Är ny o har ingen aning Skäms

Vivalafrance
0

3# Vårat kostade 119kr (sele + kort koppel) om jag inte minns fel :) tänk på att byta till ett längre koppel (5m) som du kan ställa in, kostar em hundralapp om inte billigare.

enbartmalin
0

#3 Det beror helt på märke, kvalite, var det köps osv.

Det kan gå lös på allt från 50 till 400kr.

Hälsningar Malin

Filippa-e
0

Ahaaa tack ska ni ha Glad det var ju inte såå farligt, fast dyra märkeskoppel tror jag inte att jag köper..

enbartmalin
0

#6 Finns nog inga märkeskoppel för illrar såvitt jag vet :P

Hälsningar Malin

Filippa-e
0

#7 haha, man vet aldrig vad människan kan hitta på Flört men nä, har inte sett några märkeskoppel för iller, har inte sett illerkoppel över huvudtaget Förvånad (eller så har jag inte tänkt på d)

Vivalafrance
0

5# jo det vet jag :) men uppskattningsvis så ligger väl de flesta selarna runt 1-200kr (utan extra koppel) beroende på om man vill ha clips eller hål som man ställer in storleken med.

enbartmalin
0

#9 Om du tittar närmare så var inte inlägget riktat mot dig? ;)

Hälsningar Malin

Vivalafrance
0

Oj det va nog jag som va lite för snabb i förbi farten! :P såg bara massa 3or!