Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 764 ggr
Trollmusen
0

En liten trevare

Hejsan!!

Skriver detta för att se om någon är intresserad av att köpa min bur (modell större) då jag så småningom inte längre kommer att ha iller. Har troligen bliv allergisk mot dom, men dom jag har kvar kommer inte att omplaceras, utan dom lever så länge dom lever här hos mig. Har fått allergimedeciner som jag hoppas hjälper mig under den tiden mina illrar har kvar, men jag kommer inte att köpa fler. Buren kan bli till salu under sommaren, så visas intresse håller jag den gärna till den personen som hör av sig först.

Buren jag ska sälja är som sagt var modell större, buren är köpt hos Anette på Amhs illertorg och kostade ny dryga 7000 kr. Priset jag har tänkt mig nu är 4000 kr(men kan gå ner lite vid snabb affär, till detta pris kommer även priset för att sända buren om du inte hämtar den själv), buren är 3 våningar hög och varje våning har en dubbeldörr man öppnar. Där är stegar mellan planen som går att fästa upp i taket/golvet på burendelen.

Ni som är intresserad av buren kan PM:a mig om detta, för jag kommer inte att diskutera något annat en buren.

Buren kan naturligvis användas även till andra djur än iller. Den skulle passa lika bra som råttbur, marsvinsbur eller chillabur för den som vill ha den till det. Buren är ca 230 cm hög, ca 1 m bred och ca 90 cm djup.

Christel.