Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 467 ggr
KerstinL
0

Stockholmsträffen!!

Hej allihop! Nu har alla gått hem och tystnaden har tagit över.. Har sprungit runt och plockat illerbajs och torkat pölar med ett leende på läpparna Glad. Härliga, underbara, busiga, kaxiga små "råttor" fullkomligt tog över vårt hem!! Dom var överallt, stora som små, unga som gamla.. dom jagade varandra om vartannat och en del bet och en del pep.. Cool. Tack alla som kom och gjorde våran söndag till en livfull och rolig dag!!! Räknade in illrarna och insåg att inte en enda var kvarglömd, ATTANS!!! Tack igen och hoppas ni hade lika trevligt som vi!! FlörtSkrattande // Kerstin, Kent, Zahara, Suzuki och Crystal

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

sarae
0

åh det låter som att ni haft en toppen dag! önskar man kunde varit med!

skrellet
0

hur många pälsar kom totalt? Skrattande

KerstinL
0

23 eller 25, tappade räkningen i vimlet.. Flört

Cool

skrellet
0

bilder på kaoset? Skrattande

smurfb
0

Vi va dåliga på att ta bilder, men jag såg minnsan att Veronica tog massa bilder! Tack för en kul dag!

KerstinL
0

Vi tog lite bilder, dom kommer ut sen om min klantiga gubbe kan låta bli att radera minneskortet.. Flört

Cool

blue
0

Måste tacka för en trevlig träff!!! ( & hoppas bilen inte luktar..Vi han juh precis ut..Va hur pinsamt som helst att åka från centralen..till fridhemsplan där ja mötte upp min kusin snabbt..satte mig på tunnelbanan ijjen & 3 pakistanier eller indier fråga va d va vi hade..=) Jo en iller svara ja..=) -ja ha..=) Luktar inte dom?? -Ne-eee!!! svara ja..;) -e d säkert att dom inte luktar???? Ne svara ja ijjen & "Viftade" med jackan! asg!!! Dom satt & prata på sitt språk & kolla konstigt på oss!!!)  KramKram Nathalie,Michel & Rinaldo (Stinky) Skrikandes

FINE
0

Hejsan!

Tack för idag, det var jätte kul! Har nog aldrig varit i samma rum som såååå många illrar! =)

Vi kom i alla fall hem med två trötta tjejer!

MVH

Jenny, Stig NAOMI & Virva!

Burtil
0

Tack för en trevlig dag. Jag hoppas att Hobbe inte orsakade allt för många ömma nackar. Han måste verkligen kastreras snart.

/Bertil och Hobbe

sofie
0

Tack för en trevlig dag :)

Robinsnel
0

Tack för oss! Tuva o Woodo var verkligen nöjda att få komma hem dock… Det var trevligt..

Alwyn
0

Tackar för igår! Supertrevligt, trots baksmällan hehe  ;o)

Lotta_A
0

Åh. låter jättetrevligt. synd att jag inte kunde komma.

Faxlin
0

Tusen tack för en otroligt trevlig dag. länge sedan jag haft så trevligt måste jag säga.
Fikabrödet var suveränt, illerägarna var suveräna och illrarna, ja de var illrar.

Crazy var som vanligt en liten bråkstaka men jag hoppas inte hon gav men för livet för någon av de stackare hon gav sig på.

Kent, har du invigt glaset?

Tack igen.
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Veronica
0

#5 Ja, det blev lite bilder….dom kommer upp så snart jag har tid att kolla igenom dem =) Har iallafall lagt in dem på datorn =)

Är lite trött idag, kom inte hem förrän klockan 1 på natten! Men det var det värt….får som ikväll igen =)

Tack för en trevlig dag!

Amor vincit omnia

Faxlin
0

haha, japp det bidde lite sent för veronica och mig. men vi fortsatte till anann adress i Stockholms innerstad innan vi åkte hem.

Audiatur et altera pars

Veronica
0

Ett stort tack till Kent! Utan dig hade vi fortfarande försökt hitta till Odengatan!!!

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Jag instämmer med Veronica, stort tack till Kent som lotsade oss så fint till våran destination. utan dig hade vi nog snurrat runt än. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

#17 + 18 jasså det finns fler med dåligt lokalsinne? ;P

Faxlin
0

haha, Veronica och jag är ökända för att alltid strula till det ;-)

Audiatur et altera pars

Sarah
0

Jag ska oxå passa på att tacka så mycket för en trevoig dag. amycket ledsen att jag var tvungen att åka tidigare.

Veronica
0

#20 Ja, vi var på väg mot E20 när vi skulle hem….innan vi hittade E4 skylten…..och fick åka tillbaka samma väg som vi kom ifrån =)

Amor vincit omnia

Sarah
0

#22… E4 och E20 är samma väg mellan södertälje och nortull :)

Faxlin
0

haha, fast vi var på väg åt helt fanders jag lovar. hihi

Audiatur et altera pars