I iller buren.
Buren som man har till illern när den vill vara ifred, vad har du intrett den med? Har du något på botten osv.?
Gammalt dubbelvikt badlakan på botten, på 2 våningar. Sen är buren inredd med hängmatta, rör och bolåda. Bolådan är fylld med fleecebitar som han kan bädda runt med om han vill. I buren är hängmattan populärast.
Annars så är sovpuffen under varmvattenberedaren en favoritplats. Där ligger han oftast.
Har inte någon sådan bur alls ^^ Ser inget behov, mina har sina gömmor runtom i lägenheten där de kan dra sig undan lite.
Paulina
Har inte heller någon sådan bur. Har dock en kattsäng under sängen där dom också har ett långt rör. I kattsängen har dom filtar.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min iller har en bolåda där det finns hö och en nalle. Läste ju att det stod i lagen att de måste ha en bolåda med flätbaterial och eftersom Aurelie är min första iller tog jag det säkra före det osäkra och skaffa en bolåda. Hon använder den dock aldrig, istället sover hon varhälst hon kan hitta min lukt.
Hade också köpt en jättegosig kuddgrej som hon kunde sova i, men det vägra hon innan jag la min använda tröja där för kanske en månad sen. Nu sover hon där ibland och den är på botten av garderoben så det är mörkt och mysigt. Annars har jag en filt under den andra garderoben där hon också gillar att sova. Andra favoriter är garderoben (bland kläderna), smutskorgen och sängen.

Har två burar uppställda, det är hängmattorna som är favorit.
Har ingen bur till mina 2.
Dock har dom en filt i deras ena transportbur dom brukar ligga i + att nedersta lådan på byrån är fullproppad med filat dom kan gosa in sig i :)
I think more things before breakfast than people think all day 
Tycker mest det ser tråkigt ut med bur:) Dom har ju sina gömmor överallt ändå.
Gömmorna är: Skohyllan där puff, hängmatta och sovkorg(sovkorgen är en favorit)
Bakom soffan där en gigantisk fårskinns fäll ligger som dom tagit i besittning. Puffar här och där i vardagsrummet.
I köket har dom sina lektorn dom gärna sover i, puffar och filtar och en stor korg med lock dom kan krypa ner i.
Hälsningar Malin

#9 Ser tråkigt ut kanske men här hemma älskar dom möjligheterna att välja mellan alla olika hängmattor som jag inte har någonstans att hänga upp annars.