valp 06.06.06 ?
vem var det som hämtade hem valpen på blocket..den ur borgarens kull?
undrar hur det går nämligen…
ja just det jag..Dollar hette sötnosen va? Var det inte hannahohenrik som skulle få honom? undrar hur det har gått *nyfiken* ;)
Intressant datum det där… hihi ;)

Men skulle inte Dollar hämtas hem idag?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi hämtade hem Dollar igår en ganska stor kille på 1.6 kg. Havanna och Manilla på knappa 700g tycker det är lite läskigt med en sån stor kille men de försöker ändå sätta honom på plats. Han bet oss väldigt mycket ibland så det börja blöda när vi skulle hämta honom men här har han varit väldigt snäll.
åh va roligt att ni fått hem lil killen! hoppas töserna vänjer sig snart ;)

Hoppas det ger sig med bitandet och att töserna kommer aceptera en grabb i gänget :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kitty är milton dubbeltandad? alltså att han har 2 tänder på varandra. Dollar har det o jag undrar om det kanske är ett familje drag?
hmm…vet inte, har inte vågat kolla in hans gap närmre ;)
ska kika på det när tillfället ges..är det en tand som är dubbeln eller flera?
har aödrig hört om deta innan
#8 har kollt bitmärket sen i lördags..inga dubbla tänder där inte hihihihi ;)
de har de ju när de håller på å byter till vuxen tänder, har han mjölktänderna kvar kanske?
"9 haha syns det fortfarande ?
han ahr säkerligen inga mjöktänder kvar
#11 yup…2 blåmärken bredvid varan..vardera 2 cm i diameter..så han ordentlig kraft i käkara killen vill jag lova ;) men det var ju mitt fel..jag var ju så tråkig hihihi
nej de ska ju tappa mjölktänderna vid senast 12 veckors ålder, men även på människor så händer det ju att mjölktänderna blir kvar å att man får dubbla tänder.
Det är en tand som är över o trycker in två andra tänder. Jag vet 2 andra illrar som också har så och de är syskon
#14 vilka tänder är det? är det "hugg tänderna" eller de små där nere och där uppe?
det är de där små där uppe mellan huggtänderna