Illerbutik i Göteborg
Jag kommer ner till Göteborg nu i veckan som kommer och undrar om det finns några bra butiker med illersaker i och rundt Göteborg.
*puttar* så kanske någon i Gbg-trakten ser och kan svara dig :-)
//Ammi
Vad jag vet finns det ingen zoo-butik i Gbg som inriktar sig och köper in illersaker. Det vanligaste är ju hund, katt, kanin, marsvin osv.
Jag har vart runt lite på olika djuraffärer i Göteborg men ingen har ju speciell inriktning på iller. Den enda fysiska butik med illersaker speciellt som jag vet av är ju AMHS illertorg som ligger i Tidaholm vilket är en bit ifrån Göteborg.
Men annars kan du ju satsa på de större djuraffärerna, där kan man finna lite saker till iller om man har tur, men annars är ju de andra djuravdelningarna välfyllda och där kan man ju hitta saker som passar åt iller, ex leksaker, transportburar, bäddar osv.
Paulina
Ok tack för svar och Glad Påsk till alla
Det finns en stor butik som är min favvo faktiskt & dom har iller tillbehör som hängmattor, selar, rör, burar (Furet tower), foder m.m.. (dock är fodret inget utav de märken som är bäst på marknaden tyvärr).. Den ligger i Bäckebol & heter Zoo center.
#3 Hrm, butiken ligger inte alls i Tidaholm! Den ligger/låg i Tidan. Sedan i slutet av mars finns den åter i Skövde.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#6 Men oj, förlåt Nettan!! Ännu ett bevis för att jag verkligen inte ska befatta mig med geografi 
Paulina
#7 Här fnissas det för fullt
. Men jag erkänner, det tog ett tag innan jag hade koll på städerna runtikring och jag får fortfarande tänka till emellanåt.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.