Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 1607 ggr
bnoffan
0

gulgrönt kiss?

Är hos Robin och Elin med illrarna och medans jag var inne i ett annat rum hade Elin sett hur Daisy kissat precis vid matskålen. Men urinet hade nästan sett lite grönaktigt ut…

Så någon som upplevt samma sak? Vad kan det vara? urinvägsinfektion?

sarae
0

var det verkligen kiss? eller kan det ha varit nån typ av flytning? Vaginit? eller ka det ha varit väldigt lös avföring? nån form av magsjuka?

DEBBY
0

är det en hona? är hon spend över magen eller uppsvullen över magen?

leo-
0

Har hon varit och ätit på era blommor Skrattande

har hon ätit något grönt det är ju faktist så att maten färgar urinen. Även på oss

äter man mycket rödbetor t e x blir den rödaktig

bnoffan
0

Tyvärr såg jag det inte själv. Men elin sa att det såg ut som väldigt koncentrerat kiss.

Ja det är en hona. Tycker inte att hon känns svälld…

DEBBY
0

om hon svullnar eller att ni hittar fler konstiga pölar  fler gongger moste ni ringa vetrinären för det kan va livmoders inflamation och då moste hon dit så fort som möjligt.. talar av egen erfarenhet hadde en hund som blev jätte uppsväld om magen så knäppa matte tängte att hon var skendräktig men sen hittade jag en stor pöl med flytningar och då var det raka vägen till oprations bordet..  vill inte skrämma er men jag moste skriva så ni vet utifall att.. så hon kommer in i tid..mvh emeFlört

bnoffan
0

#3 Nej du inga blommor. Vi har sett till så att de inte kommer upp till blommorna!

Hm. Jo det ska jag verkligen kolla efter! Hoppas inte det är så allvarligt bara..

DEBBY
0

hoppas inte det heller..  hoppas att det går bra..

Robinsnel
0

Det kan nog inte ha varit vaginalt. Det var en för stor pöl för det. Ingen jättepöl men ändå.. verkade som hon kissade på sig lite.

sarae
0
bnoffan
0

#9 jag har ju aldrig varit med om att hon har gjort nåt sånt förut. Var precis vid matskålen så det är ett stort NONO även för dessa damer.

Därför jag undrar om det kunde vara någon annat..

Faxlin
0

hmm, mysko det här. Har du hittat fler sådana pölar?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

#11 nej jag har inte märk något mer. Daisy har gått på toan som hon ska nu och har ingen svullen mage så förhoppningsvis var det bara en engånsgrej..