Nyaste tillskottet i familjen

Oooh vad hem-sjuk jag blev nu, trots att snon ar borta!
Och vilka fina reptiler :) Du far ta mer kort pa ormen sen sa man ser ordentligt :)
// Amanda

#41 Jag vet inte!! :S Har ju jobb och (forhoppningsvis) bostad fixat har, sa jag stannar nog..
// Amanda

Hua och nu tror du jag ska besöka dig??? *GAH* Men fin var hon iaf =)

#49 Ja det är klart du ska:D Tack och jätte snäll också:)
Hade inte du haft orm förut? eller minns jag fel eller tänker jag kanske på någon annan..jobbigt när minnet sviker :s
Åh, jag visste inte att du var reptilintresserad :) Jag ska erkänna att jag är lite avis, har länge velat besöka en reptilmässa bara för att titta :P
Grattis till det söta skosnöret! :D
Paulina

#51 Jo jag tycker om alla sorters djur hehe;) Hade bokat en vitsidad granite majsorms tös men efter hon strulat med maten ett tag så magrade hon av och dog hos uppfödaren. Men jag har förtur på hennes blivande kullar så det blir en till majsis men senare i sommar:) Du bor bättre till än mig så det kommer nog dyka upp reptilmässor i närheten av dig:) Håll koll på repti.net.
Tackar, jag är riktigt nöjd med henne. Hade garanterat ångrat mig om jag inte köpt henne:)
Ja, jag bor egentligen bra till, borde utnyttja det efter den totala isoleringen jag hade förut ;) Men man blir väl lite lat med *suck* Men en dag så :)
Paulina

Ja det tycker jag, mässan jag var på var liten och fullt med folk så man fick nästan trycka sig emellan om det blev en glipa för att få se lite djur men klart värt det. hehe ja det brukar tyvärr bli så:P

#50 Jag har haft ormfobi och lyckades komma över den till den del att jag kunde hantera sofias lilla majsorm axena men ingen annan tyvärr. och det var den ormen jag passade en tid oxå i tallnäs som du kanske kopplade som min egna.

#55 jaha okej, det var nog den ormen jag tänkte på. Men min ormtös är också snäll och hon hjälper dig mer än hjärna att bli av med fobin för henne:)