Vaccination + uppkommande födelsedag
Jepp, idag är det dags igen. Tror dock jag glömde säga till om övrig undersökning när jag bokade tiden. Hoppas han klämmer och känner lite iallafall.
De skickade t.o.m påminnelsekort i år om att det var dags för vaccination. Det har inte hänt innan :P
Epona fyller 3 år om 14 dagar också… har absolut no idea what so ever på vad jag ska köpa till henne… förslag?
golf.ifokus.se
just ja, Epona fyller år samma dag som mig :P
Ge henne en köttfärslimpa! ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men hon önskar sig något som varar längre än 10 minuter ;) Men hon har redan alla leksaker som finns =/
Jag fyller år om 9 dagar, och jag vet inte vad jag önskar mig heller :S
golf.ifokus.se
meh, köp en lukta-gott till deras rum då :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Något nytt att sova i då?

Har redan bakpulver/vaniljsocker + doftaolja-metoden ;)
golf.ifokus.se

De har saker att sova i överallt… så mycket så de knappt får plats att sova i sakerna för alla grejerna ligger på varann 
golf.ifokus.se

Köp någon stor burk med godis som räcker länge?
Eller bygg ett nytt litet hus ?
Nyss köpt en sånhär och det är den absolut bästa leksaken mina fått någonsin, både Avi och Phoenix iaf. Camaro uppskattar den med men han vet jag ju inte mycket om i lekväg än :P
Så den kan jag varmt rekomendera, läskighetsfaktorn till trots ;)
Paulina

Åh, den handsken såg rolig ut :P
Men köpte på mig någon grej nu från djursjukhuset. En boll man lägger godis i som de ska försöka få ut. Ska bara köpa godis sen också :)
golf.ifokus.se
#9 Ja, dom där är ju hysteriskt roliga just för att dom ser så läskiga ut :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Haha, ja antagligen :P Man får en lite… creepy känsla när man viftar med den. Men vad gör man inte för pälsarnas totala lycka ;)
Paulina

Hahahaha vilken underbar handske! Maste se om de har nagon liknande har! Har en kansla av att Lars skulle ALSKA den! :D
// Amanda