Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 319 ggr
Theres
0

Snö, snö underbara snö.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har det kommit skitmycket snö ikväll.
Det har småsnöat hela dagen, men sen frammåt kvällen bara öste det ner, så nu är det lika mycket snö som det var innan det smälte för några dagar sedan :D
Och jävla Grey's Anatomy :(

golf.ifokus.se

Faxlin
0

snö,snö,snö och aldrig slutar det snöa. Tycker inte om snön och det har kommit massor här hemma. Usch. Hoppas de har fel, för enligt dom skulle det snöa mer i morgon.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Wii :P Mer snö :P Skidor, snowboard och tefat :D

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Nu är du tråkig tycker jag. *snyftar* det snöar fortfarande.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Flisa
0

snöar inte här inte. bara sol.

MiaLemon
0

-10 grader ute här i Stockholm :( Om jag slapp skulle jag inte gå ut igen förrens det blivit plus igen.

[jenkass]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nej absolut inte nu när det snart ska bli vår!! *bort dumma snö*

toxi´s första snöpromenix hihi -->

TottsiGirl
0

#1 & #5 Håller med er oxå, tycker inte heller om snö.. hurr för att behöva sticka ut näsan i kylan, skrapa fram en iskallbil och sedan kana te jobbet.. hurr hurr ne tacka vet ja sommar och sol!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

leo-
0

Här nere är det solsken och barmark nästan sä man tänker på att starta upp cykeln och köra en tur  Skrattande 

Sen tittar man på termometern och ser att det är frost på marken Gråter

då vill man göra som illrarna sova bort mestadelen av dagen tills det blir varmt igen

sarae
0

här e det plus grader och strålande sol! sen när låg gbg vid medelhavet???

Ilokay
0

hemska snö:(. var överlycklig för några dagar sen när det såg ut som det skulle bli vår, men icke:(.

kallt och hemskt!

ViktorMarina
0

här har det varit mellan 18-25 minusgrader hela veckan, weee.. eller? fy fasen.. har även hört hot om att det ska bli -35.. jag bunkrar upp med filtar och stannar hemma tror jag :P

Ilokay
0

jag hatar verkligen vintern! någon som vill flytta utomlands med mig?^^.. skulle vara skönt att sola lite på en fin strand nu!

sarae
0

flytta till gbg..här skiner solen….suck….

Theres
0

Det snöar fortfarande :P

golf.ifokus.se