537 medlemmar
Japp det var inte längesedan vi satt och siade om vi skulle komma upp i 475 medlemmar till nyårsafton. Nu är vi alltså 537 medlemmar inne på iller.ifokus.
jag vill på detta sätt skicka en blomsterkvast till er alla. Och tacka för att ni gör sajten så otroligt bra som den är.
Ska hitta på någon rolig aktivitets tävling för er här också. Jag lovar ;-)
Den mest aktive ska få något som respons för detta anser jag.
Kramar från ÅsaF Sajtvärd
Och så en liten extra blomma i kvastarna till mina fantastiska Medarbetare Madde och sarae
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hur aktiv måste man vara för att vara MEST aktiv? Vore kul att veta ungefär hur aktiv de aktivaste är ungefär… hehehe… jag är lite tävlingsgalen, men har antaligen inte en chans… *Gör grimager*

Annars kan jag ju fuska lite och klista in ett till meddelande här…

…och ett till… *fixar oddsen lite*

Får jag minuspoäng nu? *slutar nu*

Annars kanske ni kan fixa ett pris för drygaste medlemmen… *vill vinna det åxå*

haha, jag har inte startat tävlingen än ju.
Men ja drygaste tävlingen vore ju rätt skojigt kanske. ;-)
Audiatur et altera pars

jag bor ju i stort sett här ;)
golf.ifokus.se

Härligt att det blivit så många medlemmar=) Men ännu inte så mycket folk ifrån dalarna :( Men kan ju vara kul att vara rätt så udda oxså!!

#8: haha, du får ge dig ut på en raggningssväng för att få hit dalfolket ;-)
Audiatur et altera pars

Vad kul att vi har blivit så många

Visst är det skojigt. Och fler törs skriva också, det tycker jag känns jättebra.
Audiatur et altera pars

jo det är det som käns så skönt att man vågar skriva här på forumet även om man är ordblind spelar ingen roll om man skriver med stora bokstäver som en del säger att man skricker när man skriver med stora eller små bokstäver .
det är toppen en kanon sajt även att det blåser till i bland så går det fort över .

#12: Säg det ställe där det inte stormar ibland. Vi är trotts allt 537 olika individer här inne. Alla med egna värderingar och funderingar. och alla har sina teorier. Så självklart kan det storma ibland.
Men som du säger, det går rätt fort över.
Audiatur et altera pars

Vore väl tråkigt om det inte stormade och alla alltid satt och sa åååå vilken sötis om allt och alla… hehhehehe. Även om jag själv inte kan hålla mig från att utbrista åååå vilken söööötis då och då. :)

539 är vi nu :-)
Audiatur et altera pars

#9 nä…=( De får icke komma nå mer dala folk…hihi=) De räcker gott och väl som de är hihi=) Nja men Åsa har du nå bra raggningsknep?? Har ju försökt så att säga "sälja" smeagol. Men de funkar inge vidare. de flesta tycker att han är det värsta sjuret som funnits och undra hur F*N man kan ha en sån..haha
Hade helt missat blomsterkvastarna! Tack så mycket Åsa! Skickar över en hel äng med vår blommor till dig som gör ett fantastiskt jobb som Sajtvärd!

#16: Hmm, kruxigt. Kan inte förstå vad det är för fel på dalfolket då. Som kan säga så om din goding.
Kanske bara att inse att de är hopplösa fall :-)
#17: Tackar, fast ängen var djupfrysen när den kom. Halvt drunknad under all snö :-)
Audiatur et altera pars
#18 oj förlåt! skickar med en hårtork och en bilfläkt! Bättre nu?

#19: hihi, japp det låter mycket bättre.
Audiatur et altera pars

#18 haha=) ja men Åsa du har ju inte träffat mitt monster ännu. Dala -folkets stora skräck..mohaha

kul! :) hmm, bortsett från en riktigt skum gubbe på stan som typ är senil som påstår att ahn har haft jaktillrar så är jag nog enda i ystad med iller.. eller? 

#21: Nepp visserligen har jag inte haft den äran än, men jag hoppas att det åtgärdas snart ;-)
Audiatur et altera pars

543 stycken. Herregud det bara rasar in medlemmar nu känns det som. Super roligt.
Audiatur et altera pars

24# men åsa! roligt? hur kan du säga så?
funderat på iller-epidimin, smittan vi drar när vi är ute på stan med våra illrar på stan? de stackars normala illermänniskorna går in här, de kommer in via en googlesökning och illersuget blir plötsligt mycket större.. en månad senare är dom som oss; illerägare - knäppa, ifokusberoende och.. ja, som sagt, illerägare ;)
sådär var det iallafall för mig.. så måste det ju vara :)

hm. beror väl på hur man ser det. är rädd att jag lider av sömnbrist ;) och jag kunde dessutom inte förklara i onsdags varför jag somnade på religonen!
riktigt pinsamt ska jag säga dig :P

Ja det kan jag tänka mig. Inte bra alls. Du måste sova så du orkar med skolan. iFokus får du ta som belöning när du kommit från skolan och läxorna är gjorda. Sedan så natta in i tid och så upprepa samma sak dagen efter.
Skolan är så viktig.
Audiatur et altera pars

det är därför inte upprepat ;) men jag är faktiskt väldigt ambisiös (ooj, ett ord jag inte kan stava :P). inga läxor för min del, dom är för länge sedan gjorda på tisdagen i skolan :P

ambitiös
Audiatur et altera pars

sorry.. nu rättar du mig.. det blir omvänt. fel liksom.. :P

haha. känns bra. 
Audiatur et altera pars

grattis, du är den första som lyckats rätta flisa 

mohaha, inte dåligt. ;-)
Audiatur et altera pars
ha…här e man borta ett par timmar å ni lyckas att balla ur fullständigt tsk tsk tsk….

så gåre när man inte hänger med sara :D
ajajaja jag får nog se till att hålla mig hemma på heltid…er två kan man ju inte lämna en sekund! Men nu är jag tilbaka…så nu blir det nog vett och ordning här!

#37: haha, snacka om att kasta sten i glashus. Är det någon som ballar ur så är det ju du. hihi
Audiatur et altera pars

haha för en gång skull måste jag hålla med åsa ;P
va??? jag??? aldrig? återigen vte jag inte vad ni snacka om….om ni vill kan ni få nummret till min manager å ta ett snack med henne istället…

Inse att du är rökt redan sara, när både Flisan och jag håller med varandra :-)
Audiatur et altera pars

haha. ni är galna
ähhh ruttna äpplen finns det gott om hehehehe inse att jag e bäst helt enkelt…det blir lättare då ;)

#42: Nej, nej, nej, inte vi. sara är det :-)
#43: Mohaha, ja det var ett bra försök. hihi
Audiatur et altera pars
vaddå försök?
blodigt allvar här förstår du väll?

jo ni är visst då galna! fast sara kanske går lite över gränsen :P
vaddå över gränsen? finns inga gränser när man e bäst :P

#45: Kanske tur du har sådan självinsikt Sara, kan bli så ledsamt för dig annars :-)
#46: Japp hon är verkligen lite tokig. Annat är det med mig. Jag är fullt normal. Alltid lika sansad och seriös. ;-)
Audiatur et altera pars

sara, haha, vaddå ego? :P
och åsa.. håller med dig, men jag förstår inte åsagåsan på slutet ;)
Tycker det är jätteskoj att vi blir fler och fler.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#23 jepp, de ska vi nog kunna fixsa inom en snar framtid=)

#51: Låter bra tycker jag ;-)
Audiatur et altera pars