Något fel på Banditen
Det är något fel på Banditen. Han är inte sig själv! Verkligen ingenstans!
Har köpt kycklinghjärta och kycklinglever för att göra godis till hunden, hon fick ett rått kycklinghjärta idag, bara för att se om hon skulle äta det eller inte och det gjorde hon.
Men det jag inte hade räknat med var att Banditen som ser kött som pest och pina, gå fram till hundens skålar och stjäla en del av det och äta upp det 
Min iller äter nått med kött 
Vem är denna främmande iller och vad har min tagit vägen?! Min som endast ser torrfoder och gurka som mat och godis..

Haha, ja det är i sånna lägen man funderar på om det finns hopp för dom överhuvudtaget, måste vara döende minst=) Veterinären nästa då=p
#1 Japp raka vägen till veterinären! Eller försöka komma på vem det är som har bytt ut honom..
Förhoppningsvis kan han lära sig att kött faktiskt är gott och nyttigt, så att han kan börja knapra lite kycklingvingar oxå, även om det inte finns ett stort hopp till det finns det iaf ett litet.

Kanske samma som bytt ut Elliott.. han busade tillsammans med Alinda förra veckan, första gången på snart sex år han gör något sånt=p
Håller en tumme för att han fortsätter äta kött nu då.
Det enda jag får i mina busar är grillad kycklingfile.
Brukar slänga in ett kg frysta kycklingfileer och efter en timme när doften börjar komma trampar de runt i köket:-)
Tvungen att skölja i kallt vatten så de ska få på en gång:-)
Jag blev själv riktigt förvånad idag när jag erbjöd Pegasus fläkskött och han åt det! Igår när det erbjöds kollade han snett på mig och gick och la sig igen, men idag, när katten hängde över axeln slukade han bit efter bit :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Får fortsätta försöka med mina…
Låter som det finns hopp ändå:-)
När sambon fiskat blir de som galna och slåss om fisken.
Problemet är att jag helst inte vill ha sådant ligga bakom soffan etc. För de leker mest med det…
#7 Det är bara att fortsätta vara envis, så löser det sig :)
Svält dem lite så äter de sen, så gjorde Banditen iaf, kom på att jag glömde fylla på torrfodersskålen igårkväll, så lillen har varit utan torrfoder i 8timmar.
Dock så var kycklingvinge ingen hitt enligt honom. Lunga och hjärta ska det tydligen vara.
Men bättre än inget, men försöken att få över honom även på kycklingvingar kvarstår :)
Någon som vet hur mkt hjärta och lunga man kan ge, utan att det är skadligt för dem?
kanske jag skulle passa på att tetsa ge mina som är så kräsna i kött nu då, när alla andra illrar börjar äta det :)
Men vi har inte hjärtan på affären, bara grishjärta =(