Min sötnos är nu till salu
Jag måste nu sälja min underbara iller p.g.a tidsbrist. Hon är otroligt tam, och älskar att sitta i knät och vara med hela tiden. Tycker de är jätte roligt att gå ut på promenad i sele.
Hon är van vid hund och katt och är helt rumsren.
Hon är även stereliserd och vaccinerad.
Vet tyvärr inte hennes exakta ålder då dem vi köpte henne av aldrig gav oss något riktigt svar på de, men hon är kring 1½-2 år iaf.
Hoppas nu att hon får komma till någon som har mer tid för henne som kan ge henne den kärlek hon är värd!
Jag finns i umeå
Ring för mer info - 070-6346894
Var finns du någonstans? Lättare för folk som är intresserad om de vet hur långt de behöver åka ;)

Tjenare Jeny, du hittade hit! Det var jag som ringde dig igår… Hoppas din illertjej hittar ett bra hem snart! Du har kommit till rätt plats, här finns bara illertokar! :-)

Umeå

Detta är den illern som kom upp på blocket igår, som ligger som en annan tråd här på forumet. "Jättesöt tös behöver hem".
http://iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=7ac0ea86-6c35-40c3-ac5e-6223a533e3f0

Jasså hon hittade hit endå! :o)

Ja som Gwen sa, jag finns i Umeå, glömde skriva de bara! :)
Hallå Jeny! Kontakta gärna Svenska Illervanners www.illervanner.se omplaceringsanvarig. De kanske kan hjälpa dig att hitta ett bra hem till din iller. I värsta fall kan hon kanske komma till akuthem. Vet ej hur det funkar men en kompis har hört att de har akuthem i Umeå.
Fel tråd….
Amor vincit omnia

TRåkigt att det e så långt annars hade jag varit intresserad…

Men skulle inte skrellet ha denna dam? Eller är jag bara förvirrad nu? ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Va säger du nu Åsa…. va det te mig du skrev ??
JaJa…. som sagt…det e satans långt…

hon har två trådar så det är väl svårt att hålla koll :p
ja vi ska åka och hämta denna söta pälsboll 

#12: haha, ja du är ett skrelle du med. ;-) Fast jag skrev nog i allmänhet då jag fått för mig att damen redan var bokad av annan medlem. ;-)
#13: Skönt då är jag inte totalt förvirrad då. Att jag är förvirrad vet jag, men blev lite orolig där över om det övergått i totalförvirring ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#15 Skrellet, å vad kul att ni tog henne. Hon verkade jättefin, är hon det? Hur har det gått med introduceringen? Även jag funderade ju lite över henne, men hon var ju lite för ung…

hon är jättesöt, sällskaplig, snäll, poppar när hon busar, går alltid på lådan. så hon är underbar.
vi tar introduceringen väldigt långsamt eftersom vincent är brunstig, så han var jätteaggresiv. lilla tösen skrek direkt för jag tror vincent bet för hårt. så dom har legat och sovit i varandras transportburar i två nätter. och dom verkar trivas. så det borde bli bättre efter imorgon då vincent ska kastreras.