Iller iFokus

Iller

Etikett: in-memorian
Läst 642 ggr
Anothername
0

OT. Vila i frid älskade Ymer!

Igår (fredag den 12e mars) ringde min älskade mor och jag hörde direkt att hon lät konstig på rösten. Med gråten i halsen hörde jag henne säga, Ymer fick dö i eftermiddags :'(

Jag kunde inte få fram annat än "skojar du" och sen forsade bara tårarna ned för mina kinden. Kunde inte sluta gråta på hela kvällen.

Han vart 12 år.

Vi fick honom som valp när jag bara va 10 år. Alltså har jag växt upp med min älskade självsvän i mer än hälften av mitt liv och nu är han bara borta.

Jag ska vara glad att han fick leva så länge som han fick för golden hundar bli generellt runt 8-10 år men han vart hela 12. Men d spelar ingen roll för jag är lika ledsen ändå.
Kan inte riktigt förstå ännu. Det känns overkligen.

En del av mitt hjärta är borta.

Älskade älskade Ymer du kommer alltid vara en del av mitt hjärta och kommer alltid vara nr1.

Vila i frid min trofasta underbara själsvän.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Banankaka320
0

Vila i fred <3

[jennyrapp]
0

Du har tur som fått ha honom så länge, förstår att det känns jobbigt..
Rip<3

Anothername
0

Ja jag är mer än tacksam för den tiden jag fick ha med min underbara hund <3

Känns bara väldigt konstigt att han inte lever längre :(
Kan inte förstå…

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Sara
0

Beklagar sorgen!

Sara

zickan
0

Mh finns inget värre än att förlora djur speciellt de man kommer så nära. Gjorde samma sak när jag nästan var 11år. Förlorade min bror boxern Emil vid 11 års ålder. Var dock mamma som tog det tunga beslutet att låta han somna in pga återkommande tumörer vi inte fick bort med operation. Så man hann få sista promenaden. Säga hej då ordentligt. Skulle nog inte klarat att Emil hade gått utan att man fick säga hej då.

Massa tröst kramar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Anothername
0

Ja tyvärr kom d som en chok för min del :(

Han inte säga hej då.  Bor ju inte hos mina föräldrar och han vart så dåligt under dagen. Kunde inte ens stå upp. Han orkade sätta sig upp i bilen på väg till veterinären men mer än så va det inte.
På ett sätt va det skönt att d gick fort. Han led aldrig någonsin.

Han va aldrig sjuk och enda ggn han va hos veterinären va för att få dom vanliga sprutorna mer än så behövde han inte spendera där.

Fast för några dagar sen började han må lite halv dåligt så han fick börja på hjärtmedecin men hans kropp orkade inte mer helt enkelt.

Tack så mycket alla.

Anothername
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sommaren 2009. Min älskade vovves sista sommar <3

strawberry09
0

Beklagar sorgen om Ymer!