Lite bilder på mina små...
hihi så söta bilder du tagit :)
Åh va fina bilder! Vilka snyggingar du har! Är de lösa ute eller har du hage?
ÅÅÅh, vad fina bilder! Gillar den första bäst.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Mycket fina bilder. Ser ut som om dina illrar har det bra! :-)
Tack gwen. Hitills har de inte klagat iaf
Fast å andra sidan har de inget val om de vill flytta eftersom jag ger mina illrar ett permanent hem *hehe*
# 7 Han ser faktiskt ut som en riktig busunge. 
Sara
Tro mig Sara, han ÄR en busunge. Smart som få och energisk som 10…*pust* så tyckte man inte det var jobbigt att ha 5illrar som jag hade när jag skaffade honom så märkteman skilnaden på 5 och 6illrar för 6 är så många fler än 5
*ändå är man dum nog o skaffar fler
*
#14 hahaha, ser ut som om han försöker gömma sig bakom dom 2 stora grästråna! 
Sajtvärd på Iller.ifokus

ååh, vad fina illrar du har cannaydia! :)
#11: Haha. Så charmig bild :)

shit vad söta bilder… gör det något om jag snor Cannaydia? :P
golf.ifokus.se

Riktigt snygga kort du fått till där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ooh! underbara illrisar! helt.. fantastiska :) hm.. 11# är otroligt charmig :P
tackar tackar allihopa :-) ska vidarebefodra till mina pälsar att de fastnat fint på kort för en gångs skull
#23 hehe ja det gör något om du snor Cannaydia…men hon är underbart go kan jag tillägga och frästas med

Åh vilka härliga bilder!

damn :P
golf.ifokus.se

hmm.. inte sno cannaydia alltså.. resten då? 

jag vill bara ha Cannaydia 
golf.ifokus.se

jag tar alla! inklusive melwin! ;) och ambra :)

Flisa, du får gärna ta alla bara du lämnar Ambra hos mig ;-)
Audiatur et altera pars

Men om du tar Melwin finns det ju ingen mening med att jag ska ha Cannaydia :P Det skulle ju vara en present till Melwin :P
golf.ifokus.se

haha, så då fick Melwin vara kvar också. Fast då ingen fick ta Cannaydia så blir det ingen present till Melwin och så då borde han kunna stjälas.
Audiatur et altera pars

32# mohahaha, u wish ;) jag kanske ska ta mig till en träff någon gång…. hähä du anar inte hur lömsk jag kan vara och hur snabbt jag agerar ;) du kommer inte märka nååågonting
du kommer bara märka att du har en iller mindre sen.. mohahaha
33# hm… men då kan du väl sno en annan? för jag vill ha melwin :D
34# du har rätt…. *lömskt leende*

Hmmm… men jag får inte sno Sinja heller =/ Och inte Xac heller… Kan man få ta Crazy? ;)
golf.ifokus.se

crazy går säkert bra.. bara jag får melwin!! :D

haha, nu får ni ge er. Håller ni på så här bidde jag ju utan illrar snart. ;-)
Audiatur et altera pars

men om jag tar crazy och ger bort Melwin *snyft* så får du Lucifer? :P
golf.ifokus.se

haha, nej men hallå där. Min sambo tycker att det räcker med en iller kille. Det är enligt honom en för mycket. Så det gick inte alls. ;-)
Audiatur et altera pars

hehe, Åsa, hur många illrar har du och vad heter de? Jag hänger inte med alls på den fronten känner jag :D
golf.ifokus.se
hmm ska se om jag kan: Beldin, Bella, Ambra, Crazy for you, Nikita stämmer det åsa?

haha, varför du tog hela Crazys namn men inte de andra förstod jag inte. Men det stämmer bra det där Sara. ;-)
Audiatur et altera pars

38# vad betyder det där? ge er? förklara! förstår inte åsaspråket ;)
39# exakt så ja! du får rickie på köpet, inte sant sarae? :)
40# men kom igen! lucifer har ett rosa halsband och snart kommer väl rickie bli rosamålad eller något ;) klart de kommer se utsom tjejer!

hihi, då kan du ju dela med dig lite till oss behövade :P
golf.ifokus.se
ja…Åsa nog skulle sambon kunna ta emot både rickie lucifer å stitch…tror att alla tre sbart går under kategorin "fjolliga töser"

exakt! sara har såå rätt! lucifer är lite fjollig ändå.. rädd för dammsugaren och allt möjligt! hmm.. du får dölja brunsten sen också åsa ;) 45# menar du mig så förstår jag inte vad du menar
melwin är i vilket fall min :P

Fast Melwin är också rätt rosa, så han borde få hänga med Stitch, Rickie och Lucifer :P
golf.ifokus.se

jahapp så låter det som om jag får hem fyra grabbar här. Till en gubbe som nätt och jämt tillåter en ;-)
Audiatur et altera pars
grabbar? hmm det där var väl ändå fel val av ord….okej…su nu har vi utsett iFokus fjolligaste illrar melwin, lucifer rickie och stitch…undrar vem som e fjolligast? ska kanske starta en tävling?

haha, ja men jag får inte ta emot fjollor heller.
Räcker med att vi har drottningen Ambra, rinsen Beldin och så bitchen Nikita och så galningen Crazy. Ja Bella är väl den enda som är riktigt godkänd av gubben här hemma :-)
Audiatur et altera pars

48# u wish va! han ska hem till mig!
49# grabbar? förstår inte.
50# ja! åsa sa ändå att hon skulle anordna en aktivitetstävling!
51# fel, ni har snart (bara en tidsfråga) fjollorna rickie och lucifer, prinsen beldin, bitchen nikita och galningen crazy ;) ingen drottning ambra :) fast jag kommer stjäla tillbaka lucifer förr eller senare 

haha, fortsätt drömma. Dessutom tror jag drömmen går över efter att du får träffa henne irl. Hon är som sagt var en drottning som styr med allt hon har, hela kroppen, och bissingarna om inget annat hjälper ;-)
Audiatur et altera pars
lite som sin matte då eller? ;)

mohaha, det där var verkligen inte snällt, Sara. Det här är sådana gånger man önskar att du var en man kunde styra, åtminstone lite. hihi
Så du inte var sådan retsticka. Testar med att påminna dig om att du faktiskt har en av mina bebisar.
(funkar det?) ;-)
Audiatur et altera pars

53# hjälper inte ett dugg. dessutom tror jag det är för att hon älskar mig så högt och vill bara irritera dig så hon blir omplacerad till mig 

#56: haha, bra med fantasi, den kan ta dig långt ;-)
Audiatur et altera pars
#5 *funderar* nix inte ett dugg hjälpte det! å stitch hälsar att han trivs alldeles uuuutmärkt i sitt rosa paradis…

#58: haha, det ante mig ;-)
Audiatur et altera pars

haha, ni är galningar allihop =)
golf.ifokus.se
#60 vaddå ni? du e väl en i gänget ;P

57# längre än du tror mohahaha ;)
60# vi? inte jag då! det är åsa du och sara, inte jag inte! 
haha, lurade just mamma att bilden högst upp var på pegasus, dexter o triton! det är ju likt juh!! ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#61 Tyckte ni svävade ut mer när jag var borta ett tag…i flera trådar :P Men när man inte är med i skrivade stund och går in och läser efter ett tag så får man lite distans till det…då är allt knäppt :P
golf.ifokus.se
JossanH kan du lägga in bilder på Triton, Dexter och Pegasus så vi kan jämföra lite :)
På den bilden är det Freja -brun, Titan -"pastell", Cannaydia -silver.
hihi Jo, Jossan vist är de lika alltid! Håller med att Cannaydia o Dexter påminnde mer om varandra tidigare nu har hon blivit så otroligt ljus…
Titan har också ljusnat (blivi gråare) och tillhör inte kategorin pastell längre har jag fått höra..han är en "övrigt" iller nu *hehe* Men som valp ar han pastell har dok alltid saknat mask…
JossanH fina bilder på fina grabbar, vi "gillar samma färger" ;-)*och tillägger att jag har 4bruna och 4 "färgade"*
#68 ja, är ju lite lättare att hålla isär dom när dom har olika färger ;)
Själv stannar jag nog vid mina 3 grabbar.. känns som att 8 illrar är 5 för mycket i en 3.a.. O då ska vi inte tala om promenaderna! Räcker gott med 3 ihoptrasslade koppel.. =)
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha #69 ja det där med koppel känns igen, därför är jag glad att jag numera kan ta mina promenader på landet hos min far med dem, då kan de även springa löst så man behöver "bara" ta 3promenader, 2springer löst o en i koppel funkar bra här…
Till en början va de ju smidigt med olika färger o känna igen dem lättare *ler* men nu med alla bruna småtussar så hiner man inte alltid se vem som slåt ner blomvasen osv för man ser bara en brun rumpa som springer för allt vad de är värda…
haha, ja att ha dom löst vore underbart! men jag kan inte lita ett dugg på mina på den punkten för det finns alltid saker som är mer intressanta än mig! men så fort dom blir lite trötta eller rädda för nåt då duger man! då ska dom upp i famnen minsann!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ställde in en balja med snö i stallet medans jag mockade för hästarna så illrarna kunde leka av sig lite…