Alindaaktivering
Som det blötdjur min lilla fröken är (enda illern jag känner till som fått fukteksem) så passar en vattenbalja med leksaker att fiska upp alldeles utmärkt som aktivering till henne. Jättebra aktivering till matte också som fick torka parketten efter henne, två flugor i en smäll där=)

Så söt man kan vara då…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Blöt liten sötnöt 

#7 En blötnöt helt enkelt=)
#8 Hehe, men då försvann ju söt, som verkar vara en viktig ingrediens i den lilla damen.
hahaha underbart..

Släng i lite isbitar också så hon kan leka isbjörn.
Faster Molly hälsar: Simma lugnt och se upp för hajar.

Om det där ändå funkade för våra. Har testat med Captain Morgan, men det var inte intressant, man kan ju bli blöt!! Men vattenskålen… den kan det plaskas i minsann ;D

#11 Skullde fundera på det om inte frysen varit så knökfull med mat till dom att det är svårt att ordna isbitar=p
Alinda hälsar till Molly att hon ska akta tassarna om det är hajar i hennes blötlåda, själv har hon inga=)
#12 Jag har fyra det inte fungerar så värst bra på också=)
Det ska jag osså testa, måste bara hitta rätt plats å rätt saker..
Det ska jag osså testa, måste bara hitta rätt plats å rätt saker..
Aaaww, Aldinda! Super söta tösen!!
Hälsningar Malin

#15 Rätt saker är inte svårt=) Jag har använt en ren bajslåda. En ugnsform fungerar också fint. Och så leksaker då.
Alinda tackar för alla fina kommentarer.
Åhh søte damen:-)
Vuderer forsatt på og ta med henne hjem på neste utstilling.Det går jo virkelig ikke ann og være så søt :-)

#18 Jag har redan planerat att klistra fast henne i min valphage=)
Naaaw! Pussa sjodjuret pa nosen fran mig :)
Paulina
Men skruttan! :)
Jag har 3 st tokbadare här hemma och dom har sina balja i badrummet. Det är lagom kul när två blöta angoror springer ärevarv i lägenheten 
På sommaren så har dom en gammal kaninburs botten som är fylld med vatten, 120 x 60 cm. Där i lägger jag kottar som dom kämpar med att få ur. Dessutom så satte jag in en fontänpump så att vattnet hela tiden rör sig. Men den snodde dom också ;)
#21, hahaha, snodde dom fontänpumpen ?
#22 Yes they did!! :)
#23, vilka tjuvar haha, Men sitter inte den fast ?
Guuud, Hon är så söt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Alinda har ju då verkligen fått hela kullens blötsinne. Alma och Alea vill aldrig varesig bada eller fånga leksaker i vattnet ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#21 Vågar inte ha vattenbaljan framme jämt efter fukteksemet, det såg inte kul ut men hon skulle nog uppskatta det.
#25 Visst är hon=p Det är det hon lever på här hemma för hon kan verkligen konsten att vara med i precis allt som händer oavsett vad det är.
#26 Haha för min del kan dom få låna lite av hennes=)

Men oj vad Alinda har blivit ljus, riktigt stilig silver tös måste jag säga