Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 127 ggr
Faxlin
0

Redigera inlägg

Vill göra er uppmärksamma på att det från och med nu inte kommer gå att redigera sina inlägg längre än en timme efter att man skrivit dem.
Detta för att det räcker med den tiden för att rätta stavfel.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Hihi, det kan jag säga att det inte gör :P Jag upptäckte nyss att jag hade ett stavfel i ett inlägg jag skrev tidigare idag :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Är det några stora fel man vill ha ändrade nu för tiden får man vända sig till sajtvärden eller medarbetarna på sajten.
Detta är ett beslut som tagits av grabbarna bakom iFokus så det gäller samma sak på alla sajtern.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Varför undrar jag nyfiket?

[Falo]
0

tycker det vore bra om det gick att lägga små editeringar efter det man skrivit. Så att man tydligt ser vad som är ursprungsinlägget och vad som är tillägg alltså.

sarae
0

Detta har skett på önskemål at andra sajt värdar samt de bakom ifokus…det finns en god anledning bakom, tro mig. Men ni har en timme på er efter att ni postat inlägget!

Robinsnel
0

ja, man ska ju typ inte kunna göra lagbrott i ett inlägg o sedan kunna ta bort beviset…

Madde
0

Vet att på andra sajter har medlemmar som slutat vara medlemmar gått in och raderat alla sina inlägg och då blir det ju väldigt svårt och läsa en tråd.

Tycker att det är helt ok för min del att det blir så.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0

både bra och dåligt :)