Titta vad jag hittade i min säng
Åh gos!!
Vart ska du placera dottern då? :P
haha så himla underbart hahahaha.
#1 Nja hon och Bogey har ju min säng så det var ju löst
Det är ju jag som blev förpassad till annan plats 
Jaha det var dottern som låg där. :) Nemas problemas then! De ser ju ut att trivas 
Gulligt:D Önskar jag kunde ha mitt lilla monster i sängen :)

Så där ser det alltid ut i min säng tycker jag, minus ett dotter och plus några fler illrar då förstås.
bästisar som sover tillsammans är så sött :)
Dom är så söta tillsammans! Hoppas du har sovit lika gott som dom :-)
#8 Nja, just inatt vaknade jag och hade lite svårt att somna om, men det berodde inte på att jag fick sova i dotterns säng för det har hänt förr. Vet inte riktigt vad det vad som störde sömnen inatt.
Inga kan gosa som de två i.a.f. Vet inte hur många sov och gosbilder jag har på dem tillsammans, men några är de 
Va han trivs i sin king-size-bed! 
Ge dottern en kram och be henne pussa Bogey lite extra från oss på ön 
Ammi, Eagle, Pyret och resten av gänget
Mina vill aldrig sova med mig =( Visst groggie, men då måste man smyga och hämta honom när han sover och lägga hos sig. Men när han vaknar så drar han direkt =( haha
Vi trodde att våra töser aldrig sov i sängen med oss, sen vaknade sambon av att ena illern drömde och sparka honom på kinden, tydligen sover dom jätte ofta hos oss då sambon lätt vaknar, dom smyger tydligen med säng sovandet så de sticker innan man själv vaknar.
är tveksam på nu om mina ens kommer upp i sängen, kanske beror på det 
#14 du får bygga en ramp :)
haha ellerhur :D

#17, Hahahaha,
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hah! Titta vad jag hittade i mina gamla gömmor och som jag bara måste lägga upp på Tuben.
Ett klipp med Bogey som valp bara 11-12 veckor gammal där han busar med min son. Sen råkar det stryka med ett par tår i bara farten 
#19 Tänk att Bogey varit så liten :-O Jätteroligt att se och bli påmind om hur han såg ut som valp :-)
//Ammi
#19, naw så härligt o se, har du fler ? hehe..
#21 Vet inte riktigt hur många valpfilmer jag har då min server har pajat och mitt galleri står stilla just nu så jag lätt kan kolla, men de filmer jag redan lagt upp på Tuben hittar du om du söker på Bogey the ferret.
Hittade nått till kort klipp samtidigt som det ovan men det var inget som var värt att lägga ut.
#22, Oh tack, ska genast in o kolla där hehe.
Hittade ett till gammalt klipp på bebis Bogey 
#24, Hahahahaha, fasen så härligt o se Bogey "jag dreglar"
Kul att botanisera i gamla bildkataloger, hittade ännu ett klipp. Inget baby klipp men ändå. 
Hittade ett härligt klipp med en exalterad Bogey som precis väckt lillmatte med ivrigt poppande.
#26, Hahaha, vilken rolig leksak, vad e de för nått ??
#27, Underbart sätt o bli väckt på haha.

Älskar dina bilder och filmer de är helt underbara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#28 En kattleksak där det tänkt att katten (illern) ska putta runt en boll i den men som synes vill Bogey försöka få ut den lilla bollen i stället.
Men det var likadant för den som jag fick leksaken av. Deras katt begrep inte heller hur den var tänkt att lekas med utan försökte också få ut bollen.
Var kul ett tag tills han insåg att bollen inte gick att få ut och ledsnade.