Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1823 ggr
Anothername
0

Snälla männsikor.

Va hemma hos mamma och pappa idag och passade på att springa in på djuraffären där i tallkrogen och köpa mat till våra små skruttar och pratade lite med henne i djuraffären om att jag hade illrar och så och se där. Fick en HEL LÅDA!!! med ferret complet (stavning?) provpåsar. Det är säkert över 1,närmare 2kg för tungt va det i alla fall.

HELT GRATIS!!!

Det hade gått ut januari men d borde ju inte vara någon fara då dom är i små förpackningar och oöppnade.

Sa även att jag skulle höra med er här på forumet om d är någon som är intresserad av att hon tar in iller mat om ni bor i närheten till exempel (som sagt tallkrogen, det ligger i enskede nära farsta för er som inte vet)

Blir så jäkla glad när folk är så generösa och trevliga.
Visst va det utgånget men ändå.  :)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

* ursäkta mig menar Totally Ferret , inte ferret complet

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

JossanH
0

Det om händer med foder som gått ut är att de förlorar vitaminer efter en tid, men i januari tror jag knappast spelar någon roll! Vad snällt av henne att ge bort det :)
Har man illerträffar eller liknande är det alltid kul om man kan dela ut provpåsar eller liknande. Annars kan man ju bara använda det själv med förstås ;)

Kul när människor är trevliga!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Anothername
0

Ja jag vart väldigt glad :D

Köpte dock foder också men alltid kul med prover :D

HannaM
0

Jag tror att intresset beror på till vilket pris det kan säljas. Hagsätra ligger ju inte så långt bort och dom säljer Totally Ferret.

Anothername
0

Ja jag kan ju alltid fråga henne när jag är där nästa gång :)