Snälla männsikor.
Va hemma hos mamma och pappa idag och passade på att springa in på djuraffären där i tallkrogen och köpa mat till våra små skruttar och pratade lite med henne i djuraffären om att jag hade illrar och så och se där. Fick en HEL LÅDA!!! med ferret complet (stavning?) provpåsar. Det är säkert över 1,närmare 2kg för tungt va det i alla fall.
HELT GRATIS!!!
Det hade gått ut januari men d borde ju inte vara någon fara då dom är i små förpackningar och oöppnade.
Sa även att jag skulle höra med er här på forumet om d är någon som är intresserad av att hon tar in iller mat om ni bor i närheten till exempel (som sagt tallkrogen, det ligger i enskede nära farsta för er som inte vet)
Blir så jäkla glad när folk är så generösa och trevliga.
Visst va det utgånget men ändå. :)
I think more things before breakfast than people think all day 
* ursäkta mig menar Totally Ferret , inte ferret complet
Det om händer med foder som gått ut är att de förlorar vitaminer efter en tid, men i januari tror jag knappast spelar någon roll! Vad snällt av henne att ge bort det :)
Har man illerträffar eller liknande är det alltid kul om man kan dela ut provpåsar eller liknande. Annars kan man ju bara använda det själv med förstås ;)
Kul när människor är trevliga!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja jag vart väldigt glad :D
Köpte dock foder också men alltid kul med prover :D

Jag tror att intresset beror på till vilket pris det kan säljas. Hagsätra ligger ju inte så långt bort och dom säljer Totally Ferret.
Ja jag kan ju alltid fråga henne när jag är där nästa gång :)