Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 213 ggr
Evelina.L
0

Det är så synd

En person frågar "vad man ger sin iller för mat" den tråden har spårat ur totalt.
En annan "saknar sina illrar", den tråden spårade också ur.
Tjafs och diskussioner och en del personangrepp slutar de med.
Det är väldigt synd att behöva se sånt faktiskt.
Sedan jag blev medlem så har jag lärt mig så fruktansvärt mycket om illrar, precis som jag hoppades att jag skulle göra.
Jag har fått massor med tips och råd av många medlemmar här pch är otroligt supertacksam.
Jag gillar den här sidan väldigt mycket och har gjort det från första början.
Men, som sagt, det är så himmla synd att se/läsa dessa onödiga diskussioner som blir.

Varför ska det behöva bli sådär för?
Om ni blir upprörda över något som någon skrivit, varför inte ta det privat istället för att blanda in varenda medlem som läser samma inlägg?
Skulle det inte bli lite lättare då?
Jag tror inte att någon vill att det ska bli jobbiga diskussioner. Men varför då inte hjälpas åt (på något sätt) att lösa situationen på ett bra och moget sätt?

Nu har jag fått mitt sagt som jag ville säga.
Det här är en superbra sida och  det måste förbli så.

Theres
0

Håller med dig

golf.ifokus.se

Nettan
0

Det har varit alldeles för många gånger som det blir personangrepp här. Folk tycker sig ha rätt att skriva sina åsikter även om det går emot lagar och regler.
En enkel regel är att först och främst aldrig gå emot våra svenska lagar. Förtal är allvarligt och kan lätt leda till åtal.
En annan enkel sund regel är: kan du inte säga det rakt och ärligt ansikte mot ansikte mot personen, så säg det inte alls.
Det är alldeles för enkelt att gömma sig vid tangentbordet och inte ha någon riktig identitet. Då får man plötsligt mod och kraft att skriva saker som man aldrig skulle yttra i riktiga livet .

-eM-
0

Bra skrivet Nettan, instämmer helt och hållet.