nisse han är galen i gurka,tomat,sallad,melon..men inte kött..han vägra äta kött..tur är väl det inte vill jag ha en massa äckliga ruttna köttbitar överallt..räcker med att han görmmer sin mat hela tiden..en gång gömde han en hel banan mitt på golvet..knallade iväg å trodde inte jag skulle märka det..knäpp skalle är nisse

Vad söt han är
Hejsan!!!
Vad gäller torrfoder så vill dom helst ha en blandning på olika sorter, så jag anv. Hills Kitten, Royal Canin Kitten, ANF illerfoder och ibland också ett som heter Frankies Pro Gold Kitten. Sen har jag 4-5 st av illrarna som älskar fisk och kyckling. 1 är heltokig i banan, päron, äpple, apelsin, vindruva, kiwi och jordgubbar. 3 av dom kommer direkt om jag öppnar en makrillburk, dom kan sova illersömn, men lik förbaskat så kommer dom springande så snart jag har satt mig vid bordet. Sen står dom även och tigger så snart jag tar fram en godispåse.

Chiquita (alias allätaren och tiggmonstret) äter i stort sett allt hon kommer åt men jag skulle tro att pyttipanna är en av favoriterna. Hon är en mästre på att tigga. Vi får aldrig äta ifred…
Elvis är kräsen och äter bara sitt torrfoder och gurka + att han älskar chips. Men det måste vara pringles annars är det inte gott. Triss är precis som Elvis.
Ronja gillar sin mat, torrfoder asså, men hon äter görna frukt-kolor, kattgodis, russin och minimajs. Men annars e lögn i he*vete att få henne att äta något annat…

tack ni är så snela
Våra äter mest torrfoder här hemma. Just nu kör vi med Ferret Complete och Vitalin. Det tycks fungera bra och dem har gått upp i vikt av det oxå nu när dem borde gå ner. 
Vi ger dem även Bandits. Av all dess sorter. Vilket är Russinsmak, kycklingsmak och Bacon. Sen köpte vi något på yran som var något dem norska sålde. Det går ner som smör. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

min iller vill äta all mat

Japp han är ett matvrak. Men han får inte äta allt han vill. ;-)
Så glöm inte det Malin då blir mamma arg ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oscar älskar köttfärssås.
Bilbo vill ha kanterna på pizzan.
Trazan slickar helst av smöret på smörgåsarna.
Funny har ingen direkt favorit.. Skulle vara sockor isåfall..
Sara

åh, min iller är så tråkig :P kräsen pojk…..
foder, kattmjölk/laktosfri grädde och melon tycker han om. hur hna har fått tag i sina kära fikon som har glatt smaskar i sig som matte gång på gång får slänga pga att de a) fläckar ner och b) gör så att lucifer blir dålig i magen :/
Zahara älskar paprika och gurka, Suzuki älskar ost och the´ och Crystal älskar majskolv… Samtliga är dessutom löjligt förtjusta i fiskpellets!!!
Jag tror att dom ser fram emot lördagen lika mycket som ungarna, för det är bara då det möjligtvis kan serveras dessa delikatesser.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Plast och papper haha!

våran lilla Berit gör vad som helst för lite vitaminpasta i tub för katter kommer inte ihåg vad den heter just nu men den har röd kork iaf, lr för några milk drops!
hon älskar dessutom kakdeg, fast det får hon ju inte äta:P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Toxi älskar tomat och ananas
Ted älskar de mesta i fruktväg, han har inte riktigt förstått det där med att vara köttätare!!
vindruvor, melon, gurka, äpple, päron, banan, clementin´m.m
Sen är de även gott med ost, yoghurt, messmör, m.m.m
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Här är en ovanlighet som mina illrar älskar: vitkål! den krunchigaste vita biten på bladen… Vet dock inte hur nyttigt/onyttigt det är men en liten bit när man har det hemma har de fått. Annars är Mango favvofrukten och rått kött slukas utan att illrarna ens springer iväg (otroligt gott alltså).

#13 plast och papper lät smarrigt… *blurk* tokskallar är vissa illrar

Skorpan bara älskar bullar, bröd, sin illermat, godis som hon tjuvar från husse och matte ;) tuggummi, vindruvor, melon och mest av allt: välling :P Heheh..