Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 725 ggr
Trollmusen
0

Sati kommer till Helsingborg

Hejsan!!!

Sati kommer troligen hem nu i helgen till mig, sen får jag se om jag hittar någon som kan ta hand om henne. Men har jag inte hittat ett varaktigt hem till henne inom 4 - 6 månade, så stannar hon här hos mig. Den som är intresserad av henne kontakatar mig antingen här inne via PM, eller till trollvalpen@hotmail.com

Andréa har sänkt priset lite till så det är nu 1200 danska kronor, dvs ca 1700 svenska konor. Men som sagt har ingen köpt henne inom 4 - 6 månader, så behåller jag henne själv. Och ev. kommande hem ska vara livslångt, annars flyttar hon ingenstanns, det är inte meningen att hon ska vara en vandringspokal för hon är värd så mycket mer än så. Jag kommer att ställa frågor om hur mycket den ev, kommande köparen kan om iller, och personen/erna ska helst ha eller ha haft erfarenhet av iller sedan tidigare. Och personen/erna SKA var minst 18 år gamla, eller så ska jag ha skrifligt på att du få lov att köpa och ha iller.

Christel.

Loveferrets
0

Det är bra att du har krav, kanske ska berätta hur gammal hon är så dom som är intresserade vet det.

Lycka till Christel, tycker det är bra att du behåller henne själv om inte rätt köpare kommer upp.

Trollmusen
0

Sati är snart 10 månader, och det kommer den ev. köparen att få reda på.

Det är inte omöjligt att jag själv behåller henne när allt kommer till kritan, så jag får se hur det blir.

Christel

strawberry09
0

då kanske den andra tråden om henne låsas?

FerretCrow
0

Hoppas VERKLIGEN någon är intresserad att ta henne så hon får ett eget och BRA hem =) håller tummarna

Trollmusen
0

#3# Den som kan får gärna låsa den andra tråden.

#4# Har jag inte hittat någon inom utsatt tid som vill ta hand om henne, så gör jag det själv.

Christel.

FerretCrow
0

#5 jo det jag menade oxå =)

Likeabug
0

Är detta fortfarande aktuellt? :S

[JeppNinn]
0

Nej det är inte aktuellt! Sati bor nu hos oss :)

Faxlin
0

Då denna tråd inte längre är aktuell så låser jag den.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer