OT Ängel sele!
Måste bara få visa vad jag hitta! tror ni detta finns i iller storlek??? Vill haaaaa!

ååh, aaahh, VILL HAAA! vars hittade du den? 
på tradera…..sitter å försöker registrera mig men när jag knappar in mitt personnummer däger de att det redan finns någon reggad med det perosnnummret? E det nån som snyltar på min identitet?

å nej, det kan det vara! min sambo fick ett brev förra veckan att han gått med i en bingosajt, men njaa det hade han ju inte! det var någon som använt hans personnummer vid registrering.. skumma typer..!
står det inte vars det är köpt? jag vill ha en, så fiiiint.. eller inte till mig själv då, tänkte ju snarare till aiia, hehe :P

Åhhh, vad kul, igår sa jag nämligen till mamma att Melwin är en liten ängel och att jag ska skaffa vingar till honom :P
golf.ifokus.se

Har de djurgrejjor på tradera? Under vilken rubrik?
Å den va ju toksöt :P
En sådan skulle man ha, passar ju perfekt för en iller.. hur många gåner har man inte sett en iller som försöker se ut som en liten ängel… öh va vaddå ne ja har inte gjort nått… *vissel*
#2 Tycker du ska maila tradera.. så kan dom stänga av den som missbrukar ditt personnummer och sajten eftersom han uppger felaktiga uppgifter!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
ja jag har mailat nu…blir lite putt för jag ville ju bjuda på selen ;) finns även i ljus blått!
det ligger under husdjurs artiklar…de har massor med grejer!

Oooh jag har bjudit 235kr! Faaan vad dom bjuder på det!
#8 har de inget köp nu pris? det brukar finnas.. eller det kanske är väldans mkt pengar :S
#7 Förhoppningsvis hinner dom åtgärda detta felet så du hinner bjuda .. auktionen gick ju inte ut förräns om 6 dagar… håller tummarna :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#8 *blir ledsen i ögat* ;) vill ju oxå ha!

Ja jag tror inte att det e färdigbjudet hihi. Men undrar hur stor den e!?
hihi å va söt den va!! =)
hihi den e nog rätt stor kan jag tänka mig…mjukis hunden ser ju inte helt liten ut…men man kan kanske klippa å sy till den till iller size….
ÅÅHHH va jag e förbannad på den som snot mitt personnummer! Men vänta tills jag kommer igång med budgivningen hihihi

haha, ni är roliga ni. Jag har ett konto på tradera men glömt bort lösenordet och får inte tag i det. Så jag har bjudit färdigt där tydligen. Men klart häftigt sele i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa om du skriver in din emailadress kan du få nytt lösenord skickat till dig!

jag hittar inte husdjursgrejerna =/
golf.ifokus.se

#16: Nepp jag fick bara abvändarnamnet då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

heheh, min illerägare till kompis är oehört händig och har satt små fina vita fjädriga glittriga vingar på sin ljusblå illersele :) himla fin :D
hmmm man kanske skulle ge sig på att sy en sån där istllt och spara ngra kronor. hmm frågan är dock om Dior skulle gå med på att ha på sig en sån..
#20 jag vill beställa ;) hihihi

Tillomed jag skulle ju kunna sy dom där vingarna på en vanlig sele! :p Ni är ju lite smågalna som bjuder sånna summor! :)
Jag lovar att för 200:- styck så sätter jag mig och syr selar åt er :P
#22 ok! 200 spänn! men då ska den vara ljus rosa och liten nog att passa en liten iller tös ;)
#23 isf så skulle det ju få vara sydda efter illerns egna mått :)
mmm…man borde ju kunna sy på vingar på en vanlig sele tycker man ju…. men jag har ju tummen mitt i handen ;)
haha du får väl köpa ett par "ängla vingar" i en hobby bod och nita fast då ;) det kan funka :)

#26, åhååå vilka idéer jag får nu, skitbra :D

Den var ju grymt söt!
nu har jag fått hem min ängel sele ;) å det e nog det sötaste jag sett! och den passar faktikst på iller! Visserligen provad jag bara på stitch, men den e lätt att sy om och minska ner ;)
Du får ta en bild med den på så att vi får se :)
jajemen bild kommer..ska bar sy om selen lite å gräva farm buffy…behöver ju inte förnedra stitch mer än nödvändigt ;)