Wol, Lep, Paz och Mel =)

Så söta, vi hade oxå råttor förrut!
Råttis o Smurfis!

#14 Tack, i min dagbok ser du namnen på de råttor jag har haft innan =) Råtor är jättegulliga djur, perfekra husdjur =)
golf.ifokus.se

*putt* :D
golf.ifokus.se
ta bort hjulet ;) råttor kan skada sig rejält

Haha, de har bara hjulet i den buren, å i den buren är de bara när vi är med dem :P
golf.ifokus.se

Vad mysiga bilder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack =)
golf.ifokus.se
Roligt/annorlunda att se en iller med en råtta på en och samma bild =), och båda var levande =) =P

Haha, han tycker nog inte om rått-kött :P
golf.ifokus.se
#22 mina illrar blir som förbytta om dom kommer över någon död mus eller liknande.. DET visste inte jag innan jag råkat spatsera förbi en liten mus som sedan satt mellan tänderna på Dexter som vägrade släppa!… Så mitt råd är att vara mycket försiktigt. Illrar gör vad dom är gjorda för att göra om dom får chansen.. har sett det många gånger förr…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#23, det är lugnt =) vi håller alltid i Melwin om råttorn är med =)
golf.ifokus.se

Jättesöta bilder! Men var försiktig som sagt. Jag trodde mina inte brydde sig om mina chinchillor alls men en dag när jag hade städat alla burar och hela jag luktade chilla så fick jag ett kraftigt bett i foten när jag kom ut ur rummet. Och fort gick det också! Han släppte direkt när det smakade fot istället för chilla men sen låg han på golvet och bara piskade med svansen. Så nog jäklar är det jaktinstinkt i dem allt. Första gången jag blev biten ordentligt utav nån av mina egna illrar.

Jag luktar alltid råtta om mina händer, men Melwin bryr sig bara om vanlig mat… men som sagt, jag ÄR på min vakt…
golf.ifokus.se
Vad söta de är. =))) Har inte hunnit kolla på alla bilder. Men de första var kul och se. =) blir mer i morgon då jag har lite mer tid.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tack =)
golf.ifokus.se

gammal tråd :D
golf.ifokus.se