Saknaden efter dig är stor!!
Idag fick våran lilla tjej somna in..
Hon bodde hos oss i nästan 1månads tid.
Vet inte hur jag ska skriva och förklara,men hon åkte in i morse då dom misstänkte en tumör i magen på henne dom öppnade och där fanns det mycket riktigt en tumör.Hon opererades och låg på uppvakningen då hon bara vart sämre och sämre så vi bestämde oss för att låta henne somna in.
Även om vi bara hade henne en månad så komma hon alltid finnas i våra hjärtan.
R.i.p på dig gumman 
Är det Mimmi det gäller?
Jag beklagar sorgen :(
Men veterinärerna som sa att hon var dräktig borde anmälas.
Jo det är Mimmie eller så kallade plutten.
Jo är lite förbannade på dom, vi åkte till en privat vetrinär och kollade, då gjorde dom ultraljud och röntgen och hittade någon som inte alls rörde sig så då valde vi att operera henne.
Nej vad tråkigt.. Beklagar!
Men dessa okunniga veterinärer!!!
Beklagar sorgen :( Det är inte lätt med dessa djur…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vad tråkigt=( beklagar
Men lilla tjejen :( Hon var inte så gammal heller, 1 ½ år?
Jag bekalgar sorgen, det är tråkigt att man ska förlora dom för att veterinärerna inte engarerar sig.
Jag hoppas att ni får ork att anmäla dom här veterinärerna. Men jag förstår att det är svårt :(
Beklagar innerligt, att ni bara fått ha äran att ha henne en månad gör de inte lättare heller, kramar om !.
Bara för att i alla fall jag ska förstå lite bättre. Vad verkar veterinären ha gjort fel? :S
Tänkte för alla operationer kan ju gå fel vare sig det är kunniga eller icke kunniga veterinärer/läkare.
Vill absolut inte försvara någon då jag vet att d finns många okunniga veterinärer och d är så tråkigt :(
Men kanske bra om d nu är en varning att veta vad ni ansåg att dom gjorde fel :)
Beklagar verkligen!!!!
I think more things before breakfast than people think all day 

#8 Om jag förstått det rätt så var det en veterinär som trodde att tjejen var dräktig och alltså missade att det var tumör och inte valpar i magen.
Beklagar.
Sara
#8 Första veterinärerna sa att hon var dräktig. Men eftersom hon blev allt sämre så tog Becka henne till en annan veterinär som misstänkte tumör, och därefter opererade.
Det är stor skillnad på att vara dräktig och ha tumörer i buken.
Beklagar :(
Paulina
Okej. Fyfan va hemskt :(
Som sagt beklagar verkligen.
I think more things before breakfast than people think all day 

Beklagar så sorgen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
beklagar sorgen

Beklagar verkligen!

Beklagar :(

baklagar verkligen :(

beklagar =(
Beklagar sorgen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Precis som ceciliaolucifer säger, så var vi till en annan vetrinär och kollade henne där.
Dom misstänkte tumör så vi bestämde för operaration men hon klarade sig inte utan blev bara sämre.
Vi sitter och undrar om vi kunde göra något åt saken men det fanna någ inget, Vi skulle fan tagit henne till en annan vetrinär direkt och kollat:( min lilla sötnos
Aww beklagar sorgen! Och fan ta den första vetrinären :(