vincents äventyr
vi tog med vincent till mina föräldrar idag. där bor det två katter, så vi tänkte att dom kanske kunde umgås. båda katterna var jätterädda för honom, och han brydde sig knappt om katterna.
men när en av katterna kom för nära (väldigt nära), så fräste katten, och vincent skrek. det var riktigt gällt och högt skrik. har ni varit med om det någon gång?

nej inte direkt. Dom katter jag och sot träffar när vi är ute följer mest efter av ren nyfikenhet. Men när sot hoppar fram till dom så springer dom i väg. Dom verkar mest vara rädda för det här oidentifierbara djuret. Men dom hundar vi har träffat tycker mest det e kul, tills hon försöker bita dom i nosen eller "skäller". Vi har iof fått en hundkompis som bor på samma går som oss. En liten kinesiks spets (tror jag det e ) som tycker det e jätte kul när sot jagar runt henne på gården. Det är bara en tidsfråga tills dom är så pass vänner att dom kan sova hos varandra. :)
Är det någon som har hört att det är problem att logga in? Har försökt att logga in på min sida men det fungerar inte :(
jag har inte kunnat öppna iFokus på nästan 2 timmar….tror kilarna håller på och pysslar med något..men nu verkar det bättre!

haha, ja något har varit under arbete i alla fall. För här har det också varit omöjligt att logga in över huvudtaget.
Har du fortfarande problem med sidan?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hör nu Åsa du ska inte skratta på andras bekostnad, det är ju inte snällt. Höll faktiskt på att mista förståndet ett tag *S*

#8: Mohaha, man kan bara mista sådant man har. Och mig veterligen har du väl inget. hihi
Audiatur et altera pars

sällan trådar häromkring spårar ur till något annat då 

#10: Ber så mycket om ursäkt. *Skäms som en hund* 
Så åter till tråden här. ;-)
Tycker korten var häftiga med katterna och vincent. Men är nyfiken på hur det gick sedan? Vågade de sig fram missarna. Blev det något bett i nosen eller en tass, eller var Vincent snäll hela tiden?
Audiatur et altera pars

Åh är såå ledsen över att jag inte hörde ert meddelande igår. Jag trodde jag hade ljud på telefonen men när jag gick och la mig igår vid halv två så såg jag att den var på ljudlös och att ni hade messat. Såå ledsen =( Men vad gör ni på söndag på dan/eftermiddagen? kanske kan ses i Boulognen eller nåt?

#11 ingen skada skedd ;)
dom nuddade nosar (vincent och den gråa katten), det var då dom skrek. men inga bett eller slag alls, från någon. vincent var jättesnäll, han lunkade runt i huset och sniffade bara. katterna vågade inte ens fram när han satte i buren. fega katter man har växt upp med
#12 ingen fara. det beror på när vi har tid. sandra har lite skolarbete nu i helgen. men vi ska försöka 

jag ska se till att jag har tid elin_n=)

#13: Gick Vincent hela tiden? Eller fick han något rus och sprang omkring?
Jag tänkte lite på hur de uppfattade honom då. Om jaktinstinkten vaknade eller något?
Jaja, helt klart om du såg någon annan reaktion.
Förlåt att jag frågar så mycket, men jag är alltid intresserad av att lära mer. Och olika djurs reaktioner på olika saker är intresant. Ja, om du frågar mig då. ;-)
Audiatur et altera pars

#15 han fick bara ett ryck, och det var när han hade skrikit. fast då kutade han bara bakom bokyllan, så var allt bra igen efter. men det är ingen som varit med om ett sånt gällt högt skrik?