Jättesöt tös behöver hem.
http://www.blocket.se/vi/10696030.htm?ca=15_s Kan någon snälla ge denna underbara tös ett hem? Hon har bytt hem tre gånger detta året och har tagit det väldigt bra, men behöver ett permanent hem med mycket uppmärksamhet. Hon är steriliserad! Jag har pratat m Jenny och hon verkar mkt trevlig så ta kontakt med henne om ni undrar nåt!

Hur gammal är hon?

Vet nån vart hon finns?

Umeå verkade det som… :-S

jättefin, lilla vännen så söt..! stackarn som har behövt byta hem så mycket, hoppas hon får ett stabilt hem nu! men 2300 för en omplacering? my god, det var lite saftigt..!
guldlaminerad?

lite dyrt som sagt för omplacering.. men en riktig skönhet *dregel*

Vill ha :P Men inte för de pengarna :S
golf.ifokus.se
alla verkar ta över 2000 kr för sina omplaceringar, vad snikna folk är, jag skulle få dåligt samvete om jag tog betalt massa, hemmet är ju alltid viktigare. Är ju skitsamma om de lagt ut pengar på försäkring, vaccinering, kastrering å bensin, de köpte väl inte illern som en investering å räkna att kunna sälja den å få igen pengarna?

Om de förväntar sig att man ska lägga ut över 2000 på att köpa omplaceringen så är ju de pengar ute ur illerns liv sedan, pengar som skulle kunnat användas till mat och andra omkostnader.
golf.ifokus.se

Jag tror säkert att hon sänker priset bra för rätt hem, hon verkade inte så illervan så hon vet nog inte vad de kostar! Ring och fråga ;o)

Jag har ringt och pratat med henne, hon lät mycket vettig. :-)
Illern är runt 1,5-2 år, trodde hon. Hon hade inte heller fått klara besked av förra ägaren. Knepigt. Jag vart tyvärr tvungen att tacka nej till henne eftersom hon är fööööör ung för oss. Vill ju ha en gammal iller till min 6 åring. :-(
Hon sa även att illern just nu hade fått en jättefin vinterpäls… Syns på bilden med… Söt!

Säkert inget problem att deala ner priset heller om man är seriös. BVSA betyder ju Billigare vid snabb affär, inte för att jag fröstår varför man ger det på en iller… Hellre billigare vid bra ägare, BVBÄ…hehehe…

BVBÄ, det var bra. Den förkortningen ska jag försöka komma ihåg :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

650 kr för tåg t&r. och sen över 2000 för henne. jag som ville så gärna 
ja hon var verkligen jättefin! (vilken iller är inte det?) =P synd att hon var så långt bort… =/

#14 Skrellet, ring och prata med henne, hon är säkert resonlig, speciellt eftersom du är villig att åka en bit efter henne. Som sagt, ägaren verkade trevlig.
Och som jag sagt tidigare: När du nu sitter med den söta illern i sin tjocka vinterpäls, i knät om några dagar, tror du då att du kommer ångra priset eller besväret att åka till Umeå? hehehe… Knappast… Hade hon vart lite äldre hade jag själv hämtat henne imorgon, no doubt, 120 mil t o r. :-D

Jag tror säkert att hon sänker priset bra för rätt hem, hon verkade inte så illervan så hon vet nog inte vad de kostar! Ring och fråga ;o)
haha de är faktiskt helt sant! De var min kompis som köpte henne från första början, och hon köpte henne för de priset, så de va de jag visste liksom! men ser nu att de kanske lättare att få henne till ett bra hem för en billigare peng och de är de som är det viktigaste! så vi gör så att den som känner sig vara rätt för henne får säga ett pris så får vi se om vi kan komma överens om det :) Jag vill bara att hon ska komma nånstan där hon får det bra!

#14 Tommy, Vill ni ha skjuts så kanske jag/vi kan följa med er upp. Det beror förstås på när det blir och så men vi ställer gärna upp på er =)
hmmm det finns kanske nått sätta att "frakta" henne kanske någon iller människa i umeå trakten som ska neråt landet?

Jag vet ngra som ska från stockholm till skåne om en månad!

vi har bestämt oss för att åka och troligtvis adoptera den lilla tösen.
elin, det var otroligt snällt
vi hade tänkt i början på nästa vecka. hon själv erbjöd att dom kunde åka neråt landet, tex till ö-vik.
Åh va roligt! hoppas n ni får hem den lilla tösen!

Grattis, va kul!

Ohh vad roligt att hon kommer att få ett permanent hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#21 ååå va kul!! hon är ju en riktig sötnos :)