Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 355 ggr
Mr_twisted
0

OT- Iller och Singel ??

Hur kan det komma sig att man oftast e singel när man har iller ?? Hur många e det här som e singlar och har just iller… se det här som en kontaktförmedling/lära känna varandra med ett gemensamt intresse… dvs hela sängen full me illerhulliganer !!

//Jensen alias Mr_Twisted

sarae
0

ja du bra fråga..hmm tja mina illrar har väl inte varit en hit i raggningssynpunkt om man säger så….stora vuxna karlar blir som griniga tre åringar när de får syn på dem. Och vem sjutton stannar kvar när han inser att för att komma in i min lägenhet måste han kliva över baby gym, plast ankor, bajslådor pipleksaker och sedan dela på en 80 säng med ett gäng illrar? inte många kan jag ju säga… ;)

Madde
0

hahahaa. sara du är så grymt bra på och skriva och få fram en känsla. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

KerstinL
0

Ni får nog nöja er med varandra… verkar inte finnas fler singlar här… SkrattandeRäcka ut tungan

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

sarae
0

det  verkar inte bättre…jaha…så jag får alltså nöja mig med andrahands sorteringen då? ousch å fy!

TyraBanks
0

är singel. men tror snarare att det är lättare om man söker efter en partner när man har ett intresse liksom. bilfolk gillar bilfolk, sportfolk gillar sportfolk och illerfolk gillar illerfolk. ;)

Robinsnel
0

Jag har faktiskt aldrig haft problem med nån tjej jag träffat o mina illrar.. Alla älskar mina bebisar.. :D

-eM-
0

Jag är singel, illrarna är nog mitt stora problem när det gäller det.. Dom flesta män jag känner är jägare och tycker att dom inte borde leva. Vem vill bo med mig och mina stinkande husdjur?

TyraBanks
0

#7: jägare? bor du i skogarna då? kanske ska man vara glad att man bor i stan där människor inte har något emot andra djur än hund. :O

Mr_twisted
0

Jä e toksingel och ska nu skaffa mig ett helt koppel av illrar… Så släng hit om ni inte vill ha eran iller… kontakt bara sarae först för annars blir hon aggresiv. Pyss på er alla och….. och…. nä skit i det…. kräm …näj… kläm…näj… fel kram ska det va….

Trööt ?? Jag ?? Näää…. flummig…

sarae
0

jasså det ska du? då tycker jag du ska ta dig en tur ner till södra europa å göra sara glad ;)

Mr_twisted
0

Hallå sover ni ?? Vart tog alla vägen… jag e faktiskt fortfarande vaken….. Skriiiiiv !!!

sarae
0

mmm kanske ska skaffa dig ett liv hihihi ;)

-eM-
0

TyraBanks: Nej jag bor på en ö. Åland.

Mr_twisted
0

Nääää vill inte….. Trivs bra här…. där man kan sitta och bara lukta på iller bajs som luktar fisk…. och efter den tråden så känns det nästa  som det gör det *Kör ner hela huvudet i ferdinands kattlåda* *ASG*

TyraBanks
0

#13, ahaa, är de så. :O stackare.

-eM-
0

Fast jag ska inte klaga! Vi har så naturliga och fina män här!

Mr_twisted
0

Menar du Åland eM ??

-eM-
0

Ja det menar jag :)

TyraBanks
0

#16. det beror väl på vad man ser som manligt. ;)

kan du finska och så?

Mr_twisted
0

Oki då har du inte varit i Stenungsund…. se på mig HeHeHeHe

Madde
0

#16: Jaså, har ni fina män på åland =)) Synd att de verkar vara jägare då. =) hihi. Eller så får du importera från sverige eller finland. =)

Faxlin
0

Ja, det där med att importera en illerälskande finne har jag funderat på. Hmm, tål verkligen att tänka på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TyraBanks
0

#22. jag vill också ha en illerälskande finne! hittar du en så fråga om han har lediga kompisar. jägare undanbedes :D

-eM-
0

Tyra: Nej, kan inte finska, bara nåt litet ord och kan förstå lite.

Madde: Riktiga puddingar! Haha, nja jag måst nog ha nån här hemmifrån.Kan vara svårt att lära någon att bo här :)

Och finne… Nej Tack! Jag tål dom inte :P

Madde
0

#24: hahaha. =)) Ja man får väl ta sig en tripp till åland och se hur du bor em. =)) Förstår att det kanske inte är alla som vill bo på en ö. Då man inte så lätt tar sig någonstans.

Men det är ju bra för er som trivs i alla fall. =)

sarae
0

tja…hittar ni nått bra material så kan ni ju få exportera hit en karl!

Madde
0

Ja det vore ju inte fel sara. =) en exporterad karl. =))

-eM-
0

Madde: Du får komma på träffen :) Så hinner du nog gå runt och spana lite. Tvärr är det ju mest tjejer som har iller här, men du hinner väl gå på stan och kika me :)

sarae: NEJ! Man får inte exportera härifrån, bara importera hit! :P

Faxlin
0

#23: Japp jag betackar mig också för jägare. Så dessa är helt riskfria från mitt håll :-)

#24: Hoppas verkligen att det bara är finska karlar du inte tål. Annars blir jag lite ledsen på ögat här ,-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

#28: jag har ju stadigt sällskap idag, men man kan alltid titta.=)) Spana åt Sarae: =)

TyraBanks
0

#29. skönt att höra.

är det kanske så att du är finsk själv? :D

sarae
0

Ja, ju fler som spanar åt mig sesstå större chans att jag slipper kola vippen själv..har ni möjlihet så får ni gärna hjärntvätta dem åt mig oxå!

Em visst skall vi exportera hit dem! men inte alla jag lovar ;) Snygg kille i 25-30 års åldern kanske, gärna veterinär, som älskar djur och mig samt dans hade inte vart fel..gärna hetero oxå ;)

Faxlin
0

#31: Ja en stor del av mig är tydligen det .-)
Tillbringade mina sommrar som ung hos släkten där. Ända tills min farbror dog.

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Tja, jag är ju också singel då. Men det har nog inte så mycket med illrarna att gör som typ att jag har ett helt jäkla zoo hemma. Först ska ju då den inbjudna personen kryssa mellan fyra illrar som alla vill leka (eller smaka då dåRäcka ut tungan) och har man då väl räddat sig in i köket te.x då sitter två katter där och bara skriker:kela med oss!!! Då kliver man ut i vardagsrummet igen, kryssar mellan samma fyra illrar som nu står på bakbenen och bara klänger en på benen;vad ska ni göra, vi vill också ju!!! Kastar sig in i sovrummet för att hamna i ett hav med chinchillor. Alla ställer sig vid burgallret och säger;är det vår tur att komma ut nu? Förutom de tre som ligger och sover i sängen och har bajsat en liten hög med chillapluppar under täcket som man i såfall får borsta bort innan man ens funderar på att ta sig dit. Och är ganska förnärmade över att man överhuvudtaget kommer på idén att vilja låna sängen!

Romantiskt-knappast!! Jag lägger ner innan jag försöker tror jag!

Faxlin
0

#34: haha, ja det där lät lite som hos mig. fast bortsett från chillerna då .-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#34 *ASG* hahaha underbart rikkie! men va fn..hitta dig en karl som e utbildad djurvårdare..så kan han pyssla om zoot å du betalar i natura…hade inte det vat nått?

Faxlin
0

#36: Veterinär ska det väl vara i alla fall ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

haha, nä nu måste jag ge mig, men vi ses i morgon igen. =) hihi

Sov gott

sarae
0

#37 veterinärerna e mina! men djurvårdarna delar jag gärna med mig av!

UlrikaD
0

Sarae:Med dig Sara kan jag tänka mig att dela en veterinär!Kyss

Ha, ha, "asgarv" Tänk vad jag hade sparat pengar då!!Skrattande

sarae
0

haha ja ja du kan ju få låna honom ibland! hahaha ;) vi kan köra skift!Skrattande

TyraBanks
0

#34. haha, du får kanske börja med bortaturnering och liksom förvarna om vad som komma skall. ;)

Faxlin
0

God Natt Madde, sov gott.

Men du sara appropå att köra skift. Vill du höra något extremt pinsamt angående det?

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Perfekt! Jag orkar ändå inte med en karl på heltid!!Räcka ut tungan

sarae
0
Velsan
0

Tror det är lättare för killar att hitta tjejer om de har ett husdjur än vad det är för tjejer :P Mina dejter e livrädda för illrarna sitter i en fotölj med fötterna uppe å skriker så fort nån iller tittar på dem *suck*

TyraBanks
0

#46. killar är så mesiga. därför har jag gett upp hoppet lite och ger min kärlek till tyra istället. :D

Faxlin
0

När min bonus son var 6 år vart han hemma sjuk när dagis skulle på besök på brandstationen här hemma.
Som ni förstår vart han jätteledsen och jag ville ju självklart försöka göra honom glad igen.
Sagt och gjort, jag ringer till brandchefen och talar med honom. Berättar hur det ligger till och frågar om jag inte kan få komma dit extra med min ledsna son.
Får svaret att nej, det gr inte. då han inte kan berordra någon av männen att ta av sin tid och visa ett barn runt. Tillgger att det vore ju skillnad om vi kände någon där.

Ska tilläggas att jag jobbade ett par år uppe på Sandö U-Center, räddningsverlets skola i Kramfors. Så nog kände jag brandmän alltid. Faktiskt fem stycken från just denna station. Och en av dem hade jag haft ett förhållande med upp i Kramfors. Och sedan träffades vi igen inne i stan. Jag knoppade på hans soffa. Och vaknade på morgonen och försvann. Nu ett och ett halvt år senare sitter jag då i telefon med denna polischef och svarar:

Ja, jag känner några. Nämn någon och vem drar jag till med, av alla fem. Jo exet.
Och visst hade jag "tur" han jobbade just då. ;)

Han kommer till telefonen och följande inträffar:
- (mummel harkel mummel)
-Va?
-Det är Åsa
-Va? Lever du?
-Hmm, ja jag gör det.
-Vart bor du då?
-I stan
-Vad kul. Hur är det med dig?
-Joooo, det är bra. Med dig då?
-Bara bra. Super roligt att höra av dig. Vart tog du vägen? Jag har saknat dig?
-Jaaaaa, jag vet inte riktigt det bidde bara så fel.
-Jaja, huvudsaken är att du hör av dig nu. Var det något särskilt du ville eller saknade du mig bara.
- (mummel mummel)
-Va?
-Jooo, det är så här att min sambos son missade turen på brandstationen då dagis var där och är jätteledsen. Jag undrar om du kan hjälpa mig att göra honom glad. (detta sades i high speed)
- (tystnad)
-Hoho, är du kvar?
-Jadå, och ja visst kom med honom. Ska bara kolla kalendern.
(han försvinner en stund) nästa fredag?Blir det bra?
-Jadå det blir bra.
- När skaffade du dig sambo?
-För ett år sedan. (skämdes lite)
-Då har jag saknat dig förgäves då. Men kom ni.

Sagt och gjort dagarna rann iväg som de ofta gör när man bävar sig för något. Och vips var det fredag. Vi åkte dit och sonen hade sin kusin som är jämngammal med sig också.
Vi blev väl mottagna och besöket gick riktgt bra och smärtfritt. Tills vi satte oss i personalrummet och tog en fika. Då kläcker sonen en underbar ide tycker han.

-Stefan!
-Ja svarar exet glatt.
-Kan inte du komma hem till oss?
-haha, vad tror du din pappa skulle säga då?
- (sonen djupt funderande) Hmm, han blir nog inte så glad.
-Tror inte jag heller.
-Men visst tycker du att Åsa är fin, visst gör du?
-Ja, hon är fin (säger han och ler)
-Ja, men dåså, då kan du komma och bo med oss.
-Hmm, ja då lär din pappa verkligen bli glad, tror du han vill dela Åsa med mig?
-Nej, antagligen inte. Men du!
-Ja
-Jag har en ide
-Jasså vad då?
-Min pappa jobbar skift. Du kan bo med oss på nätterna ena veckan när han jobbar och på dagarna den vecka han jobbar dag. Så får ni henne båda två och han behöver inte veta någonting.
-Asg. Jaa, vilken ide. Vad tror du Åsa säger om detta då?
-Ohh, du är snygg hon blir säkert bara glad över att slippa vara ensam. Och så kan du ta brandbilen med dig. Så kan jag sitta i den medans ni kramas.

Och vid detta så reser sig en något röd Åsa och säger, det är dags att åka nu. Klockan är mycket. Tack så mycket Stefan för visningen. Jättesnällt av dig.
En kram så var jag ute igen.

Audiatur et altera pars

sarae
0

*ASG* haha skrattar så tårarna sprutar! haha underbara unge måste jag säga! men fy så pinsamt! antar att du inte vart å hälsat på igen efter det? hihihi

TyraBanks
0

#48. hahahha, vilken söt pojke. han måste verkligen gillat brandstationen. :D haha

Faxlin
0

Nepp inget mer brandstationsbesök för Åsa. Och ja pinsamhetsgraden var hög. Var ju dock tvungen att försöka se det komiska i att jag faktiskt hade fått mig en sexåring som raggade åt mig. Skvallrade för sambon som tog det otroligt bra faktiskt ;-)
Även fast han frågade sonen om han verkligen tyckte de skulle dela mig med en brandman.
Sonen höll fast vid att grundiden var bra. Och att brandmannen var snygg, nästan lika snygg som brandbilen. det hade han sett att jag tyckte för att jag var högröd i ansiketet under besöket sa han ;-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#51 ne va pinsamt, men roligt på samma gång. Vad skönt att du har en sådan förstående sambo. Min kille skulle inte bli glad! oj, oj.

Faxlin
0

#52: Fast jag förklarde bort det högräda med att det var pinsamt. och lade till att jag faktiskt hade valt honom före denna man för ett och ett halvt år sedan.
hmm, även om jag än i dag kan komma ihåg vad snygg han var. ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

jag e numera singel och har iller..(för att gå tillbaka till ämnet =P ) ..prövade i början med Xet att han skulle hem te mig o träffa illrarna vilket inte visade sig vara det bästa iden..Först tyckte han odm var coola och tykte det var kul, men när angel senare fick syn på honom och att han stod o kramade mig så blev angel arg, sprang fram till honom, högg honom i stortånj och vägrade släpa samtidigt som angel poppade arg på står mitt ex o skriker, hoppar upp och ner o vet inte vad han ska göra…sen dess så gav han upp hoppet o vägrade vara nära illrarna. rättare sagt, var dom i köket så var han i mitt rum , han vägrade gå ut..mina kompisar är helrädda för dem med. så det ser rätt kört ut för min del.. =S

TottsiGirl
0

#48 Hahahaha ja va ska man säga barn e underbara :D. haha vilken bra start detta blev på min dag nu tack Åsa!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[tiiia]
0

haha vilken underbar unge :)

Sarah
0

Gjorde slut med killen förett år sedan ungefär. fter det har jag väl mest dateat hemma hos dem om man säger så, men jag träffar mest rock/ popkillar som tycker att det är skittufft med iller och många har funderat på att skaffa det själv. Nu har jag en ny pojkvän som älskar mina illrar och ringer flera gånger om dagen för att höra hur Bubbisen mår nu när han är sjuk. Det absolut bästa av allt är att han helst vill bli veterinär! Snacka om tur. Annars har jag haft lösningen loftsäng bland annat så att man åtminstånde får sova ifred.

Faxlin
0

#55: Glad att mina pinsamheter kan glädja någons dag ;-)

#56: hmm, vet inte om jag höll med om det då. Men i dag kan jga se det komiska i det dock ;-)

#57: Låter som om du träffat rätt när han bryr sig om din päls med. Det är en viktig del.

Audiatur et altera pars

Alwyn
0

Hej och hoj, jag e åxå singel och har iller….plus två katter. Men jag skyller inte på djuren ;o) Svårt när man kräver att killen ska va lika djurgalen som jag hehe.

Faxlin
0

#59: det är ett stort problem det där. Att hitta någon som är lika galen i de små pälsarna som en själv. Undrar varför.

Audiatur et altera pars

DG
0

Jag hade tur att träffa min sambo som förstvar mycket skeptisk mot pälsarna men nu älskar dom lika mycket som jag gör :)

Sinja
0

SIngel här ja!!

leo-
0

samma här

3st singlar

Nettan
0

Gift sedan snart 8 år tillbaka.

Alwyn
0

Gah, här kommer Nettan och gör allt ännu värre :o( Don´t rub our faces in it please ;o)

Sara
0

Singel här oxå..

Appropå att illrar inte är någon raggnigshit så ja.. Min Gizmo högg killarna som kom hit. Min matte!!!!!

Förutom djurintresse så kräver jag inte så mkt av en kille..

Smarthetsgrad = har låssprayen i fickan och inte i bilen när det fryser på ute.

Utseende = Sminkar han sig inte så behöver inte jag.

Humor= gärna usel.. som jag.

Ekonomi = Ska kunna försörja ett gäng illrar.

Sara

Faxlin
0

#64: Vi får ju egentligen inte skriva här :-) *viskar* Var lite smidig nu.. hihi

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#66: haha, det var väl fina krav på en kille. Jag har nog misslyckats med mitt :-)

Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

Själv är jag sambo med en kille som jag misstänker gillar illrarna mer än mig ;) åtminstone var det nog det som var den avgörande faktorn :)

Sol totalratade mig för Fredrik första gången de fick träffas, efter det dög jag inte när Fredrik var i närheten :)

så, inga problem här inte :)

ps. jag kommer dessutom få en femte nu till våren ;)

Robinsnel
0

#69 femte kille? :P

Faxlin
0

haha, så kunde man också ta det. Då har hon ett helt harem där hemma. Hmm, jag som tycker det är jobbigt med en ibland :-)

Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

#70, haha det tänkte jag inte på :)

en femte iller skall det ju vara förstås :)

Alwyn
0

Jag tror att det e ett kill-harem hon har! Det kan hon ju dela med sig av till oss stackars singlar :o) hihi

Faxlin
0

#73: Exakt varför ska hon sitta med fem och ni utan ;-)

Audiatur et altera pars

Sara
0

Har faktiskt ett krav till… Han ska kunna bära upp ett par 16 kilos träpelletssäckar till tredje våningen UTAN att man ska behöva böna och be.

Sara

UlrikaG
0

#73, meh, nu tycker jag faktiskt att du är orättvis!

om jag nu har lyckats skrapa ihop fem personliga slavar så måste jag ju faktiskt få behålla dem! Fundersam

Räcka ut tungan

Sara
0

#76 Men du kan väl låna ut ibland iaf.. Åtminstonde till träpelletsbärning..Skrattande

Sara

UlrikaG
0

#77, jo, det förstås, visst kostar det, men jag kan tänka mig att sänka hyran :)

aztech
0

<-- singel
Men om det skulle vara så att illern såg till att det förblir så vet jag inte. De flesta tjejer jag har träffat tycker bara att dom är söta och roliga .. så jag funderar på om det inte istället är någon form av brudmagnet .. ha ha

sarae
0

men det är ju så! Tjejer älskar djur (oftast) medans killer inte gör det, särskilt inte illrar. För mig har illrar definitivt inte varit nån kill magnet ;)

Faxlin
0

#79: Tror visst illrar är en brudmagnet. Men det ställer till vissa problem för oss som är tjejer. Vi behöver ingen brudmagnet, vi behöver en killmagnet ju :-)

Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

Ni fär väl skaffa en Hummer… kanske lite dyrt bara.. bilen menar jag.

TyraBanks
0

om nån av tjejerna här skaffa hummer blir tillochmed JAG kär. :D

Sara
0

Duger en volvo 745? Någon grabb kan väl iaf tycka synd om bilen och fixa lite rost.. Flört

Sara

Faxlin
0

hmm, en hummer säger ni ,-)
okej, ja det lät ju som en "billig" killmagnet. Men saken var den att han inte skulle bli kär i bilen tror jag. Vilket nog kan bli risken med den magneten. ;-)

Audiatur et altera pars

leo-
0

inget å ha hummen alltså men gärna en dam i en Aston

pyronella
0

hoho! jag snärjde min snubbe med kommentaren "hellre rx8 än en königsegg, mazda har ju fattat det där med att wankelmotorn är ett under av energibesparande…" (eller liknande prettokommentar)

fick svaret: 

"jag har beställt biljett till uppsala nu!"

så visst funkar det med tekniksnack på killar! och det var faktiskt en bild på frithz som gjorde att han mailade mig första gången.

Theres
0

Singel, här är jag :P

golf.ifokus.se

holtz
0

jag och Pradisen gjorde en deal. det så kallade illertricket :P…Pradisen (i koppel) gick ett varv runt pojken..så kopplet änna gjorde honom fast..fast blev han..fast är han..och pradisen har någon att bita i och leka med…jag likaså :P

sarae
0

#89 du..jag tror prada måste lära mina odjur det tricket! kan vara avändbart!

Mr_twisted
0

Inga aktuella kontakt annonser ??? *ASG*

sarae
0
Mr_twisted
0

Näää kramsjuk heter det *ASG*

aztech
0

#93  Är du sugen?

sarae
0

hahaha…det e bara tjejer som e kramsugna :P vad ni killar e  är nått helt annat haha

aztech
0

ahh .. e de så de e, gött å veta.
men va är vi killar då ? ;p

Faxlin
0

haha, nu börjar de igen. Tur att en annan är så otroligt fin i kanten att man inte hakar på :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

jasåå det säger du? hrm…har hört ett å annat från dig med åsa hihihi

Faxlin
0

#98: Va? Förvånad Nu fårstår jag inte alls. Jag som är så kysk och pryd att min sambo inte ens får pussa mig på munnen eftersom vi inte är gifta. Flört

Audiatur et altera pars

sarae
0

sure Åsa..dra den om rödluvan ;)

Faxlin
0

#100: den kan jag inte ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

nähä…men ta den om snattaren hahahaha

Mr_twisted
0

Ööööö va tjötar ni om…. HeHeHe

sarae
0

skulle du allt bra gärna vilja veta va?

Faxlin
0

haha, men de n är ju sååååå lång Sara, och dessutom inte någon påhittad historia som rödluvan.
Och ja kanske skulle den funka då den är sanningen.

För visst tror du på att jag är kysk och blyg av mig ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja visst gör jag det…när illrar får vingar å lär sig flyga ;) Å då tror du på att jag har hand med växter?

Faxlin
0

haha, hmm, okej men du har ju i alla fall en som överlevt längre :-)
Så då måste du kunna tro på att jag är pryd och blyg ch kysk. Ja så där allmänt tystlåten och så där :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

eh nej….ja må vara blond men jag e inte döv Åsa hihihi

Faxlin
0

haha, shit, jag visste det var något jag glömt mitt i allt. ;-)

Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

Och nu e jag vaken….. ville bara säga det… typ…. förstår inte och hänger inte me i den här tråden längre…. va har flygande illrar och gröna växter me singel att göra *ser blond ut*

Jaja jag e vaken… så mycket e jag me på :)

sarae
0

du kanske e vaken, men blond förblir du ;) hehehe….jobbigt när man inte hänger med?

Mr_twisted
0

Jopp och jag ha en dejt me dig Sara :P

sarae
0

jasså har du? å när tänkte du informera mig?

Mr_twisted
0

Ja säg det :P har du tid någon gång ??

sarae
0

hahaha det verkar ju vara du som aldrig vågar komma till stan…bangade ju ur på en viss iler träff ;)

Mr_twisted
0

Jo men jag hade ju min dotter jue… och nu har jag ju fan ingen bil …. :P

sarae
0
Mr_twisted
0

Du e fan alltid lika söt *ASG*

sarae
0

visst e jag väl det! alldeles..alldeles underbar

Mr_twisted
0

Jopp så sant som det e sagt…. :)

Theres
0

Ey, ta in på ett hotell ni två ;)

golf.ifokus.se

sarae
0

vad ska vi göra på ett hotell…där finns väl inte iller iFokus???

Theres
0

Haha, snacka om beroende :D

golf.ifokus.se

Theres
0

Alltså ni ska nite snacka om beroende på hotell ;) Men du är lite iller.ifokus-beroende :P

golf.ifokus.se

Mr_twisted
0

Näää precis… det finns ju inte där… och man får inte ta me sig sina illrar på hotell….

sarae
0

ska vi slå vad? Dit jag går går mina illrar…beroende? jag? nått så otroligt!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.